2019-11-16, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Nån som har tips på nån stream till Sven F WM match ikväll?
Tror det blir knallhårt.
Go Sven
Konstigt att ej viaplay sänder detta.
Citera
2019-11-16, 22:17
Medlem
DjPuttes avatar
Vad fan på aftonbladet sitter Olof Johansson och kommenterar i skymundan svenskens fight, Mendans vi på VIAPLAT har en basketboll tomte som kommenterar en gala från Norge....
Citera
2019-11-16, 23:31
Medlem
DjPuttes avatar
Sitter och kollar på Fornings fight men hur sjutton ska han besegra eller ens ha en chans mot Badou Jack som han vill ha, Fornling i all ära men nej inte alls ser jag ha han en chans!
Citera
2019-11-16, 23:48
Medlem
DjPuttes avatar
Fornlings fight är en jävla smutsig fight domaren LÅTER motståndaren hålla på med Dirty tricks med fasthållningar som domaren skiter i totalt, Fornling nje nja skulle tro detta kabn vara det sista man ser av han för ngt ämne för världsmästare är han inte!
Citera
2019-11-17, 09:56
Medlem
DjPuttes avatar
Orkade inte se sista fighten från Oslo Thanderz Vs Ramos och well ruttet avslut då den Brasilianskan från Argentina blev dragen en poäng för ngt som inte var en skallning, Många saker ser man men detta var nog en mindre skandal dra en pinne från den bättre boxaren i sista ronden!
Citera
2019-11-17, 10:15
Medlem
DjPuttes avatar
Verkar som Fornling drabbats av en blödning i hjärnan samt han kommer inte ens i håg matchen, Känns inget bra alls och det lär vara nästa svensk som får hänga upp handskarna på hyllan och lägga av!

Bara hoppas han repar sig och kommer tebax till ett liv utanför ringen!
Citera
2019-11-17, 11:34
Medlem
OilersFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Verkar som Fornling drabbats av en blödning i hjärnan samt han kommer inte ens i håg matchen, Känns inget bra alls och det lär vara nästa svensk som får hänga upp handskarna på hyllan och lägga av!

Bara hoppas han repar sig och kommer tebax till ett liv utanför ringen!

Himla tur i oturen att han inte gick upp mot Beterbiev, som det ju ryktades om. Då hade risken varit överhängande för ytterligare ett tragiskt dödsfall i ringen. T.o.m. Badou, som ju inte är någon puncher, hade kunnat skada Fornling väldigt allvarlig. Nu är det allvarligt nog med en blödning, men han är iaf kontaktbar och vid medvetande.

En riktig skitmatch egentligen. Hyffsat jämt efter rond två, men Sven har lite för dåligt nyp i nävarna. Tysken höll hela tiden i clinchen och låste Svens huvud konstant. Svag domarinsats. Sven är seriös i sin boxning och har ett stort hjärta, men de grundläggande boxningsfundamenten är för dåliga helt enkelt. Det håller inte att bara rusa rätt på mot en motståndare som är någorlunda välskolad. Då blir man tajmad direkt. Och då är ändå inte Boesel någon vidare märkvärdig boxare.
Citera
2019-11-17, 11:46
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OilersFan
Himla tur i oturen att han inte gick upp mot Beterbiev, som det ju ryktades om. Då hade risken varit överhängande för ytterligare ett tragiskt dödsfall i ringen. T.o.m. Badou, som ju inte är någon puncher, hade kunnat skada Fornling väldigt allvarlig. Nu är det allvarligt nog med en blödning, men han är iaf kontaktbar och vid medvetande.

En riktig skitmatch egentligen. Hyffsat jämt efter rond två, men Sven har lite för dåligt nyp i nävarna. Tysken höll hela tiden i clinchen och låste Svens huvud konstant. Svag domarinsats. Sven är seriös i sin boxning och har ett stort hjärta, men de grundläggande boxningsfundamenten är för dåliga helt enkelt. Det håller inte att bara rusa rätt på mot en motståndare som är någorlunda välskolad. Då blir man tajmad direkt. Och då är ändå inte Boesel någon vidare märkvärdig boxare.
Håller med dig i analysen totalt ang matchen i sig för det var inte en match av underhållning precis, Tyskens gameplan var in hålla och stöka om för Fornling sedan att domaren inte var av högre klass och varnade Tysken är en annan femma!

Sven är en boxare som inte klarar av att vara smutsig i fightingen för ärlig och ren i sin stil sedan så är han en poängboxare mer än en som har löd i slagen det såg man hela matchen, visst satte han kombinationer men det fanns inte en striking punsch slag hos han och det var skillnaden i mitt tycke av denna match!

Vare sig Beterbiev el Badou Jack hade han rubbat Sven oavsett krigarhjärta eller ej så kunde det blitt en mycket värre skada för han än denna han fick, Måste varit i början av matchen han fick en blödning om den inte var pågående redan för matchen kommer bli intressant få veta mer om hur skadan kom av Fornling själv!
Citera
2019-11-17, 13:06
Medlem
Prayuths avatar
Citat:
Sven Fornling knockades hårt i titelmatchen i lätt tungvikt i tyska Halle. Han fördes till sjukhus för undersökning, där han ännu finns kvar.
– Jag kommer inte ihåg någonting, säger Fornling.

Han blev knockad av Dominic Bösel. Boxarna stod i tio ronder, men sedan höll det inte längre för Fornling. Tysken fick in en slagserie i rond elva och sänkte Fornling, en match som var slut vid midnatt.

https://www.svt.se/sport/boxning/fornling-medtagen-pa-sjukhuset-jag-har-en-blodning-i-huvudet
Citera
2019-11-17, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Jodå lilla gubben, nog har jag ”öppnat” youtube.
Men att jag missat dessa två i dina ögon världsstjärnor. Säger nog mer om dig än mig.

''Lilla gubben'', efterblivet försök till härskarteknik, skämmigt.

Vilka personer som är världsstjärnor respektive C-kändisar beror knappast på huruvida du råkar känna till de eller ej. Men visst, i dina högst subjektiva ögon så må de vara det.
Citera
2019-11-17, 15:43
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeryTPL
''Lilla gubben'', efterblivet försök till härskarteknik, skämmigt.

Vilka personer som är världsstjärnor respektive C-kändisar beror knappast på huruvida du råkar känna till de eller ej. Men visst, i dina högst subjektiva ögon så må de vara det.

Funkade ju tydligen på dig som blev alldeles kissnödig.

Och nej, jag tycker fortfarande INTE man är en världsstjärna(hahaha) för att kids som du sitter på pojkrummet och runkar åt andra kids som sitter framför sina datorer.
Men det kanske är jag som är för gammal, och du som är för häftig🤷‍♂️😂
Citera
2019-11-17, 19:03
Medlem
Vilken vekling han är Svempa. Svagt att inte smälla upp tysken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in