Citat:
Ursprungligen postat av
Willy-45
Täppas är en utmärkt diplomat.
Dvs en person som kan be en person dra åt helvete så att han ser fram emot resan..
Att Täppas har sina vänsteråsikter är ju klart, men han lyckas ju nästan alltid få uppringaren att dela dem (med vissa undantag). I varje fall om det är en vanlig obildad svenne, såna är ju lätta att få att byta åsikt..
De som älskar honom är vanligen såna som inte ens begriper när de av Täppas blir förolämpade eller övertalade om att de har "fel" åsikt.
Han är duktig på sitt vänstersnack..
Jaha, tycker du det, jag hänger mest upp mig på hans översitteri, att hans genuina ondska så tydligt lyser igenom hans godhetskuliss...
Men jag har haft ytterst svårt för att lyssna på programmet, nån jag känner sa att han brukade lyssna på programmet när han körde omkring med traktorn... Jag brukar skämmas så mycket å inringarnas vägnar att jag måste stänga av. Nu har jag slutat helt med radio sen tre år tillbaka, och TV slutade jag med för 25 år sedan, men har varit flitig lyssnare på P1, men när den blev för mycket pk så blev jag tvungen att sluta helt.
Jag har svårt med översittare som har mycket erfarenhet, som de använder för att trycka ner och mobba mindre erfarna personer bara för att de kan...
Typ Olle Stenholms intervju av Bert Karlsson (kolla YouTube) eller Jan Guillou, eller Robert Aschberg... Det bara stinker mobbare lång väg av dem...