2019-11-25, 14:13
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Vore synd om han tar sitt liv, han har inte lidit tillräckligt. Det vore fint om Virtanen caset blir en läxa för vänstern... 1) sluta klistra på ditt egna sätt på andra och anta att andra är så. 2) driv inte vansinniga uppförstorad drev - speciellt inte baserat på känslor.
Ja han har ännu inte på långa vägar fått vad han förtjänar! Han ska plågas i flera år till...
En sån idiot och svin ska in te komma lindrigt undan- Och det är bra att vänsterdårar kan se vad som väntar....
Citera
2019-11-25, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Ja han har ännu inte på långa vägar fått vad han förtjänar! Han ska plågas i flera år till...
En sån idiot och svin ska in te komma lindrigt undan- Och det är bra att vänsterdårar kan se vad som väntar....

Men det kan ju gå så att han snart går omkring med ett självbelåtet flin. -" jag tog henne och nu får hon betala också". Kanske borde han få sin knäskålar krossade i stället.
Citera
2019-11-25, 15:21
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Varför börja med att påstå att jag har noll koll när du uppenbart inte förstår? Det handlar inte från min sida om vilka åsikter FV har uttryckt, det handlar om hur han har gjort det om människor som inte delat hans syn på verkligheten. Det handlar om hur han karaktärsmördat människor baserat på deras åsikter utan att de har dömts för något. Det handlar om hur han beskrivet saker och vilka slutsatser han har dragit - alldeles uppenbart baserat på sin egna karaktär. Du kan ju ta och titta lite på vad han gjorde mot Marcus Birro t.ex.

Exakt så är det. Problemet är bara att Fredrik Virtanen är en tung medskapare till att nätet används så här idag.
Så är det och hur mycket man än ogillar Cissi så är FV värd all skit han kan få så väl för det han skrivit på AB som på hans beteende i övrigt.
Citera
2019-11-25, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Men det kan ju gå så att han snart går omkring med ett självbelåtet flin. -" jag tog henne och nu får hon betala också". Kanske borde han få sin knäskålar krossade i stället.

Jamen bra, jäkla pucko. Du letar nog bara efter någon vem som helst att få ut din frustration på över saker som felat - i ditt liv. Vad fasen har det med FV eller CW att göra? Skärp dig för fan.

Det där med "belåtet flin" är för övrigt en projicering och inget annat. Det är nog hela världen som flinar åt dig just nu, ta tag i dina egna problem är mitt tips.
Senast redigerad av Ajara 2019-11-25 kl. 15:35.
Citera
2019-11-25, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Jamen bra, jäkla pucko. Du letar nog bara efter någon vem som helst att få ut din frustration på över saker som felat - i ditt liv. Vad fasen har det med FV eller CW att göra? Skärp dig för fan.

Det där med "belåtet flin" är för övrigt en projicering och inget annat. Det är nog hela världen som flinar åt dig just nu, ta tag i dina egna problem är mitt tips.

Det är roligt hur du försvarar Fredrik Virtanen.

* Han ska inte utsättas för drev - Fredrik Virtanens signum.
* Rättsväsendet ska döma - Inte heller en av Fredrik Virtanens paradgrenar, istället har det varit mediadomar.
* Man ska inte projicera saker - Så Fredrik Virtanen kommit till varenda slutsats han har dragit, projicerat sitt egna synsätt på andra... typexemplet är hur han kallat sig feminist och argumenterat för hur män är när det i själva verket är han som i högsta grad är svinet han pratar om.

Du är lite som en av Ted Bundys horor.
Citera
2019-11-25, 17:26
Medlem
Citat:
Det är roligt hur du försvarar Fredrik Virtanen.

* Han ska inte utsättas för drev - Fredrik Virtanens signum.
* Rättsväsendet ska döma - Inte heller en av Fredrik Virtanens paradgrenar, istället har det varit mediadomar.
* Man ska inte projicera saker - Så Fredrik Virtanen kommit till varenda slutsats han har dragit, projicerat sitt egna synsätt på andra... typexemplet är hur han kallat sig feminist och argumenterat för hur män är när det i själva verket är han som i högsta grad är svinet han pratar om.

