2019-11-17, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
För att knyta detta till sexköp så får vi ju ändå konstatera att i många av dessa länder behöver man inte köpa sex för att få ligga med unga snygga tjejer. Det ligger i din hudfärg så att säga att du kan försörja. Vit hud betyder stor plånbok. Själv hade jag 12,000 dollar med mig senast. Long term tjejer, short term, no problem.

Mmm.. Jag skulle gärna titta på under regnsäsongen. Titta får man ju, även på småtjejerna? Yum, yum. Du är helt normal som tittar så länge de har en påbörjad pubertetsutveckling. Man kanske skulle adoptera en sådan liten chicky bit?

Jag har 19 cm och de flesta asiatiska kvinnor kan ta två tredjedelar av skaft och ollon.
Skryt om sig själva som riktiga män förekommer allmänt i uppsatsen samt att alla riktiga män köper sex och inte den låga procent som uppges i alla undersökningar. alla män har behov av sex med så många kvinnor som möjligt och därför är sexköp praktiskt i stället för att lägga ned tid på att försöka ragga upp nya kvinnor hela tiden
Citera
2019-11-17, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Länk till feministens uppsats tack!
Nog har du läst den eftersom du forskat om sexköp i åratal och självfallet har du inte missat några uppsatser som handlar om ämnet eftersom en forskare går till olika källor innan de drar några slutsatser.
Citera
2019-11-17, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Män har rätt att ställa vilka krav de vill. Det är inget tvång att gifta sig och skaffa familj.

2) Nope. Familj gynnar kvinnor. Det är ett kodord för att betabuxa kvinnor och barn utan att få något i utbyte.

a) Män blir olyckliga av att ha familj eftersom det kostar deras pengar, tid, och energi.

3) De flesta män med familj har hemska liv som kvinnor aldrig skulle ställa upp på.

1. De flesta män alla fall 90% vill ha en relation med en kvinna , det är inte för att de är tvingade utan för att de vill det.

2. Om män tycker de blir gynnade av att ha familj så är de gynnade. Det kan tyckas rent objektivt att man skulle kunna leva bekvämt utan familj och det skulle vara skönt. Men de som är ensamma saknar en familj. Män blir inte olyckliga genom att ha familj att vara med. De blir lyckliga av att ha en bra relation med en kvinna.

3. Vad då hemskt , om kvinnan är någorlunda snäll är det inget hemskt liv. Män och kvinnor kan vara lite annorlunda , män är mer en provider till kvinnor och trivs med det , bara för 60 år sedan var många kvinnor hemmafruar och de flesta män klaga inte över att försörja sin familj. Nu behöver det inte vara så och kvinnor kan också vara provider och blir det också mer och mer. Fast vad jag märkt bland svarta kvinnor i USA som till 80% är huvudsakliga försörjaren i familjen är att de längtar efter män som kan bidra.
Citera
2019-11-17, 09:47
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo det har jag.

Om du vill vara vän med Jenny9 så kan du inte nedvärdera henne eller förespråka att man ska hoppa på kvinnor.

Hon tycker inte om det.

Pröva säga något snällt på ett ärligt sätt.

Fast om hon inte vill vara vän med dig får du acceptera det.

jag tänkte hon kanske behöver hjälp? hon sa så ruggigt otäcka saker så jag blev chockad. aldrig hört någon säga så otäcka saker tror jag. ville bara förklara att det var fel och att man kanske inte ska säga sådant utan att tänka efter.

jag accepterar att människor tillrättavisar mig när jag säger dumma saker om de bara har rätt. varje dag skriver jag elaka saker som jag ångrar.
Citera
2019-11-17, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
jag tänkte hon kanske behöver hjälp? hon sa så ruggigt otäcka saker så jag blev chockad. aldrig hört någon säga så otäcka saker tror jag. ville bara förklara att det var fel och att man kanske inte ska säga sådant utan att tänka efter.

jag accepterar att människor tillrättavisar mig när jag säger dumma saker om de bara har rätt. varje dag skriver jag elaka saker som jag ångrar.

Jo men ni triggar varandra.

Det är dock ingen katastrof det hon har sagt det är bara ord , även om hon sagt detta så kan du gilla henne.

