2019-11-17, 00:32
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osceola
Hon har rötter till zigenare, romer, resande folk!
Vi som är lite äldre vet vad detta betyder,
och förstod när vi såg Anna Tunnan på TV.
Roberto visste så klart inte, såg bara en brud med stora bröst och villig att ligga 5 gånger om dagen, eller kanske 8 ggr!

Och detta har du naturligtvis källor på?
Citera
2019-11-17, 01:04
Medlem
Är ingen legitimerad psykolog, men en praktiserande lekman i det fascinerande fallet Anna Book är jag nog.
Jag kan se Anna som liten boendes med en alkoholiserad mamma och med sin syster och kusiner (blir inte klok på antalet hel o fostersyrror/kusiner&#129300
En fet, lat, rökande vindrickande mamma som går på bidrag. Bitter och hård kan jag tänka mig, med dåligt ölsinne vilket säkert gjorde Anna till en tåtrippande och medberoende liten tös. Allt för att hålla mamman lugn.
Anna lär ha varit en smutsig unge som skrutit och ljugit om det mesta, förmodligen för att köpa sig kompisar i låg och mellanstadiet.
Höjd till skyarna i sin mammas rus troligtvis, sen kan jag tänka mig att mamman sedan matat henne med orden :
-"Vad skulle mamma göra utan dig lilla Anna ?"
-"Och hur ska du nånsin klara dig utan mig ?"
Jag ryser 😱
Samma metod som i vilka "våld i nära relationer" som helst. SkolBOOKsexepel på psykisk barnmisshandel typ.
Men hur länge ska en kvinna på 50 bast, få bete på det sättet hon gjort ?
VÄX UPP ! INSE ATT DET INTE ÄR FEL PÅ ALLA ANDRA ! SE FÖR FAN DIN EGEN DEL I ALLT ANNA !
Att visa sig svag och erkänna sina fel, utan offerkoftan på med de sedvanliga tårarna rinnandes skulle ju bara gynna henne.

Vet inte så mycket om hennes biologiska syster annat än att de brutit kontakten...och att hon verkar leva och må.

Nu måste jag gå och andas i en papperspåse tror jag 😁
Citera
2019-11-17, 12:34
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Tragiskt med en tant som sjunger en låt som skulle passa hennes yngsta dotter mycket bättre.

Förstår att hon inte längre orkar lägga ut flashiga bilder och kommentarer på sociala medier med tanke på vad Antonio (våldtäktsmannen) och Felicia (rånar gamla snälla tanter) har för sig.

Felicia är inte misstänkt för rån.

Citat:
Hon har rötter till zigenare, romer, resande folk!
Vi som är lite äldre vet vad detta betyder,
och förstod när vi såg Anna Tunnan på TV.
Roberto visste så klart inte, såg bara en brud med stora bröst och villig att ligga 5 gånger om dagen, eller kanske 8 ggr!

Hur vet du att hon har rötter till zigenare?
Citera
2019-11-17, 19:57
Medlem
godboys avatar
Kom att tänka på Flodhästen idag när jag var på IKEA. Jag var där när de öppnade för att kolla på ett par saker, tog sedan en fika för att fundera lite, och åkte sen även till Mio. Men det blev tillbaka till IKEA då de hade det jag ville ha. Då var klockan 11:30 och folk hade redan börjat köa för deras julbord (fattiga jävlar) som kör igång vid 12.

Nä då, jag skojar bara, vill folk äta Julbord där så visst, gör det. Kom bara att tänka på Flodisen som påstod att någon stulit hennes telefon och lagt ut meddelandet för att sedan lägga tillbaka telefonen igen.
Citera
2019-11-17, 20:26
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Anna och Roberto var på urpremiären av Robin Hood The Musical så hon vågar i alla fall visa sej ute trots all turbulens.
Anna the Book+1 må ha varit på Robin Hood-premiären, de förekommer dock inte på nån bild i Aftonbladet/Klick-bildserien vilken kan ses i fejanlänken här
https://www.facebook.com/drosenorber...type=3&theater
Bara Carola, Shirley, Dominica m fl som fastnade på bild =)
Kameraskygg ?
Citera
2019-11-17, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Anna the Book+1 må ha varit på Robin Hood-premiären, de förekommer dock inte på nån bild i Aftonbladet/Klick-bildserien vilken kan ses i fejanlänken här
Kameraskygg ?

Hon var på bild tillsammans med Roberto i veckans nummer av Hänt Extra i alla fall.
Citera
2019-11-17, 22:13
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby

Kameraskygg ?
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Hon var på bild tillsammans med Roberto i veckans nummer av Hänt Extra i alla fall.
OK, Anna the Book, dissad av Aftonbladet/Klick men duger för Hänt Extra =)
Citera
2019-11-18, 17:08
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Kan vi Inte hålla Felicia-diskussion i hennes egen tråd? Den håller på att ta över Annas tråd
Precis, och jag måste säga att jag saknat Märstatanten väldigt mycket efter min "semester". Hon förgyller verkligen min tillvaro, och ja, jag har ett eget liv. Märstatanten är en plojgrej för mej att följa, liksom hennes hm... eminenta familj. Nu stundar ju dessutom spännande tider där ute i bushen i Märsta.
Citera
2019-11-18, 17:24
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Precis, och jag måste säga att jag saknat Märstatanten väldigt mycket efter min "semester". Hon förgyller verkligen min tillvaro, och ja, jag har ett eget liv. Märstatanten är en plojgrej för mej att följa, liksom hennes hm... eminenta familj. Nu stundar ju dessutom spännande tider där ute i bushen i Märsta.

Vintern kryper sakteliga på herrgården. Skogsmöss i väggar och krypvindar. Rättegångar och uteslutning ur parnassen. Höga elräkningar och amorteringar får Roberto att gå på knäna. Snöskottning och bilar som inte vill starta. Jag gissar att Casa Toledano är till salu i Februari...
Citera
2019-11-18, 17:34
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Vintern kryper sakteliga på herrgården. Skogsmöss i väggar och krypvindar. Rättegångar och uteslutning ur parnassen. Höga elräkningar och amorteringar får Roberto att gå på knäna. Snöskottning och bilar som inte vill starta. Jag gissar att Casa Toledano är till salu i Februari...
Senast i februari, eftersom fasaden måste upprätthållas. Sen undrar jag hur det går med grannarna i Märsta? Det verkar vara lite dålig info om det tycker jag. Skärpning nu every hopa.
Citera
2019-11-19, 04:27
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Kan vi Inte hålla Felicia-diskussion i hennes egen tråd? Den håller på att ta över Annas tråd
Helt rätt!
Inlägg som rör Felicia tas i (FB) Skvaller om Felicia Book, Annas Books dotter och inte här.

Ett antal inlägg rörande Felicia är nu överflyttade till korrekt tråd.
Framöver kommer dessa inlägg raderas och varningar kan komma att delas ut om detta inte följs.

/Moderator
Citera
2019-11-19, 13:41
Medlem
Om nu Anna ska vara med i bingolotto skulle jag vilja vinna o komma fram på telefon till programmet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in