2019-11-23, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getmink
Så är det. Varför vi fungerar som vi gör och hur vi fungerar, blir väldigt enkelt att förstå när man studerat grundläggande mänsklig biologi och/eller evolutionspsykologi. Helt plötsligt blir allt en självklarhet, man kan förstå och förutspå händelser som efter ett mönster.

Vi lever just ni en väldigt onaturligt värld här i väst. Det är därför kvinnor mår sämre än någonsin, fler och fler män blir bittra och ensamma, fler äter lyckopiller, färre barn föds, färre giftermål, fler skilsmässor (procentuellt), sämre dynamik mellan könen, mer polarisering. I princip allt i västvärlden håller just nu på att falla åt soptippen och en stor anledning är för att kvinnor fått alldeles för mycket spelrum och makt.

I samtliga religiösa skrifter blir vi påmind om att kvinnlig makt resulterar i samhällskollaps, detta skrevs ej av en slump. Religion är till mångt och mycket ett resultat av att människor under lång tid började observera mönster, med tiden kunde de förutspå mänskliga beteenden.

Lite gölligt hur ni ensamma män håller varandra om ryggen ändå <3
Citera
2019-11-23, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persienne
Hänvisning till relevanta publicerade artiklar tack, alltså inte nån artikel i tidningen "varförmänharettsåntbehovavattförtryckaallaruntikr ingsighelatiden"

"Sunt förnuft" som du uttrycker har inte det minsta med vetenskap att göra.

Läs mitt svar. Det är allt du behöver. Men du kanske inte vill se?
Citera
2019-11-23, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dingdingvarld
Läs mitt svar. Det är allt du behöver. Men du kanske inte vill se?
jag är ju bara en kvinna så citera gärna så att jag slipper scrolla
Citera
2019-11-23, 21:13
Medlem
Citat:
jag är ju bara en kvinna så citera gärna så att jag slipper scrolla
Nej.
Citera
2019-11-23, 21:20
Medlem
Citat:
Nej.

nej det hade ju såklart varit jobbigt att hjälpa till att visa att du har så jävla fel
Citera
2019-11-23, 21:21
Medlem
Citat:
nej det hade ju såklart varit jobbigt att hjälpa till att visa att du har så jävla fel

Stackars lågbegåvade då. Pinsamt. Källa tack????? Kanske dags att uppgradera till NPC 3.07 så du har nått mer att komma med iaf?
Citera
2019-11-23, 21:25
Medlem
Citat:
Internet, specifikt sociala medier har avslöjats kvinnors (destruktiva) natur. Saker och ting man förut bara kunde spekulera kring, är nu uppenbart. Fler och fler män upptäcker detta varje dag, som sagt.

Yep men även deras röstningsmönster och män som delar dating erfarenheter online. Män har tidigare sällan haft tillgång till tillräckligt stor sample size av dating data för att kunna se igenom kvinnors spel och bs. Idag finns det hur mycket som helst och det blir helt uppenbart om man bara tar del av informationen, vilket män gör mer och mer för varje dag som går.
Citera
2019-11-23, 21:28
Medlem
Citat:
'Jag är inte direkt förvånad över din respons, då den var väldigt förutsägbar. Det är samma sak som händer varje gång en kvinna inte vet vad hon ska säga, då hon ställts mot väggen.

För kvinnor handlar det egentligen inte om att ha rätt eller fel, det handlar om att hela tiden upprätthålla perceptionen av att man har makten.

Du vet ej vad du ska vara på mitt inlägg, men du vill inte förlora, således kommer du med: "ååh så gulligt" och försöker direkt sätta dig i auktoritetsposition.

Det är en av många anledningar till varför kvinnor ej bör ha politiskt makt. Fler och fler män i väst börjar få förståelse för detta - vakna upp till det. Jag ger det 20, kanske 30 år.

Lilla gubben då, så sött att du tror att jag känner mig hotad. Du vet ju att jag egentligen bara vill ha dig och din läckra kropp och att allt blir mkt enklare ifall jag lägger mig på samma mentala nivå som du befinner dig på
Citera
2019-11-23, 21:29
Bannlyst
har i princip slutat med svenska brudar runt 2000
Citera
2019-11-23, 21:31
Medlem
Citat:
Lilla gubben då, så sött att du tror att jag känner mig hotad. Du vet ju att jag egentligen bara vill ha dig och din läckra kropp och att allt blir mkt enklare ifall jag lägger mig på samma mentala nivå som du befinner dig på

Av era texter att döma så är han tveklöst mer intelligent än dig.

Sen är du en kvinna som skriver på flashback, så det är inte speciellt troligt att du skulle vara någon vidare skönhet heller. Ta du och lär dig skrolla nu istället å ta en titt på vad jag skrev vilket är allt du behöver för att se att kvinnor inte tävlar lika väl som män ens i dagens jämställda samhälle.
Citera
2019-11-23, 21:41
Medlem
Citat:
Av era texter att döma så är han tveklöst mer intelligent än dig.

Sen är du en kvinna som skriver på flashback, så det är inte speciellt troligt att du skulle vara någon vidare skönhet heller. Ta du och lär dig skrolla nu istället å ta en titt på vad jag skrev vilket är allt du behöver för att se att kvinnor inte tävlar lika väl som män ens i dagens jämställda samhälle.

ett så töntigt svar. Är du snygg då? Har du mer rätt och har mer rätt att skriva vad du tycker för att du är en goding?

sen så jämställer du dina tyckanden här på fb med avhandlingar... det är ju så patetiskt.
Citera
2019-11-23, 21:45
Medlem
Citat:
ett så töntigt svar. Är du snygg då? Har du mer rätt och har mer rätt att skriva vad du tycker för att du är en goding?

sen så jämställer du dina tyckanden här på fb med avhandlingar... det är ju så patetiskt.
Jag e rätt het faktiskt. Jobbigt eller? Och nej, jag uppskattar att du skriver vad du tycker. Du hjälper till att blotta vilka idioter ni feminister är. Tack!

Huh? Livlig fantasi har du iaf. Hur går det med skrollandet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in