Citat:
Ursprungligen postat av
ms18
Skiftar fokus.. sluta runka åt liverpool och Gomez för fan.
Jag tror vi nöjer oss där, dina argument verkade ta slut och övergå i personangrepp.
Citat:
Ursprungligen postat av
ms18
Att min ”peak” på vem som kmr saknas mest för för laget får dig att gå i taket är otroligt.
Heh. Du överskattar hur mycket dina inlägg påverkar mig känslomässigt

Jag invänder mest mot din rätt skeva bild av hur verkligheten ser ut - det är aldrig Man Citys fel. På tal om blinda supportrar.
----------------
Salah och Robertson skadade. Båda dras med ankelskador av typen att det kan gå att spela, men risk att det förvärras. Missar sina landskamper troligen.
De som är cyniska tror väl mest att de fejkar skador för att slippa oviktiga matcher för landslaget.
Robertsons Skottland är redan helt borta från automatisk kvalificering till EM, playoff väntar i Mars. Där kan jag köpa de som kritiserar att Robertson troligen spelat om matcherna betytt något. Som jag fattat det, är matcherna mot Cypern och Kazakstan av noll betydelse.
Salahs Egypten går in i ett kval till AFCON 2021 mot Kenya, där tror jag nog han hade velat spela.
Svårt att veta dock. Men, låt oss leka med tanken att de förvärrar sina skador - då står Liverpool där med Milner som vänsterback och Origi eller möjligen Harvey Elliot på Salahs kant. Det är nu man skulle haft en riktig vänsterback och en snabb winger på bänken...