2019-11-20, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
Vet ej, men det ska vara en i 30-års åldern. Hur gammal är den där Ambjörnsson då?

Ambjörnsson sitter häktad. Inte barnens far
Citera
2019-11-20, 19:07
Medlem
Rumpis78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Ja. Det är han som är häktad nu.
Vilken vidrig människa. Han har ju tre egna barn oxå. Kan bara föreställa mig vad hans ex måste va rädd för; har de oxå blivit utsatta?
Äcklet har stängt ner sin fb sida. Bor tydligen ihop med sin morsa oxå.
Citera
2019-11-20, 20:07
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokern89
Ambjörnsson sitter häktad. Inte barnens far

Förnamn?
Citera
2019-11-20, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Förnamn?

Står tidigare i tråden: Chr*stian.
Citera
2019-11-20, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rampljus-horan
Han är 29 år.
Från Äng några km utanför Nässjö.
Citera
2019-11-20, 22:31
Medlem
Citat:
Ja. Det är han som är häktad nu.

Var det inte Ambj@rnssons mamma hon stal smycken av och då gjorde han slut?

Verkar ju jävligt underligt i så fall. Han har inget överseende med att hon stjäl av hans mamma, men incestporr var han med på!?
Citera
2019-11-20, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpis78
hon kanske inte tyckte att det var nån big deal, det hon gjorde?

Hemska tanke
Alltså, det finns ju många framförallt unga som lägger ut utmanande bilder på sig själva på nätet, på sina partners och allt vad det kan vara, kanske inte för att tjäna pengar, men för att få någon sorts kick eller bekräftelse, jag har varit där, sen växte jag upp.
Detta är en sak, och i de flesta fall ingen big deal alls.

Men att söka den här "kicken" eller rent av pengarna i att göra något sådant, och istället för att rikta in sig på att "visa upp" sig själv eller sin partner/någon man har en sexuell koppling till - välja sitt BARN, som man inte under några omständigheter ens borde förknippa med något sexuellt från första början, det är något helt annat.
Jag menar, den mest perversa av perversa människor skulle inte ens få idén, det är en STOR gräns att passera, jag är övertygad om att hon OM nu detta har hänt, innerst inne tyckt att det varit jävligt fel.

Återigen vet jag att detta inte är fastställd, endast mina egna spekulationer.
Citera
2019-11-20, 22:34
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Var det inte Ambj@rnssons mamma hon stal smycken av och då gjorde han slut?

Verkar ju jävligt underligt i så fall. Han har inget överseende med att hon stjäl av hans mamma, men incestporr var han med på!?

Jo, han gjorde slut med henne då. Men dessvärre hittade de tillbaka till varandra, två gånger till..
när detta uppdagades kastade han ut henne direkt. Hon hade precis varit och hämtat det sista av sina saker när polisen stannade henne i en rutinkoll, då insåg de att hon var lyst..

Och ja. Jag håller med att det är knasigt att inte acceptera stöld men att acceptera övergrepp på oskyldiga barn..
Citera
2019-11-20, 22:38
Medlem
Rumpis78s avatar
[quote=BabyFF|69360936]Jo, han gjorde slut med henne då. Men dessvärre hittade de tillbaka till varandra, två gånger till..
när detta uppdagades kastade han ut henne direkt. Hon hade precis varit och hämtat det sista av sina saker när polisen stannade henne i en rutinkoll, då insåg de att hon var lyst..

Och ja. Jag håller med att det är knasigt att inte acceptera stöld men att acceptera övergrepp på oskyldiga barn..[/QUOTE]

Inte bara acceptera, han "regisserade" förmodligen 🤮
Inte hans barn, men hans mamma. Säkert så han tänker.
Citera
2019-11-20, 22:43
Medlem
BabyFFs avatar
[quote=Rumpis78|69360990]
Citat:
Jo, han gjorde slut med henne då. Men dessvärre hittade de tillbaka till varandra, två gånger till..

Och ja. Jag håller med att det är knasigt att inte acceptera stöld men att acceptera övergrepp på oskyldiga barn..[/QUOTE]

Inte bara acceptera, han "regisserade" förmodligen 🤮
Inte hans barn, men hans mamma. Säkert så han tänker.

Så länge vi spekulerar..
Jag TROR att hon inte såg någon annan utväg än att peka finger mot honom, och därför riktas nu blickarna på honom istället för henne.
Det rimmar inte att han skulle ha ett finger med i detta, det gör inte det.
Citera
2019-11-20, 22:50
Medlem
Rumpis78s avatar
[quote=BabyFF|69361050]
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpis78

Så länge vi spekulerar..
Jag TROR att hon inte såg någon annan utväg än att peka finger mot honom, och därför riktas nu blickarna på honom istället för henne.
Det rimmar inte att han skulle ha ett finger med i detta, det gör inte det.

Ja, det kan du förstås ha rätt i. Du verkar känna/känna till de inblandade rätt bra. Det var ju ändå hans (amb*ö*ns*ns) dator..
Citera
2019-11-20, 22:54
Medlem
BabyFFs avatar
[quote=Rumpis78|69361137]
Citat:

Ja, det kan du förstås ha rätt i. Du verkar känna/känna till de inblandade rätt bra. Det var ju ändå hans (amb*ö*ns*ns) dator..

Jag känner några av de inblandade.

Visst, det var hans dator. Men om du hade haft en sambo (visserligen on and off) i över 1 år, hade denna personen inte fått använda din dator då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in