Citat:
Ursprungligen postat av
MCL85
Den som skrev det här i tråden hade en bekant som sett förbrukningen. Kan vara sant, kan vara lögn. Finns inga bevis för oss att det är sant. De enda som kan se förbrukningen är väl de som har tillgång till infon, dvs hyresvärdar som kommer åt elmätaren samt elektriker och de som jobbar på elbolagen. Hur eller varför nån gått in och tittat på MGMs elförbrukning framkommer inte vad jag sett. Vet inte ens om det är tillåtet?
Exakt, vi vet inte ens om uppgiften är sann, trots det finns det folk som nu diskuterar elektriska apparater ändå ner på märkesnivå, snacka om att grotta ner sig i detaljer, pricerunner får snart passa sig.
Att två hål i väggen skulle få en sådan betydelse för ett kriminalfall är en gåta.
Frysboxar, golvslipar, brödrost, ångtvätt, vad mer, jo laddat en elbil.
Jag behöver inte vara sämre, MGM körde kanske över W med ett RC-lok i full skala, jag lovar, den drar el.
Ge er nu, det räcker väl gott med de förslag som finns, ta istället reda på om det finns substans i påståendet om en markant högre elförbrukning, lägg 60kw på saken så ser vi hur långt det räcker.