Citat:
Allt detta är saker du själv skulle kunna göra en fact check på om du vill. Det tar bara några minuter.
Till exempel: HB fick inte 1.5 miljarder i Kina.
https://www.factcheck.org/2019/10/trumps-claims-about-hunter-biden-in-china/
Till exempel: HB fick inte 1.5 miljarder i Kina.
https://www.factcheck.org/2019/10/trumps-claims-about-hunter-biden-in-china/
Nja, den länken säger egentligen inte emot de ursprungliga uppgifterna. Givetvis fick inte Hunter Biden & Co 1,5 miljarder dollar på ett bräde insatt på deras konto, det är inte så det funkar. Däremot är det så som din länk säger: ”The $1.5 billion figure refers to the size of the funds raised for investments.” Det är väl illa nog att Hunter Biden & Co. tack vare farsan lyckas deala till sig ett avtal värt 1,5 miljarder dollar. Hur ser det ut idag med företaget som Biden Jr. är delaktig i? (Från din länk) ”The company website says it now manages assets worth the equivalent of over $2.1 billion in U.S. dollars.” Hur mycket tillgångar förvaltade företaget innan man ingick i det kinesiska avtalet?
Citat:
Flera vittnen har frågats under förhören av demokrater om Bidens agerande i Ukraina och även om flera såsom Kent öppet säger att det fanns "apperance of a conflict of interest" säger också alla att de inte sett några indikationer på att Joe Biden har gjort något fel eller inte agerat enligt den utrikespolitiska agenda USA har i Ukraina.
Jag menar, man måste vara tappad bakom flötet eller helt enkelt oärlig om man inte ser Bidens agerande i Ukraina (och Kina) som ” a conflict of interest”. Det är mer än en ”conflict of interest”, det är en nationell säkerhetsrisk att ha den amerikanske vice presidentens son insyltad på detta sätt.
Citat:
Varför ska man gå till botten med detta? Jo för att hela upplägget som Biden har stått bakom är en nationell säkerhetsrisk, och som grädde på moset så har Biden erkänt att han begick en quid pro quo.
Citat:
En bra poäng, men man ska nog inte ropa hej än. Jag tror inte att sista ordet är sagt i hela den här affären. Ärligt talat så tror jag att Demokraterna har förstått att om man försöker driva en riksrätt mot Trump, så kommer detta att slå hårt tillbaka mot Demokraterna, och Joe Biden är det svaga kortet. De vill säkert inte att man gräver djupare i Bidens förehavanden.
Citat:
Tydligen inte, jag tror Trump hade arslet fullt med attacker gentemot honom från alla håll och kanter. Hade jag dock varit en gambler, då hade jag satsat mina surt förvärvade pengar på att Demokraterna för tillfället ser Biden som en belastning, och man kommer i slutändan försöka att pusha fram en annan kandidat i presidentvalet 2020.
Senast redigerad av IQ-145 2019-11-25 kl. 03:23.
Senast redigerad av IQ-145 2019-11-25 kl. 03:23.

) kommer in så verkar de leva efter "det var ju motiverat".... och "vad skulle han göra, alla myndigheter hatar ju honom"...