Hon kan behöva hjälp med att hon blir mer respektfullt bemött.
Citera
2019-11-17, 11:00
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disciplina
Jag länkade rapporten från 2015 eftersom den ställer antalet anmälningar av människohandel kopplade till tiggeri i perspektiv till tiggeriet som fenomen. Jag länkade utöver detta statistik över anmälda brott såväl som domar 2017. Samma statistik för 2018 tycks uppenbarligen ha publicerats den här veckan och jag tror det är rimligt att jag skulle ha missat det utan några oärliga intentioner.
Det är självklart rimligt att anta att du missat den rapporten, speciellt med tanke på att du har en liten söt benägenhet att i dina googlingar missa det mesta som motsäger dina teser. Och när då dessa presenteras för dig så cherrypickas det friskt ur dem.
Citat:
Varför tittar vi på anmälningar istället för fällande domar? Det har varit en vedertagen metod för att skatta brottsligheten ganska länge nu, och det beror bland annat på att antalet domar påverkas väldigt mycket av polisens utredningsmetoder samt att det statistiska underlaget för anmälningar är betydligt större. Det här är särskilt relevant för människohandel där antalet domar de flesta år är ensiffrigt. Enstaka insatser som denna kan då få massiva konsekvenser för statistiken. 2018 var uppenbarligen ett rekordår för antalet domar kopplade till tiggeri. Under tidigare år har sexuella ändamål utgjort en majoritet även av domarna. Men jag tror de flesta förstår det orimliga i att låta ett tiotal fällande domar diktera vår bild av den totala brottsligheten.

Återigen känner jag mig nödgad att påpeka inkonsekvensen i dina resonemang. För vad är det du lutar dig mot här? Jo, antalet anmälningar. När ni ska bevisa massinvandringens ohyggliga konsekvenser så går det tydligen bra att förlita sig på vedertagna metoder. Hade jag varit lika intellektuellt ohederlig som dig hade jag kunnat replikera på inlägg som detta genom att antalet fällande domar minsann inte alls har ökat. Jag gör dock inte detta eftersom jag vet att det är en dålig metod.
Angående mitt inlägg du länkat så måste jag ställa den här frågan, begriper du ens själv vad du svamlar om? Om du läser ett varv till så inser du säkert att jag inte är inkonsekvent öht. Jag har aldrig gått på det där med ökad anmälningsbenägenhet som en förklaring till att antalet brott ökat. Tvärtom, jag tror att antalet brott ökat i förhållande till anmälningarna.
Inte minst i klankulturella sammanhang.
Du gör bort dig gång på gång, lägg ner nu. Det är för alla uppenbart att du vill att verkligheten skall se ut som i dina visioner, men det gör den tyvärr inte. Och ja, jag har kallat dig ond men det är för att du låter ideologin gå före pragmatism.
Du vet egentligen bättre än så, min vän, men jag inser att jag talar för döva öron. Jag kunde lika gärna föra ett resonemang om Guds existens med ett Jehovas vittne.
Varför är det så att, som det verkar, en majoritet av människorna måste ha en religion eller ideologi att hålla sig fast vid för att finna en mening i tillvaron?
Citat:
Du anklagar mig för cherrypicking men den som föreslår att vi ska byta måttstock beroende på vad som ska bevisas för tillfället är du själv.

Jag har de facto framfört argument, som du inte verkar klara av att bemöta. Att replikera på motståndarens argument med "nej du har inga argument" gör liksom inte att de försvinner.
Som du då cherrypickat. Och då faller ju liksom hela argumentationen. Något i oss människor verkar göra det omöjligt för oss att låta klockpendeln stanna i mitten. Den slår alltid över till det motsatta hållet.
Jag respekterar, tro det eller ej, dig som motdebattör. Du har faktiskt påverkat mig i några av dina mer eller mindre syrliga inlägg. Men vi befinner oss förmodligen värderingsmässigt på varsin sida av pendelkurvan och är oförmögna att mötas i mitten på den.
Nåväl, sådana som oss behövs också för att påvisa hela kurvans existens.
Nu är det som det är, sexköp är förbjudet i Sverige, sossarna och moderaterna har blivit nazister och miljömupparna torpederar vartenda vettigt försök till ett hållbart samhälle. Men som Bob Dylan skrev
https://m.youtube.com/watch?v=e7qQ6_RV4VQ

Sånt här beteende som vänstern lyckats med fram till för bara något år sedan hoppas jag däremot är på utdöende. Kärringen verkar inte förstått Dylans budskap för hon blev faktiskt näpsad, det hade aldrig hänt 2015.
https://m.youtube.com/watch?v=OqNspfGBtHA
Citera
2019-11-17, 12:18
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jo fast det verkar ju väldigt märkligt att ogilla någon och sedan ändå vilja ta del av detta. Jag tänker inte riktigt att ogilla och förakta är samma sak. Man kan förakta någon och tycka om det samtidigt, tror jag.
Ogillar man någon däremot, då vill man inte ha detta omkring sig överhuvudtaget.

