2019-11-22, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymuzkar
Morfar är ungefär den samme som mamman men han har visat ett genuint intresse för barnen och deras bästa. Men så fort dottern vinkar så tror han på allt och kan inte säga ifrån till dottern och då blir det tyvärr inte till barnens bästa alltid men jag måste ju också erkänna att bra morfar det är han men han gör inga bra väl i livet och dessa väl kan ju drabba barnen i fråga så måste ju ändå säga både ja och nej på detta . Han är lite som en 15 åring mellan åt men jag skulle vilja säga från egen erfarenhet att innerst inne så skulle han kunna vara en jätte morfar än dom flesta om han ej tillät sig manipuleras av mamman .

Jag tror att morfar lägger mycket på sig själv då han inte kunde denna kvällen men jag tycker absolut inte han har del i det som hänt där emot skulle han kanske valt att säga ifrån till dottern och hennes beteende om han kunde se hennes brister men ibland älskar mamman pappan dvs morfar för att sedan smutskasta honom grovt . Så jag lider med morfar också även om jag och han haft våra dispyter på gott och ont . Tycker han är en underbar människa om man bortser från hans val och vad de kan drabba barnen. Men höjer absolut inte honom till hyarna de ska också nämnas då jag anser att man har ansvar som förälder att säga till om något är fel och göra nått åt det . Han hade ju märkt på barnen att dom inte ville hem dit så varför agerar han inte liksom?
Citera
2019-11-22, 13:17
Medlem
Andhogst38s avatar
Citat:
Jag tror att morfar lägger mycket på sig själv då han inte kunde denna kvällen men jag tycker absolut inte han har del i det som hänt där emot skulle han kanske valt att säga ifrån till dottern och hennes beteende om han kunde se hennes brister men ibland älskar mamman pappan dvs morfar för att sedan smutskasta honom grovt . Så jag lider med morfar också även om jag och han haft våra dispyter på gott och ont . Tycker han är en underbar människa om man bortser från hans val och vad de kan drabba barnen. Men höjer absolut inte honom till hyarna de ska också nämnas då jag anser att man har ansvar som förälder att säga till om något är fel och göra nått åt det . Han hade ju märkt på barnen att dom inte ville hem dit så varför agerar han inte liksom?
Ja där håller jag med dig. Han verkade lite för lam och borde sagt ifrån mer. Men det kan vara så att han helt enkelt inte orkade tjabba mer med henne. Hon har nog varit en ganska jobbig jävel att ha och göra med. Hennes mamma hade väl inte heller någon vidare bra kontakt med henne. Verkar som hon har stannat kvar i trotsåldern. "Får jag inte som jag vill så skriker jag". Nej några egna barn ska hon säkerligen inte ha, hon är ju ett barn själv.. 🤨
Citera
2019-11-22, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andhogst38
Ja där håller jag med dig. Han verkade lite för lam och borde sagt ifrån mer. Men det kan vara så att han helt enkelt inte orkade tjabba mer med henne. Hon har nog varit en ganska jobbig jävel att ha och göra med. Hennes mamma hade väl inte heller någon vidare bra kontakt med henne. Verkar som hon har stannat kvar i trotsåldern. "Får jag inte som jag vill så skriker jag". Nej några egna barn ska hon säkerligen inte ha, hon är ju ett barn själv.. 🤨

Jo skriker om jag inte får som jag vill fast p åsjuklig nivå . Mer så här . Får jag inte som jag vill så ska jag för stora så många liv jag kan för denne person !
Citera
2019-11-22, 20:03
Medlem
Citat:
Jo skriker om jag inte får som jag vill fast p åsjuklig nivå . Mer så här . Får jag inte som jag vill så ska jag förstöra så många liv jag kan för denne person !

