Citat:
Ursprungligen postat av
Veckans klubba
Nej, jag har inte sett Cameron's Closet. Det blir ytterligare ett tillägg till min lista. Tack för tipset!

Hej @Skräckens klubba
När det nu gäller den här av mig tidigare framförda skräck- och demon-filmen med titeln: "Cameron's Closet" (även också kallad för "Cameron's Terror") från året 1988, så vill jag börja med att berätta för dig, att denna skräckfilmen faktiskt har lite drag från en annan riktigt bra och kuslig skräck- och demon-film, nämligen skräckfilmen med titeln: "Amityville Horror II: The Possession" från året 1982 och som kom några år efter skräckfilmen "Amityville Horror" från året 1979 med James Brolin och Margot Kidder även Rod Steiger med flera.
Inom skräck- och demon-filmen "Cameron's Closet" från 1988 har Camerons garderob bland annat en ? ? ? ... ja, du får själv se när du så småningom kommer att titta på skräckfilmen, jag avslöjar inget för dig i detta fallet.
Skräckfilmen har också på ett ställe en riktigt djävulsk och grym ljudeffekt, suveränt gjort enligt mig, väldigt mäktigt.
Skräckfilmen som sådan är, har några riktigt bra skådespelare inom denna filmen, vilka i sin tur är, Tab Hunter och Chuck McCann även den unga pojken, Scott Curtis.
Fadern (Tab Hunter) experimenterar med sin sons psyko-kinétiska krafter som till slut resulterar i att ondskans krafter av demonisk natur lösgörs från underjordens boningar, roten till ondskans krafter finner sig ut genom ett gammalt arkeologiskt fynd.
Anledningen till ovan skrivet är, för att jag vill varmt rekommendera dig att flytta upp denna skräck- och demon-filmen "Cameron's Closet" högst upp på din långa filmlista, detta sagt med anledning av att just denna skräckfilmen, är verkligen riktigt bra samt väldigt kuslig.
Mvh/ @JokerMannen