Citat:
Tror du har helt fel. De allra flesta otrogna mördar verkligen inte sin sidopartner! såfall skulle det ske en väldig massa mord av den anledningen. Det torde vara tämligen ovanligt. Otrohet är däremot ganska vanligt. Antingen fortsätter förhållandet - eller så avbryts det och båda parter backar. Även om någon av dem blir djupt olycklig. Men de flesta kommer ur sin sorg och frustration och går vidare i livet.
UTAN att mörda.
Det är uppenbart att du och några till i tråden i era inlägg här ÄNDÅ anser att det är offrets fel att hen har mördats, att skulden ligger hos offret. Det är inte svårt att begripa, hur mycket såna som du än försöker dölja detta faktum här på fb.
UTAN att mörda.
Det är uppenbart att du och några till i tråden i era inlägg här ÄNDÅ anser att det är offrets fel att hen har mördats, att skulden ligger hos offret. Det är inte svårt att begripa, hur mycket såna som du än försöker dölja detta faktum här på fb.
Ja exakt i de flesta otrohetsfall backar båda. Det leder sällan till mord. Men här hade vi troligtvis en kvinna som inte ville backa utan skulle först berätta för mannens familj mot hans vilja. Varför ta den risken att göra honom förbannad?
Bara backa. Låt honom få ha sin familj. Vill han inte berätta för sin fru. Fine, gå vidare med ditt liv. Om LW däremot ville berätta för HD och såra henne och förstöra deras äktenskap trots att SD ville affären skulle förbli en hemlighet så han kan fortsätta vara gift, så är det en stor risk! Det förstår du väl vad jag menar?
I de fall älskarinnor blivit dödade har det varit i det här "slutstadiet" av affären där mannen försökt tysta ner henne. Varför vill ni blunda för det?
Sen vet vi inte ännu om motivet ens var detta att LW ville avslöja affären. Det kan också vara att SD vägrade släppa henne. Vi får se. Jag fortsätter mina spekulationer om motivet tills FUP kommer. Ingen av er kan hindra mig