Citat:
Ursprungligen postat av
Tjorven21
Man blir ju onekligen imponerad över hur mycket fantasier det finns om hur man nu skulle ha gjort sig av med kroppen (om hon nu ens är avliden?). 😅 Jag tror att många har kollat lite för mycket på film helt enkelt.
Det här med pizzaugn för mig in på tankarna till en pizzeria i min hemstad där de serverad måskött istället för skinka.... Makabert. 😨
Själv tror jag inte så mycket om det hela mer än att det säkerligen är pojkvännen som "råkat" bli lite för aggressiv och att det sedan gått lite överstyr med dödlig utgång. Att pappan eller någon annan nära anhörig hjälpt till att forsla bort kroppen, kanske i någon sjö.
Jag hoppas fortfarande att man finner henne vid liv iallafall. ❤️
Ja men en pizzaugn var ju ändå lite komiskt

hur kommer man på de...
Utanför en pizzeria i orten där ja växte upp fanns en husvagn med duvor (någon syrian som hade de som hobby) och självklart blev de då ett rykte om att att de var duvkött på pizzorna.
När man sen blev vuxen förstod man att de inte direkt skulle sett ut som skinka om de varit sant
Ja tror också att det är en bråk som spårat ut. Han har knuffat henne som slagit i skallen eller möjligtvis slagit eller strypt henne om de slagit slint ordentligt.
Han får panik och pappan hjälper till att dumpa kroppen i något vatten. Möjligtvis har dom sen försökt gjort sig av med kläder, skor, glasögon osv. Antingen i panik och eller för att leda spår till andra platser.
Visst hoppas man att hon fortfarande ska leva men dom chanserna minskar tyvärr fort för varje timme som går, och nu har de gått lång tid. Skulle hon vara inlåst någonstans är de ju fortfarande möjligt att hon lever men... ja tror inte att de är vad polisen letar efter. Nu vill man bara ha ett avslut för familjen och sätta dit de skyldiga.