2019-11-24, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Det var längesedan jag kollade hennes födelseattest pga dom illasinnade ryktena i tråden.
Ring Skatteverket begär folkbokföringen så får du dom svar du behöver. Trots detta så fortgår dom illasinnade svagsinta, efterblivna spekulationerna i tråden. Incels belamrar tråden.
Är hon registrerad som kvinna eller man? Ge mig hennes fullständiga namn så kollar jag upp det.
Citera
2019-11-24, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Är hon registrerad som kvinna eller man? Ge mig hennes fullständiga namn så kollar jag upp det.
Hon är registrerad som kvinna..Vad yrar alla om?

Är hon född med en snopp eller?
Citera
2019-11-24, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen

Född kvinna och har inte ändrat någonting kan man säga. Jag lägger inte ens ut det maskat här utan du får det på PM.
Citera
2019-11-24, 00:50
Medlem
Citat:
Född kvinna och har inte ändrat någonting kan man säga. Jag lägger inte ens ut det maskat här utan du får det på PM.
Tack! Jag kom på hennes namn och svarade mitt eget inlägg....men varför sådant svammel? Ganska respektlöst mot kvinnan.

Är GM gripen och var det rätt namn? Var det folk utanför honom i Biskop? stämde det att det var den killen?

Massa påstående i tråden men inga källor.
Citera
2019-11-24, 00:51
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Du är mer inne på strid eller då du beskjuts eller ligger ner när gärningsman kollar om någon överlevt.
Då spelar man död men spela död under våldtäkt kanske sker vid överfallsvåldtäkt där dom slår sönder dom och tar stryptag osv. Då kan man spela död annars ligger det mer nära tillhands att dom stelnar till och blir chockade och inte kan agera som normalt. Alla är vi olika kan man säga. Men det är ju fortfarande inget krav att skrika, slå, osv. Lagen skall skydda alla även dom som fryser till.

Jo, nu har du nog hamnat utanför vad vetenskapen säger, men den verkar inte vara helt klar på vad som gäller heller, så det är klart du kan ha mer rätt än vetenskapen. Vad vet jag. Kanske dags att vetenskapen uppdateras med nya fräscha teorier?
Citera
2019-11-24, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KABUN
Jo, nu har du nog hamnat utanför vad vetenskapen säger, men den verkar inte vara helt klar på vad som gäller heller, så det är klart du kan ha mer rätt än vetenskapen. Vad vet jag. Kanske dags att vetenskapen uppdateras med nya fräscha teorier?

Ja du när det gäller människors reaktioner så struntar jag i vetenskapen i det fallet spela död som du redan förstår. Alla reagerar olika och ingen vetenskap kan veta hur reaktionerna kan förete sig. Man kan beräkna att analysera viss procent, men det räcker inte för mänskliga reaktioner. Är vi färdiga med den biten nu? Det har ju ingen betydelse för själva lagstiftningen när det gäller fällande dom. Hon kan således frysa, stelna, svimma, gråta, lealös, och han ska fortfarande säkra att hon ger sitt samtycke till sex. Våldtäkter av denna typ och reaktion är inte ovanlig, så möjligt att du som är så vetenskapligt intresserad kan hitta något om våldtäkt och olika reaktioner.
Citera
2019-11-24, 01:06
Medlem
Hon är ju skitsnygg. Ni är ju fan dumma i huvudet om ni tror hon är en man.
Citera
2019-11-24, 01:08
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepparkake
poängen är inte om veganflickan, hon som sminkar upp sig till ett billigt fnask och låter sig bli våldtagen utan motstånd. Tvi på henne men poängen i tråden är att en neger går lös i storstadsdjungeln och våldtar kvinnor oavsett vems syster det är....
Ni svenskar är det mest konflikträdda folket som kan existera!

Exakt, ju mer "fnaskig" en svensk tjej ser ut ju mer rätt tycker de här utstuderade Mellanöstern-talibanerna att de har full rätt att våldföra sig på dem. Fatta hur många missbrukar-tjejer det är som gång på gång våldtas av dessa äckel-MENA-talibaner.
De kan glida under radarn när de våldför sig på denna svagare grupp.
Nu säger jag inte att Linn är sådan "på samhällets botten"-tjej, men hon kanske misstogs av våldtäkts-talibanen att vara en sån med sitt hårt spacklade ansikte och samtidigt så berusad så hon var tvungen att få hjälp av sin väninna in på toaletten?
Han har antagligen stor rutin på att våldföra sig på den här typen av offer,
då han så direkt gick bort till toaletten så fort väninnan lämnat Linn.

Men Linn har visat styrka som framträtt i media.
Senast redigerad av dialektiker 2019-11-24 kl. 01:12.
Citera
2019-11-24, 01:13
Medlem
Vad spelar det för roll om offret är kvinna eller man, är det ok att jag våldtar er om ni är män?
Citera
2019-11-24, 01:41
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Vad spelar det för roll om offret är kvinna eller man, är det ok att jag våldtar er om ni är män?

I det här fallet spelar det roll såklart. Tänk dig själv om du skulle få för dig och våldta en kvinna på en toalett och så upptäcker du att kvinnan inte är någon kvinna utan en man. Det är en kuk mellan benen istället för en fitta. Skulle du då gå ner och suga hans kuk? Som den här personen påstår att negern gjorde. Vemfan slickar fittan på någon man ska våldta? Eller ännu värre suger kuken på någon man trodde var en kvinna...

Låter ju inte trovärdig att en man som ska våldta någon först försöker ha oralsex. Om nu inte det var en man och negern ville kanske bli knullad själv. Därför han började med att suga kuk.

Tänk om dom lyckas ta negern och så visar det sig att han har blivit knullad i arslet.
Citera
2019-11-24, 01:52
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ja du när det gäller människors reaktioner så struntar jag i vetenskapen i det fallet spela död som du redan förstår. Alla reagerar olika och ingen vetenskap kan veta hur reaktionerna kan förete sig. Man kan beräkna att analysera viss procent, men det räcker inte för mänskliga reaktioner. Är vi färdiga med den biten nu? Det har ju ingen betydelse för själva lagstiftningen när det gäller fällande dom. Hon kan således frysa, stelna, svimma, gråta, lealös, och han ska fortfarande säkra att hon ger sitt samtycke till sex. Våldtäkter av denna typ och reaktion är inte ovanlig, så möjligt att du som är så vetenskapligt intresserad kan hitta något om våldtäkt och olika reaktioner.

Det naturliga för mig i denna situation är att bli vän och samarbeta med gärningsmannen.
Inte "frysa".
Har jag lämnat samtycke då tycker du?
Du verkar inte föreställa dig att den möjligheten finns.
Det är ju inte nåt av "frysa, stelna, svimma, gråta, lealös" som du hänvisar till.
Citera
2019-11-24, 01:57
Medlem
fittas avatar
Kollat lite bilder på henne nu och tror inte att hon är transvestit. Ingen antydan till adamsäpple varken nu eller som ung.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in