2019-11-25, 21:33
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monocerotis
Och slutar tidigast.

Och är ett väl genomtänkt upplägg om man nu inte är ute efter maximalt mediautrymme.
Citera
2019-11-25, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marielo
Hur hittar man egentligen inlägg 6645? Hittar inte! Vilken sida?

Inlägg raderas, därför ändras inläggsnumret och sidan. Så citera inlägget hellre.
Senast redigerad av vemsa 2019-11-25 kl. 21:37.
Citera
2019-11-25, 21:34
Medlem
MenVadVetJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thetruesayer
Jo men precis. Ville bara förtydliga för Marielo, att det inte hade med uppgifterna om medium att göra. Verkade som att det pratat om medium tolkades ihop med vår diskussion förut. Du gjorde helt rätt som tipsa polis om din observation 👍

Yes! Förstod, men ville verifiera.
Det är just att folk inte läser ordentligt, utan bara skummar och slänger sig med saker och fullständigt irrelevanta diskussioner som gjort att jag inte orkat hänga med i tråden. Samtidigt som jag vet att flashback är en bra källa för relevant information också.
Citera
2019-11-25, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ungefär samma tidsperiod som Wilma försvann eller???
Intressanta fakta du kommer med!
Han var i stan medans hon var borta men har i princip inte synts till sedan det blev officiellt att hon W är försvunnen.
Citera
2019-11-25, 21:36
Medlem
meas19s avatar
A**in ?

Citat:
Ursprungligen postat av Svennovic666
Mannen W*ggo som W*lma va otrogen med och träffade ofta den senaste perioden innan hon försvann är oxå borta, inte förvunnen alltså men han har inte synts i stan på flera dagar. Någon som vet vart han är!!??
* i
Citera
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Mannen W*ggo som W*lma va otrogen med och träffade ofta den senaste perioden innan hon försvann är oxå borta, inte förvunnen alltså men han har inte synts i stan på flera dagar. Någon som vet vart han är!!??
* i

Vadå? Har detta framkommit tidigare? Alltså att hon hade en till.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Tack för detta, Moderatorn tog bort mitt inlägg när jag ifrågasatte Marielos i lägg om att ett medium har sagt att man skall leta efter något garage med gröna dörrar.
Såhär skrev den personen:

Vad är detta för svammel om ett medium? Släpp det om det nu bara är ett RYKTE.

Ja jag förmedlar bara vad jag vet. Flera andra här har ju tyckt det var intressant.
Eftersom industriområdet med de gröna garageportarna ligger helt nära Tungbärgarna så
...
Citera
2019-11-25, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Har du berättat i tråden exakt var du såg den här skåpbilen och tidpunkt, om inte, gör det nu direkt så att alla som läser här kan bilda sig en uppfattning om skåpbilens relevans för fallet.

Vart detta iakttogs nämndes inte här på fb. H*n har lämnat uppgifterna till polisen, som själva kan göra bedömning om relevans 👍
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Han var i stan medans hon var borta men har i princip inte synts till sedan det blev officiellt att hon W är försvunnen.
vet polisen om detta eller??
Om inte del ge dem detta för det kan vara ngt viktigt för dem så kanske utredningen kommer sig fram!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Läser man ungefär i samma tidsspann verkar det som.....

18 år och enda V*ggo/ W*ggo i Uddevalla i den åldern.
Senast redigerad av mamsar 2019-11-25 kl. 22:03.
Citera
2019-11-25, 21:38
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Skattad, besiktigad och i trafik (ej avställd).

https://biluppgifter.se/brukare/person/ojA5NXRwjp/5OWRoEzQj0?utm_source=ratsit&utm_medium=web&utm_ca mpaign=vehicle&utm_term=person

Hur ser man att skatten är betald på den sidan?

I trafik är inte synonymt med skattad, eller?

Påställd --> I trafik

Avställd --> Ej i trafik

Påställd, Ej betalt skatt --> I trafik med körförbud
Citera
2019-11-25, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsa
Inlägg raderas, därför ändras inläggsnumret sidan. Så citera inlägget hellre.

Men det är ett rätt långt inlägg.
Finns ju i Overtramps profil, se där för originallänk. Går fortare. Dessutom fungerade det inte när jag skrev av alla tecken manuellt i länken.
Men länken ledde till industriområdet på Stureholmsvägen. Utan länk är det nästan längst till vänster av alla byggnader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in