Citat:
Ursprungligen postat av
Trollet081417
Har tidigare redan läst dessa domar och jag tror att FO haft fler flickvänner än 2st under sin livstid.
Och som jag skrivit tidigare så kan faktiskt alla förändras och det ska människor ha rätt till. Ena anmälan är gjord av Felicia en tidigare flickvän och det är väldigt konstigt att man gör en anmälan och man är så rädd men ändå går tillbaka till denna person då hela tiden. Jag vet av säker källa att Felicia och FO var ett par tidigare iår?
Jag tror inte att någon egentligen ska yttra sig angående FO överhuvudtaget utan att ens känna eller ens har träffat honom, inte ens jag ska göra det men blir så besviken på mänskligheten och hur man kan bete sig som människa och smutskasta än annan och inte ens rannsaka sig själva.
Vilka har inte gjort misstag här i livet?
Vissa små men vissa också stora?
Nu verkar det som om att jag sitter och försvarar någon som misshandlar/misshandlat och jag ser ingen skillnad på om man misshandlar en kvinna eller en man.
Frisk? Jodå. Det enda jag tycker är att mänskligheten går bara mer utför hela tiden och jag kan inte fatta hur människor tänker i många ändamål och detta gör inte på ngt sätt att jag inte skulle vara frisk. Jag har vart med om mkt i mitt liv och försvarar inte många angående deras fel som det gjort i livet utan det jag vill få fram är att information (äkta information) är det som ska komma fram om ngt alls. Att inte sitta och anta saker och anklaga personer innan denne person verkligen är dömd för detta och som jag skrivit många ggr nu så är nästan ALLA värda en andra chans.
För egentligen vem är du? Vem är du som kan trycka ner en annan människa? Känner du personen i fråga? Har du någon som helst aning om allt som sägs är sant oavsett va domarna säger?
Det är ingen som vet förutom de inblandade i dessa situationer.
Så egentligen kan ingen av oss döma en annan person utan att veta till 100% att detta är sant och då menar jag om man sett detta med egna ögon.
Och det du skriver om att du verkligen hoppas på att FO var skytten så ledsen att göra dig besviken men det var/är han inte hur mjt du än önskar det.
Du skriver att alla kan förändras och är värd en andra chans. FO känns rätt långt ut i periferin här nu i detta fallet tänker jag för det första här.
MEN med tanke på att han blev dömd för snart tjugo år sedan för misshandel av man och sen nu på senare år växlat över till kvinnomisshandel och nu häktad senast för kidnappning m.m så kanske det är lite tidigt att prata om en människa som förändrats och är värd en andra chans? Det här är ju uppenbart en människa som trotsar i domstol och fortsätter misshandla och härja.
FO och liknande typer som ägnar sig åt sådana olagliga aktiviteter kan ta den här tråden som ett varnande exempel på vilka digitala avtryck man lämnar efter sig om man väljer den vägen i livet. Den dagen det är dags att sluta spöa tjejer, bli anmäld för koppleri, bedrägeri, våldtäkt, kidnappning o dyl så finns avtrycken kvar. Som man bäddar får man ligga. Han fick ”lite” uppmärksamhet här och det är bra så framtida tjejer som intresserar sig kan googla och då kunna dra sig ur i tid med framtänder och trygghet i behåll. Och ja jag vet att Ted Bundy & Co fick kärleksbrev till fängelset.