Förstöra ska de stå där uppe
Citera
2019-11-23, 00:34
Medlem
Nu kommer jag med lite ny gammal info då . Denna mannen som jag länkade på Facebook hade förhållande med mamman precis innan Joaquin Miranda. Han har sagt till SVB att han tyckte de var för jobbigt med barnen och ville avsluta pga barnen så någon form av barn hatande män tyr hon sig till . Och nu är dom på g med varandra åter igen kanske inte ihop med dessa träffas alla fall. Hoppas inte han har egna barn då som kanske bli iväg en för mamman

https://www.facebook.com/christoffer.v.henriksson
Citera
2019-11-23, 00:35
Medlem
Citat:
Nu kommer jag med lite ny gammal info då . Denna mannen som jag länkade på Facebook hade förhållande med mamman precis innan Joaquin Miranda. Han har sagt till SVB att han tyckte de var för jobbigt med barnen och ville avsluta pga barnen så någon form av barn hatande män tyr hon sig till . Och nu är dom på g med varandra åter igen kanske inte ihop med dessa träffas alla fall. Hoppas inte han har egna barn då som kanske bli iväg en för mamman

https://www.facebook.com/christoffer.v.henriksson

Undrar hur mycket hon manipulerat denna kille också ...
Citera
2019-11-23, 11:45
Medlem
Andhogst38s avatar
Citat:
Undrar hur mycket hon manipulerat denna kille också ...
Usch jag blir faan spyfärdig 🤢
Hon har tydligen väldigt lätt att och bli kär? Hon går fram som en pansarvagn? Hon ska verkligen inte ha H!! Har hon inget arbete? Eller förresten, hur ska hon ha tid med det.. 🙄
Citera
2019-11-23, 13:17
Medlem
Citat:
Usch jag blir faan spyfärdig 🤢
Hon har tydligen väldigt lätt att och bli kär? Hon går fram som en pansarvagn? Hon ska verkligen inte ha H!! Har hon inget arbete? Eller förresten, hur ska hon ha tid med det.. 🙄

Lätt att bli kär är nog fel ord men svårt att vara själv skulle jag tro . Arbete nej varit sjukskriven 9år pga ångest och annan bullshit. Hon sitter bara hemma o h ty mer synd om dig själv. Har hört henne säga dessa ord : känns dumt att ha hampus nu när inte Albin lever längre m.m. .... asså herregud att ingen på socialtjänsten vill se detta.
Citera
2019-11-23, 14:18
Medlem
Andhogst38s avatar
Citat:
Lätt att bli kär är nog fel ord men svårt att vara själv skulle jag tro . Arbete nej varit sjukskriven 9år pga ångest och annan bullshit. Hon sitter bara hemma o h ty mer synd om dig själv. Har hört henne säga dessa ord : känns dumt att ha hampus nu när inte Albin lever längre m.m. .... asså herregud att ingen på socialtjänsten vill se detta.
Hade varit bra om man fick hennes dumma kommentarer inspelat. Men socialen är ju helt bombade i skallen och gör samma fel återigen. Hur faan kan man va sjukskriven i 9 år när vissa andra har ett rent helvete och få sjukpenning 1 månad ens?? Bara där borde ju rättssystemet höja på ögonbrynen. Hon kan inte ens försörja sitt barn utan lever på bidrag? Man måste ju väga fördelar mot nackdelar om man arbetar inom familjerätt! Allt är så fel.. 🙃
Citera
2019-11-23, 16:02
Medlem
Citat:
Hade varit bra om man fick hennes dumma kommentarer inspelat. Men socialen är ju helt bombade i skallen och gör samma fel återigen. Hur faan kan man va sjukskriven i 9 år när vissa andra har ett rent helvete och få sjukpenning 1 månad ens?? Bara där borde ju rättssystemet höja på ögonbrynen. Hon kan inte ens försörja sitt barn utan lever på bidrag? Man måste ju väga fördelar mot nackdelar om man arbetar inom familjerätt! Allt är så fel.. 🙃

Ja alltså inspelningar finns om många saker hon sagt och gjort men dom vägrar ta emot och titta på dom tyvärr men media lär väl göra de
Citera
2019-11-24, 08:34
Medlem
[quote=Anonymuzkar|69390401]Ja alltså inspelningar finns om många saker hon sagt och gjort men dom vägrar ta emot och titta på dom tyvärr men media lär väl göra de[/. Soc kan väl inte undanröja viktiga bevis. Är inte detta straffbart enligt lag?
Citera
2019-11-24, 08:37
Medlem
[quote=folkesid|69397276]
Citat:
Ja alltså inspelningar finns om många saker hon sagt och gjort men dom vägrar ta emot och titta på dom tyvärr men media lär väl göra de[/. Soc kan väl inte undanröja viktiga bevis. Är inte detta straffbart enligt lag?
Vad hände här? Nu hamna jag på samma ämnesrad som anonymuzkar: det jag vill säga är att soc kan väl inte undanröja bevis. Är väl straffbart enligt lag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in