Du är lite som en av Ted Bundys horor.

Jag vill göra dig uppmärksam på något komiskt: det är lika mycket hat mot de båda inblandade i detta, i både tråden om CW och FV, och samma människor som hetsar mot FV och låtsas försvara CW i denna tråd skriver hat om henne i hennes egen tråd. Det är intressant.

Men vad många inte fattar är att det inte handlar om någon av dem. Det handlar om vad man får och inte får göra på nätet och skydda rättssäkerheten för alla i det här landet. Nästa gång kan det vara du, som hängs ut.
Senast redigerad av Ajara 2019-11-25 kl. 17:32.
Citera
2019-11-25, 17:32
Medlem
Citat:
Jag vill göra dig uppmärksam på något komiskt: det är lika mycket hat mot de båda inblandade i detta, i både tråden om CW och FV, och samma människor som hetsar mot FV och låtsas försvara CW i denna tråd skriver hat om henne i hennes egen tråd. Det är intressant.

Men vad många inte fattar är att det inte handlar om någon av dem. Det handlar om vad man får och inte får göra på nätet.

Ja båda är ungefär lika hatade och påhoppade på Flashback men Cissi har väl fler fans i sociala medier i stort.
Helt rätt det handlar inte om dem. Det handlar om vad man får påstå om andra på nätet. Om vi inte var anonyma här skulle många själva kunna åka på ett åtal.
Citera
2019-11-25, 17:33
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:

Men vad många inte fattar är att det inte handlar om någon av dem. Det handlar om vad man får och inte får göra på nätet.
Den här tråden handlar om vilket svin Virtanen är. Förtalsfrågan har en egen tråd. Håll dig till den om du vill debattera nätetik.
Citera
2019-11-25, 17:38
Medlem
Citat:

Men vad många inte fattar är att det inte handlar om någon av dem. Det handlar om vad man får och inte får göra på nätet och skydda rättssäkerheten för alla i det här landet. Nästa gång kan det vara du, som hängs ut.

Vem bryr sig. I den här tråden skvallrar vi om vilken fitta Virtanen är, håll dig till ämnet.

Nej jag kommer inte att hängas ut. Jag behandlar människor med respekt, jag säger ifrån mot respektlöst drägg - så som Virtanen. Jag anser inte att folk ska hängas ut, men finner det hysteriskt roligt att Virtanen åkt på sin egna medicin... när han var i hög form borde du ha använt meningen "Nästa gång kan det var du som hängs ut", inte nu på andra som gottar sig i Virtanens självmål.
Citera
2019-11-25, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Den här tråden handlar om vilket svin Virtanen är. Förtalsfrågan har en egen tråd. Håll dig till den om du vill debattera nätetik.

Det är inte bara jag som följt rättegången, som avslutades idag och där FV är inblandad. Det kanske är du som ska starta en egen blogg eller något, där du kan spy galla över honom. Lycka till.
Citera
2019-11-25, 17:41
Medlem
Citat:
Vem bryr sig. I den här tråden skvallrar vi om vilken fitta Virtanen är, håll dig till ämnet.

Nej jag kommer inte att hängas ut. Jag behandlar människor med respekt, jag säger ifrån mot respektlöst drägg - så som Virtanen. Jag anser inte att folk ska hängas ut, men finner det hysteriskt roligt att Virtanen åkt på sin egna medicin... när han var i hög form borde du ha använt meningen "Nästa gång kan det var du som hängs ut", inte nu på andra som gottar sig i Virtanens självmål.

Vilken underbar självinsikt du kallar FV "fitta" ha ha!
Citera
2019-11-25, 17:42
Medlem
Citat:
Vilken underbar självinsikt du kallar FV "fitta" ha ha!

Vad har min självinsikt att göra med Virtanens karaktär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in