2019-11-27, 19:02
Medlem
Orobanches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Det här med fyra dagar är inte vad MGM och eventuellt hans far visste där och då. Vem kunde veta att W familj inte skulle sakna henne, speciellt syrran tycker man borde reagerat då W aldrig dök upp på torsdagen. Men NEJ familjen väntade till söndag innan man efterlyste henne. Det kunde inte pojkvännen veta.

Ingen har ännu övertygat mig om att mordet skedde i lägenheten. Jag tror inte det här och nu utan jag tror mera att pojkvännen erbjöd sig att plocka upp W och köra henne t syrran. Hon är sist sedd på torsdagen runt 14(?) På den vägen är hon, vilken MGM nu än tagit.

Nån granne har hört någon duns, högljudhet. Äh det är ingen garanti för något alls det och för att några tekniker sprungit där och ryckt i dörrar och förråd och rotat i hans lägenhet är inte så underligt. Det som däremot är mera anverkningsvärt är att dom inte gjorde husrannsakan ordentligt förän minst en vecka in i häktningen. MGM lägenhet har varit mindre viktig, det har bara varit fokus på Lugnskile från polisens sida.

Av vem sågs hon på torsdagen?
Citera
2019-11-27, 19:03
Medlem
Marsipanankas avatar
T......S...... (@TishkoAhmed) | Twitter

https://twitter.com › TishkoAhmed
The latest Tweets from T.......S......(@TishkoAhmed). American Greatness once again! #KAG2020 #TRUMP2020Landslidevictory. Los Angeles, CA.

Googlar man i mobilen syns ett kort på Trump också...
Citera
2019-11-27, 19:04
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamplight99
Hittade precis genom att gå in på den här yos*ef’s profil på twitter att han och @wilmanou*lle konverserade redan den 24/10 på twitter! Får man posta skärmdumpar här???

Såklart man får!

Jag rekommenderar :
https://forumbilder.com/
Citera
2019-11-27, 19:09
Medlem
Är lite motvalls nu och vågar tro att mgm gjort bort sig med mobiler och datatrafik..
Såklart han hade ihjäl Wilma vid bråket och sedan kom stressen och bortförandet där han handlat på ett sätt bra då ingen sett honom, men jag tror ngt sket sig i data tele tidsaxel mm här.. åklagaren har ngt på mgm därför är han så starkt misstänkt.
Lägg därtill stulna mediciner av hemtjänst. samt spya i hemstjänst bil och inte minst beteendet som han uppvisat i tjänst samt privat tyder ju på allt annat än oskyldig.
Mgm har trasslat till det för sig det är jag 100 på 👍
Tydligen enligt GW igår på tv börjar resultat av analyser som gjorts först rulla in nu så jag ser fram emot när de trycker lite på mgm i förhören senare i veckan
Citera
2019-11-27, 19:11
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gollum_
Många skriver om osannolikheten att MGM burit ut henne ur lägenheten utan att någon har sett eller hört någonting...

Men vet vi att det inte finns vittnesuppgifter angående detta?

Han sitter ju ändå häktat på den högre misstankegraden, det kanske finns vittnesuppgifter om att han setts bära ut en stor väska, kylskåp, kropp eller vad som helst?
Det kan ju finnas bevis att han hyrt ångtvätt och köpt 40 liter klorin, utan att det kommer fram i media?

Polisen har ju verkligen lagt locket på helt och hållet verkar det som.
Rullat in i matta, paketeringsplast, tätt runtom o båda ändar.
Citera
2019-11-27, 19:14
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thetruesayer
Tror mer på att det är den försvunna killen från Kalix som hittats...

https://www.missingpeople.se/sv/efterlysning/joakim/

Så det har troligen inte något med W att göra....

Kroppen i Kalix är en man. Så nu kan alla släppa den....

https://www.dn.se/nyheter/sverige/man-hittad-dod-i-kalix-kommun-polisen-misstanker-mord/
Citera
2019-11-27, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Har aldrig blivit stoppad och bedd att öppna bagageluckan......= liten risk.
Men nog fan blir du om du är nervös, uppjagad, rädd och kör runt med din döda flickvän i bagaget=kör inte längre än du måste, undvik trafik och kameror. Dumpa på enskilt ställe där bilen inte syns från vägen.
Citera
2019-11-27, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goliat1982
Hur ser du det ?? Är du vän med henne på Instagram??

Går du in på den killens insta så kan du gå in på hans följare så ser du att hon följer, raketforskning😜
Citera
2019-11-27, 19:15
Medlem
Två polisbilar svängde just mot Dingle industriområde från motorvägsavfarten mot Lysekil/Smögen strax norr om Uddevalla.

Ca 30 sekunder tidigare mötte jag polisbil modell större, (läs SUV) i motsatt riktning, alltså mot Uddevalla med blåljus på.
Vet inte om den kom från Dingle då vi korsade vägar på motorvägen.

Betyder antagligen ingenting, men kan inte tänka mig att det är sådär väldans vanligt att två polisbilar är i Dingle samtidigt.
Citera
2019-11-27, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flackblack
Här har du T*shko A*med's cachade twitter konto.
Lägg märke till de två olika namnen han använder.
https://imgur.com/qLYe55D

Men har han gjort över 4000 tweets? Var har alla de tagit vägen då om han har omvandlat kontot till ett annat namn?
Citera
2019-11-27, 19:17
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thetruesayer
A o den Wilma profilen på instagram som följer han är ju inte äkta... 0 inlägg så gissar att samma som skapat twitter kontot även skapat det!!! Kan vi släppa twitter fejkade konton nu...

Jag har googlat hans twitter namns tagg. Och tar man upp bilder så stämmer det med hans fejkkonto på twitter, men på google ligger hans gamla tagg kvar i hans orginalnamn.

Jäkligt obehagligt 😖

Bilden på twitter är samma som fejkkontot på Wilma på insta. Skulle vilja ha ett datum på när sidan ändrades till hennes namn. Nån som vet hur man gör

Vad är han för psyko??
Senast redigerad av Willow1 2019-11-27 kl. 19:20.
Citera
2019-11-27, 19:18
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Har aldrig blivit stoppad och bedd att öppna bagageluckan......= liten risk.

Du kan med fördel läsa alla inlägg i tråden, jag har exemplifierat, vad händer om du råkar ut för en trafikolycka?

Är det smart att ha ett lik i lasten om du är involverad i en trafikolycka, oavsett risk så finns den där.

Liten risk för kontroll av fordon invändigt, men viss risk för att få blåsa, visa kortet eller stoppas om en lampa helt plötsligt slutar att fungera.

Får du böter för trasig belysning är du registrerad på tid och plats, något som kan ligga dig i fatet om polisen kommer GM på spåret och du syltas in, kanske efter att liket har hittats.

Direkt dumdristigt att exponera sig i onödan med lik i lasten. De flesta mördare resonerar sannolikt så, kanske därför som så få lik från södra Sverige hittas i Kalix?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in