Förakt är väl egentligen en ganska motstridig känsla? Man måste ändå känna ganska mycket för att förakta.
Dessutom tror jag inte på det, eftersom du bevisligen gillar vissa. Det är kanske som så att du föraktar de kvinnor du lärt känna genom åren om dessa inte varit bra för dig?
Om du hade träffat kvinnan i ditt liv och hon vore en fin, varm och lojal person, så tror jag knappast att du hade sagt nej. Eller föraktat henne.

att gilla någon är bara en ren känsla som inte involverar tänkande utan mer känslor som inte är kopplade till framtid/dåtid. testa själv, fokusera bara på nuet och känn energin så gillar du de runt om dig såvida du inte känner av giftig energi eller hot.
Citera
2019-11-17, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Angående mitt inlägg du länkat så måste jag ställa den här frågan, begriper du ens själv vad du svamlar om? Om du läser ett varv till så inser du säkert att jag inte är inkonsekvent öht.
Här har du min poäng i klarext efterosm du inter verkar kunna snappa upp den:
  • I diskussionen kring människohandel i den här tråden har du anklagat mig för att cherrypicka eftersom jag tittar på antalet anmälda brott istället för antalet fällande domar 2018 (bokstavligt talat det enda år någon siffra talar för din uppfattning).
  • I inlägget jag länkar till talar du om en situation där antalet anmälningar ökat i förhållande till antalet fällande domar (som hade sjunkit markant över tid). I detta inlägg tycker du att vi ska skita i fällande domar och utgå ifrån antalet anmälningar.
  • Helst ska vi enligt dig också anta att anmälningsbenägenheten sjunker och att brottsligheten är högre än vad både antalet anmälningar och antalet fällande domar antyder.

Poängen är alltså att du byter måttstock beroende på vad som är bekvämt för dig för tillfället. När det som ska ledas i bevis är att tiggeri är värre än prostitution ska vi titta på fällande domar. När det ska predikas domedagsprofetior ska vi inte göra det. När du ska argumentera ser vi alltså att du byter fot beroende på vad du önskar leda i bevis. Du tillämpar inga konsekventa mått eller metoder när brottslighetens storlek ska skattas, utan du söker aktivt efter de siffror som bevisar din tes och om det inte finns några så vill du spekulera i faktorer som gör att dessa undersökningar inte lyckas hitta din på förhand bestämda "sanning". Sedan anklagar du mig för cherrypicking? Löjligt.

Citat:
Du gör bort dig gång på gång, lägg ner nu. Det är för alla uppenbart att du vill att verkligheten skall se ut som i dina visioner, men det gör den tyvärr inte. Och ja, jag har kallat dig ond men det är för att du låter ideologin gå före pragmatism.
Du vet egentligen bättre än så, min vän, men jag inser att jag talar för döva öron. Jag kunde lika gärna föra ett resonemang om Guds existens med ett Jehovas vittne.
Varför är det så att, som det verkar, en majoritet av människorna måste ha en religion eller ideologi att hålla sig fast vid för att finna en mening i tillvaron?
Det är pinsamt låg nivå på era försök till comebacks. Jag har precis visat i klara exempel hur det är du, inte jag, som så uppenbart gör dig skyldig till att selektera siffror och omtolka dem för att de ska passa in i din världsbild. Men skriv du en till harang om hur alla som inte tycker som dig är hjärntvättade ideologer, hur vi följer en religion som bara en mästerlig skeptiker som du kan genomskåda. Om det inte biter den här gången så finns det ju inga andra medel att tillgå.

