2019-11-18, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Eller sh*hinshah, bröderna k*rim, ahm*d, j*nabi . Men fanns de inte en mer fullständig lista i en annan tråd? Där de var mer specifikt ?

Hamade är äldst av Karim-bröderna och han är bara 25.
Shahin är 28.
Nasim J är bara 22.

Ahmad....Bahaa då i så fall. Bedrägeri, vapen- och narkotikabrott passar in på honom, eller rättare sagt hans familj, inklusive hans morsa. Men vilket mord har han misstänks för? Det hade nog nämnts att han själv utsatts för mordförsök av M.Ayoub.
Citera
2019-11-18, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Hamade är äldst av Karim-bröderna och han är bara 25.
Shahin är 28.
Nasim J är bara 22.

Ahmad....Bahaa då i så fall. Bedrägeri, vapen- och narkotikabrott passar in på honom, eller rättare sagt hans familj, inklusive hans morsa. Men vilket mord har han misstänks för? Det hade nog nämnts att han själv utsatts för mordförsök av M.Ayoub.

Nämnde några som lika bra hade kunnat va på listan, då många av dem känns som högre rang än tex drivh*ll.

Som sagt dem 26 åringar jag kan komma på är Om*r el eller r*mi, både låg bakom skjutningen av N*rmin. Vem kan de annars va?
Citera
2019-11-18, 21:11
Medlem
Pandalina4s avatar
Denna Danny Jude som alla pratar om nu, är han med?
Citera
2019-11-18, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robert Prytz
Den här Alexand*r Ad*lsgård har gemensamma fotbollsvänner med Tar*k B*kar som satt häktad för mordet på Karolin Hakim.

Det behöver inte betyda ett skit men båda har väldigt få vänner på fb totalt. De kan mycket väl känna varandra.

Det betyder nog inte ett skit, mer än att de flesta Malmöbor antingen känner varandra eller har gemensamma vänner.
Jag har också gemensamma vänner med dessa, och ett par "vänner" från barndomen på vänlistan som mördats eller misstänkts för Malmömord, trots att jag är betydligt äldre än dessa två och håller mig långt ifrån kriminella
Citera
2019-11-18, 22:23
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wissenidden
Har fått höra av säker källa att dessa två pojkar ska ha kidnappat en flicka för att sedan våldta och tvinga henne till att filma/ta kort.
Vet inte vad man ska tro på men om detta är sanningen så förstår jag varför någon skulle knäppa dom.
Jag har hört samma sak och att det finns dom på någon av dem (Jaffar eller Ahmeto). Det ska ha hänt i somras.
Citera
2019-11-18, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Tänkte samma men tycker inte journalistens lista stämmer då det finns fler tunga tongivande i Malmö.

Tror snarare det är *mar g*morra.
Satt väl nyligen häktad för något större bedrägeri?

*=O
Citera
2019-11-18, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Tror snarare det är *mar g*morra.
Satt väl nyligen häktad för något större bedrägeri?

*=O

Han har väl inte varit delaktig i nåt mord ?
Citera
2019-11-18, 23:12
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wissenidden
Har fått höra av säker källa att dessa två pojkar ska ha kidnappat en flicka för att sedan våldta och tvinga henne till att filma/ta kort.
Vet inte vad man ska tro på men om detta är sanningen så förstår jag varför någon skulle knäppa dom.

Säkra källor men du vet inte om du ska tro på det?
Citera
2019-11-18, 23:15
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Jag har hört samma sak och att det finns dom på någon av dem (Jaffar eller Ahmeto). Det ska ha hänt i somras.

Det florerar så mycket rykten när det är nyhetstorka..
Citera
2019-11-18, 23:21
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elva9tolv
Det florerar så mycket rykten när det är nyhetstorka..
Det gör det verkligen. Jag har hört 5-6 olika och alla är "helt säkra" på att det är sant.
Citera
2019-11-18, 23:26
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Det gör det verkligen. Jag har hört 5-6 olika och alla är "helt säkra" på att det är sant.

Ja det blir ju mer spännande om man säger att man har säkra källor än om man säger att man har kommit på en teori
Senast redigerad av elva9tolv 2019-11-19 kl. 00:18.
Citera
2019-11-19, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Åldern stämmer in på båda i alla fall.

Ja, känns som rätt slumpmässigt valda personer.
Marko Osman har knappast bidragit mer till kaoset i Malmö än Shebani eller Moghrabi-bröderna.

Kan 8 vara S*yed E M? Stämmer brotten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in