2019-11-20, 23:04
Medlem
NewsFlashss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Så länge vi spekulerar..
Jag TROR att hon inte såg någon annan utväg än att peka finger mot honom, och därför riktas nu blickarna på honom istället för henne.
Det rimmar inte att han skulle ha ett finger med i detta, det gör inte det.

Din spekulation stämmer med det som mina små fåglar kvittrar.
Det känns mer troligt att hon försöker skjuta skulden ifrån sig och då pekar ut sin f.d. sambo som den stora boven.
Citera
2019-11-20, 23:06
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewsFlashs
Din spekulation stämmer med det som mina små fåglar kvittrar.
Det känns mer troligt att hon försöker skjuta skulden ifrån sig och då pekar ut sin f.d. sambo som den stora boven.

Vilket också blir jävligt lämpligt när det nu var hans dator..
Citera
2019-11-20, 23:08
Medlem
NewsFlashss avatar
Blir onekligen spännande att läsa FUP när den kommer.
Citera
2019-11-20, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Vilket också blir jävligt lämpligt när det nu var hans dator..
Om han finns med på bild eller video blir det svårt att förneka.
Citera
2019-11-20, 23:47
Medlem
[quote=BabyFF|69361200]
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpis78

Jag känner några av de inblandade.

Visst, det var hans dator. Men om du hade haft en sambo (visserligen on and off) i över 1 år, hade denna personen inte fått använda din dator då?

Absolut! Men köper fan inte att snubben inte hade en aning om vad som försiggick där hemma!! Han lär ju kolla sin dator med jämna mellanrum.. Som sagt - det är ju Hans dator!!!!

Det smakar gammal cola här..
Citera
2019-11-21, 00:01
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewsFlashs
Blir onekligen spännande att läsa FUP när den kommer.
Varför?
Citera
2019-11-21, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av old_enough
Jag är fullt medveten om att kriminella kan se ut hur som helst. Jag har inte sagt någonting om att hennes utseende gör henne oskyldig. Jag nämnde att hon ser ut att ha en helt normal relation till sina barn. Statistiskt sett är hon inte en pedofil som förgriper sig på sina egna barn. Med sagt kan det såklart ändå hända, men ofta lutar man sig mot statistik just när det kommer till brottsfall och kriminalitet. Och ser man till statistik så är det något som inte stämmer här.
Statistiskt? Skulle vara att hon är kvinna inget annat. Det går liksom inte att göra en bedömning av bilder där folk är spacklade och ser bra ut respektive ser farliga ut....då hade ju väldigt många kallats till förhör.....om man nu sa döma hunden efter dess hår..Du menar alltså att en domstol dömer efter statistik och inte från fall till fall?

Länk till exets häktning?

Kan tänka mig att hon pekar ut honom för att komma undan själv. Den största anledningen att det finns risk att han kan undanröja bevis och/eller försvåra utredningen genom det.
Senast redigerad av werupmannen 2019-11-21 kl. 00:52.
Citera
2019-11-21, 03:23
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Vilka jävla äckel det finns. Det har börjat dyka upp sjukt många pedofil-fall den senaste tiden, eller så kanske det bara känns så. Och i flera av de här fallen så är det en eller flera kvinnor som har varit misstänkta. Pågår det någon jävla barnporr-epidemi i Sverige nu eller?
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Statistiskt? Skulle vara att hon är kvinna inget annat. Det går liksom inte att göra en bedömning av bilder där folk är spacklade och ser bra ut respektive ser farliga ut....då hade ju väldigt många kallats till förhör.....om man nu sa döma hunden efter dess hår..Du menar alltså att en domstol dömer efter statistik och inte från fall till fall?
Är du korkad på riktigt eller?
Citera
2019-11-21, 06:13
Medlem
NewsFlashss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Varför?

Därför!

Vilken meningslös frågeställning.

Kan det vara för att det finns ett intresse av att få veta hur de misstänkta ställer sig till misstankar mot dem och hur de förhåller sig till varandra?

Varför läser du trådar under Abok?
Citera
2019-11-21, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Vilka jävla äckel det finns. Det har börjat dyka upp sjukt många pedofil-fall den senaste tiden, eller så kanske det bara känns så. Och i flera av de här fallen så är det en eller flera kvinnor som har varit misstänkta. Pågår det någon jävla barnporr-epidemi i Sverige nu eller?

Är du korkad på riktigt eller?
Eller så har kvinnorna helt enkelt kommit undan tidigare.
Citera
2019-11-21, 07:03
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapsillen
Eller så har kvinnorna helt enkelt kommit undan tidigare.
Kan vara så också.
Citera
2019-11-21, 10:45
Medlem
Lyssna nu era idioter. Kvinnan är naturligtvis inte pedofil, hon är gravt p-störd och vill tjäna cash. Det vill också Ambj*rnsson. Han kommer på den 'lysande idén' att göra pengar på kvinnans barn. Kanske står hon också i skuld ekonomiskt/tacksamhetsmässigt till honom. Sagt och gjort; han riggar upp och kvinnan och barnen levererar framför kameran. Sedan säljer han/hon skiten vidare för femsiffriga belopp. Lite extra bling, fina saker och tårtor till barnen. Hepp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in