2019-11-13, 16:50
Medlem
Troubleholders avatar
Tjena, behöver bara lite råd. Nu kanske ingen svarar ikväll vilket inte är någon fara eftersom jag mår bättre nu.

Men är inne på tredje dagen med tjack nu, har sovit sammanlagt 1.5 timme dessa 3 dagar, ätit lite äggröra i morse men druckit en del vatten åtminstone,

Tog 2 bomber på sammanlagt 0.5G och blev väldigt yr, illamående och svetten bara rann. Spyan var verkligen i gommen på mig.

Har blivit lite bättre nu, men blev fortfarande lite rädd, eftersom jag undrar vad som kan hända egentligen om man nu leker med kroppen såhär om jag gör, kan man tex få ett anfall av något slag eller så? Och vad ska jag göra om det skulle hända igen?

Jag vet, jag har sovit för lite, borde tagit denna dagen nykter o vilat upp mig med en god natts sömn denna natten. Men jag är väl allmänt korkad som tror att kroppen pallar 3 dygn på 1,5 timmes sömn. Så detta blir absolut sista gången jag gör det.

Vill bara bli lite lugn, så om någon har tips på vad jag kan göra om det skulle hända igen, men också vad det kan bero på (även om svaret såklart är uppenbart, för lite sömn och vafan trodde du skulle hända egenligen?)
Citera
2019-11-14, 00:29
Medlem
Zigarettens avatar
Äsch, det är lika bra att hoppa på den vita hästen igen. Vem bryr sig?
Citera
2019-11-14, 01:14
Medlem
st33rs avatar
Man brukar bli seg och somna av sig själv efter två tre sömnlösa nätter om man inte fortsätter trycker i sig stora doser

Behöver inte ens benzo, men en holk brunt kan hjälpa en på vägen

ligg ner och släck lampan
Citera
2019-11-14, 18:27
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Man brukar bli seg och somna av sig själv efter två tre sömnlösa nätter om man inte fortsätter trycker i sig stora doser

Behöver inte ens benzo, men en holk brunt kan hjälpa en på vägen

ligg ner och släck lampan
Jag orkar inte raca längre tyvärr. Men har väll att göra med att jag gått på 5-10g om dagen i snart 6 månader i sträck. 1g dos panna för att bli som vanligt och 1g dos med 0.5a metamfetamin i samma lösning om jag vill bli fjuttad..m
Citera
2019-11-16, 13:13
Medlem
Solomon.s avatar
Vad innehåller vanligtvis sk "Gatuspeed"? Förutom att det kan vara utbankat, skiljer det sig från apoteksvaran Attentin som innehåller Dexamfetamin?
Citera
2019-11-16, 13:36
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solomon.
Vad innehåller vanligtvis sk "Gatuspeed"? Förutom att det kan vara utbankat, skiljer det sig från apoteksvaran Attentin som innehåller Dexamfetamin?

Racemat 50/50 med levoamfetamin och dexamfetamim.
Citera
2019-11-18, 01:40
Medlem
oggethedoggs avatar
Luugn! Jag har dygnat 8 dagar utan sömn. Man lär sig när det fan är dags. Ordna alltid starka sömntabellet och ät innan du sover. Jag blandade med stessolid så fick ingen kramp men psykotiska tendenser var med. Så krampanfall får du lätt på tjack, om du inte ätit på svinlänge, plus om du går på någon annan medicin samtidigt
Citat:
Ursprungligen postat av Troubleholder
Tjena, behöver bara lite råd. Nu kanske ingen svarar ikväll vilket inte är någon fara eftersom jag mår bättre nu.

Men är inne på tredje dagen med tjack nu, har sovit sammanlagt 1.5 timme dessa 3 dagar, ätit lite äggröra i morse men druckit en del vatten åtminstone,

Tog 2 bomber på sammanlagt 0.5G och blev väldigt yr, illamående och svetten bara rann. Spyan var verkligen i gommen på mig.

Har blivit lite bättre nu, men blev fortfarande lite rädd, eftersom jag undrar vad som kan hända egentligen om man nu leker med kroppen såhär om jag gör, kan man tex få ett anfall av något slag eller så? Och vad ska jag göra om det skulle hända igen?

Jag vet, jag har sovit för lite, borde tagit denna dagen nykter o vilat upp mig med en god natts sömn denna natten. Men jag är väl allmänt korkad som tror att kroppen pallar 3 dygn på 1,5 timmes sömn. Så detta blir absolut sista gången jag gör det.

Vill bara bli lite lugn, så om någon har tips på vad jag kan göra om det skulle hända igen, men också vad det kan bero på (även om svaret såklart är uppenbart, för lite sömn och vafan trodde du skulle hända egenligen?)
Citera
2019-11-18, 01:43
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solomon.
Det är väl mest okända kemikalier som fyller sin funktion i blandningen men substansen Levo -Amfetamin träder aldrig fram i läkemedel. Där är dexamfetamin den som används. Båda två finns i gatutjack. Föredrar Ritalin. Testat Elvanse också det är lite för nice (LysinDexamfetamin)
Citera
2019-11-18, 15:26
Medlem
1) Hur länge efter att man har snortat bör man vänta innan man sköljer näsan? Jag tänkte hur länge man måste vänta för att inte gå miste om någon effekt.

2) Jag vill skölja näsan för att eventuellt bli av med dålig andedräkt. Hjälper det att skölja näsborrarna för att bli av den dåliga andedräkten från tjack. Kan ju komplettera med tandborste, halstablett och tuggummi.
Citera
2019-11-18, 15:52
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KennethRothman
1) Hur länge efter att man har snortat bör man vänta innan man sköljer näsan? Jag tänkte hur länge man måste vänta för att inte gå miste om någon effekt.

2) Jag vill skölja näsan för att eventuellt bli av med dålig andedräkt. Hjälper det att skölja näsborrarna för att bli av den dåliga andedräkten från tjack. Kan ju komplettera med tandborste, halstablett och tuggummi.

Ställ dig vid in spegel, lyft nästippen och kika in om du ser några klumpar/bitar som sitter kvar.

Om det finns kvar i näsan, doppa fingret i varmt vatten och dutta i lite i näsan. Kläm runt/massera lite på utsidan tills tjacket löser upp sig
Citera
2019-11-18, 16:46
Medlem
serblovinhimselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Ställ dig vid in spegel, lyft nästippen och kika in om du ser några klumpar/bitar som sitter kvar.

Om det finns kvar i näsan, doppa fingret i varmt vatten och dutta i lite i näsan. Kläm runt/massera lite på utsidan tills tjacket löser upp sig

Se till att vända blicken mot de varma vattnet när du ska doppa fingret , så slipper du uppleva något jag traumatiskt fick. Efter E4an-lina tjack potent som kärnvapen samt bred likt vänster filen av E4an, doppade fingret i Aceton istället och ja.
Citera
2019-11-22, 05:57
Medlem
Vad är det bästa alternativet vad gäller svenska mediciner som motsvarar riktigt tjack?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in