Citat:
Som du då cherrypickat. Och då faller ju liksom hela argumentationen.
Alltså, ni kan ju skriva att jag cherrypickar och att all forskning som säger att laglig prostitution inte fungerar är lågkvalitativ och ideologisk hur många gånger som helst, men om ni inte har någon trovärdig förklaring till varför det skulle ligga till på det här sättet så har ni inget riktigt argument. Jag kan förklara varför ditt föreslagna sätt att mäta är dåligt:
  • Att skatta brottsligheten genom antalet anmälningar är en vedertagen metod i alla andra sammanhang.
  • Antalet fällande domar påverkas i hög utsträckning av polisens arbetsmetoder och särskilda insatser.
  • Antalet fällande domar kopplade till tiggeri 2018 är rekordhögt på grund av en specifik insats, dina siffror gäller enbart 2018 specifikt och tidigare år är även antalet domar för människohandel kopplade till sexuella ändamål högre.
  • 5-15 fällande domar per år utgör ett extremt klent statistiskt underlag.

Jag tror att jag visar tydligt hur det i själva verket är mer rimligt att hävda att det är ni som cherrypickar siffror. Allt ni gör är att gång på gång bräka ur er "cherrypicking", "elaka ideologer" och "alla som inte tycker som jag har fel" utan att förklara varför och så verkar ni tro att det duger som argument. Det gör det inte, det är bara patetiskt.

Citat:
Något i oss människor verkar göra det omöjligt för oss att låta klockpendeln stanna i mitten. Den slår alltid över till det motsatta hållet.
Jag respekterar, tro det eller ej, dig som motdebattör. Du har faktiskt påverkat mig i några av dina mer eller mindre syrliga inlägg. Men vi befinner oss förmodligen värderingsmässigt på varsin sida av pendelkurvan och är oförmögna att mötas i mitten på den.
Nåväl, sådana som oss behövs också för att påvisa hela kurvans existens.
Jag tycker det är trist att bli utmålad som någon sorts extremist och skulle återigen vilja poängtera att även om jag inte tror på de lösningar som finns idag så borde det gå att utveckla regleringar som faktiskt gör det möjligt att särskilja frivillig från tvingad prostitution. Det är synd att detta verkar vara så ointressant för de flesta och att ni är mer inne på att ta tillvara på mäns rätt att köpa sex oavsett konsekvensera.

Citat:
Nu är det som det är, sexköp är förbjudet i Sverige, sossarna och moderaterna har blivit nazister och miljömupparna torpederar vartenda vettigt försök till ett hållbart samhälle. Men som Bob Dylan skrev
https://m.youtube.com/watch?v=e7qQ6_RV4VQ

Sånt här beteende som vänstern lyckats med fram till för bara något år sedan hoppas jag däremot är på utdöende. Kärringen verkar inte förstått Dylans budskap för hon blev faktiskt näpsad, det hade aldrig hänt 2015.
https://m.youtube.com/watch?v=OqNspfGBtHA
I vanlig ordning pallar jag inte kolla på era kassa Youtube-klipp. Jag skiter i om det är Bob Dylan.

Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det här med att sexköpande män skulle börja anmäla missförhållanden i större utsträckning på en legal marknad som WordWarrior vill göra gällande är bullshit.

Många och åter många sexköpande män är gifta familjefäder. De vill inte förekomma i en brottsutredning. Nu vet jag inte hur det fungerar i Tyskland om man kan vara anonym som vittne, om fuppar är offentlig handling osv, men chansen att familjen där hemma börja ställa frågor osv är stor och för de flesta sexköpare är det inte värt risken, plus att de inte bryr sig tillräckligt om sexsäljarna.

Dessutom har sexköparna ett intresse av att den legala sexmarknaden med enkla sexköp förblir som den är och slipper dras med allvarlig brottslighet som människohandel som kanske resulterar i restriktioner och lagar.

WordWarrior är en sexköpande man och drivs av en högst personlig agenda. Alla som yppar minsta problemformulering kring en fri sexmarknad klassar han som tråkiga frigida förtryckande feministkärringar.
Jo, det är väl så. Dessa herrar är bara intresserade av sin egen rättighet att köpa sex och kommer oavsett vad man radar upp för dem aldrig att reflektera kritiskt över hur de hanterar och reagerar på fakta. Jag har hållit kvar i den här jävla tramsdiskussionen alldeles för länge nu, jag har inte ens kul. Det får räcka.
Citera
2019-11-17, 13:12
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disciplina
Här har du min poäng i klarext efterosm du inter verkar kunna snappa upp den:
  • I diskussionen kring människohandel i den här tråden har du anklagat mig för att cherrypicka eftersom jag tittar på antalet anmälda brott istället för antalet fällande domar 2018 (bokstavligt talat det enda år någon siffra talar för din uppfattning).
  • I inlägget jag länkar till talar du om en situation där antalet anmälningar ökat i förhållande till antalet fällande domar (som hade sjunkit markant över tid). I detta inlägg tycker du att vi ska skita i fällande domar och utgå ifrån antalet anmälningar.
  • Helst ska vi enligt dig också anta att anmälningsbenägenheten sjunker och att brottsligheten är högre än vad både antalet anmälningar och antalet fällande domar antyder.

Poängen är alltså att du byter måttstock beroende på vad som är bekvämt för dig för tillfället. När det som ska ledas i bevis är att tiggeri är värre än prostitution ska vi titta på fällande domar. När det ska predikas domedagsprofetior ska vi inte göra det. När du ska argumentera ser vi alltså att du byter fot beroende på vad du önskar leda i bevis. Du tillämpar inga konsekventa mått eller metoder när brottslighetens storlek ska skattas, utan du söker aktivt efter de siffror som bevisar din tes och om det inte finns några så vill du spekulera i faktorer som gör att dessa undersökningar inte lyckas hitta din på förhand bestämda "sanning". Sedan anklagar du mig för cherrypicking? Löjligt.
Ok, jag kanske var otydlig. Jag menade mest att belysa den här råttan i pizzan-mentaliteten. Hade du 2015, det årtal du drog upp, som myndighetsperson sagt att tiggeriet för med sig människohandel hade du riskerat ditt jobb.
Det finns naturligtvis tendenser till att gömma huvudet i sanden ifrån båda sidor i den här debatten, men antingen får jag be om ursäkt för min otydlighet eller, vilket är mycket roligare, påpeka dig att du läser det mesta som skrivs lika bra som fan läser bibeln. Förstår du verkligen inte, eller måste jag stava det åt dig??
Citat:
Det är pinsamt låg nivå på era försök till comebacks. Jag har precis visat i klara exempel hur det är du, inte jag, som så uppenbart gör dig skyldig till att selektera siffror och omtolka dem för att de ska passa in i din världsbild. Men skriv du en till harang om hur alla som inte tycker som dig är hjärntvättade ideologer, hur vi följer en religion som bara en mästerlig skeptiker som du kan genomskåda. Om det inte biter den här gången så finns det ju inga andra medel att tillgå.
Nä, det är svårt att bevisa för ett Jehovas vittne att de bygger sin världsbild på en sagobok. Det spelar liksom ingen roll vad man säger.
Citat:
Alltså, ni kan ju skriva att jag cherrypickar och att all forskning som säger att laglig prostitution inte fungerar är lågkvalitativ och ideologisk hur många gånger som helst, men om ni inte har någon trovärdig förklaring till varför det skulle ligga till på det här sättet så har ni inget riktigt argument. Jag kan förklara varför ditt föreslagna sätt att mäta är dåligt:
  • Att skatta brottsligheten genom antalet anmälningar är en vedertagen metod i alla andra sammanhang.
  • Antalet fällande domar påverkas i hög utsträckning av polisens arbetsmetoder och särskilda insatser.
  • Antalet fällande domar kopplade till tiggeri 2018 är rekordhögt på grund av en specifik insats, dina siffror gäller enbart 2018 specifikt och tidigare år är även antalet domar för människohandel kopplade till sexuella ändamål högre.
  • 5-15 fällande domar per år utgör ett extremt klent statistiskt underlag.

Jag tror att jag visar tydligt hur det i själva verket är mer rimligt att hävda att det är ni som cherrypickar siffror. Allt ni gör är att gång på gång bräka ur er "cherrypicking", "elaka ideologer" och "alla som inte tycker som jag har fel" utan att förklara varför och så verkar ni tro att det duger som argument. Det gör det inte, det är bara patetiskt.

Jag tycker det är trist att bli utmålad som någon sorts extremist och skulle återigen vilja poängtera att även om jag inte tror på de lösningar som finns idag så borde det gå att utveckla regleringar som faktiskt gör det möjligt att särskilja frivillig från tvingad prostitution. Det är synd att detta verkar vara så ointressant för de flesta och att ni är mer inne på att ta tillvara på mäns rätt att köpa sex oavsett konsekvensera.

I vanlig ordning pallar jag inte kolla på era kassa Youtube-klipp. Jag skiter i om det är Bob Dylan.

Jo, det är väl så. Dessa herrar är bara intresserade av sin egen rättighet att köpa sex och kommer oavsett vad man radar upp för dem aldrig att reflektera kritiskt över hur de hanterar och reagerar på fakta. Jag har hållit kvar i den här jävla tramsdiskussionen alldeles för länge nu, jag har inte ens kul. Det får räcka.
Vissa av oss herrar kanske skiter i om det är lagligt att köpa sex eller inte, vi bara tycker att människor är i sin fulla frihet att fatta egna beslut här i livet oberoende av rabiata fundamentalister. Givetvis skiter du i att kolla mina kassa klipp, precis som du skiter i att kolla all annan skitfakta som presenteras för dig.
Men det är rätt, gå vidare du. Eller förresten, det är ju precis vad du inte skall göra. Du skall ju fortsätta stå där med arslet i vädret och huvudet i sanden.
Citera
2019-11-17, 14:07
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Ok, jag kanske var otydlig. Jag menade mest att belysa den här råttan i pizzan-mentaliteten. Hade du 2015, det årtal du drog upp, som myndighetsperson sagt att tiggeriet för med sig människohandel hade du riskerat ditt jobb.
Det finns naturligtvis tendenser till att gömma huvudet i sanden ifrån båda sidor i den här debatten, men antingen får jag be om ursäkt för min otydlighet eller, vilket är mycket roligare, påpeka dig att du läser det mesta som skrivs lika bra som fan läser bibeln. Förstår du verkligen inte, eller måste jag stava det åt dig??

Nä, det är svårt att bevisa för ett Jehovas vittne att de bygger sin världsbild på en sagobok. Det spelar liksom ingen roll vad man säger.

Vissa av oss herrar kanske skiter i om det är lagligt att köpa sex eller inte, vi bara tycker att människor är i sin fulla frihet att fatta egna beslut här i livet oberoende av rabiata fundamentalister. Givetvis skiter du i att kolla mina kassa klipp, precis som du skiter i att kolla all annan skitfakta som presenteras för dig.
Men det är rätt, gå vidare du. Eller förresten, det är ju precis vad du inte skall göra. Du skall ju fortsätta stå där med arslet i vädret och huvudet i sanden.

Jag har läst er konversation och då slog det mig att det är du som är rabiat. Dina inlägg har varit tämligen substanslösa jämfört med Disciplinas.

Med det sagt, jag gillar din "skrivstil". Dina texter har ett "flow" och jag håller med om en hel del i dina texter. Just i detta fallet skulle du nog stannat vid "vi står på motsatt sida i detta och vi kommer nog aldrig kunna mötas".
Citera
2019-11-17, 14:34
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag har läst er konversation och då slog det mig att det är du som är rabiat. Dina inlägg har varit tämligen substanslösa jämfört med Disciplinas.

Med det sagt, jag gillar din "skrivstil". Dina texter har ett "flow" och jag håller med om en hel del i dina texter. Just i detta fallet skulle du nog stannat vid "vi står på motsatt sida i detta och vi kommer nog aldrig kunna mötas".

Jag och damen i fråga har diskuterat saken mer seriöst i en tråd jag länkat till dig. Men det var tydligen för jobbigt för dig att ens läsa trådstarten.
Det som finns att säga är sagt för länge sedan. Du, likt andra vänsterstollar tar gärna rygg på en som Disciplina som precis likt du säger faktiskt har viss substans i vad hon skriver.
Tyvärr har jag för länge sedan tröttnat på att kasta siffror fram och tillbaka, undersökningar hit och dit. Hon kan underkänna mina underlag precis lika lätt som jag kan göra med hennes.
Det spelar liksom ingen roll, hon är oemottaglig för mina argument. I mångt och mycket har tiden gett mig rätt, samhällsutvecklingen har gått precis som jag förutsåg för många år sedan. Rån, bomber, mord, organiserad människohandel etc.

Vi har diskuterat det mesta, invandring, brottslighet, föräldraförsäkring, löneskillnader etc. Hon är en nyttig idiot som alltid kommer stå på statsfeminismens sida.
Men hon är inte fullt lika korkad som random feminist som sitter här och dividerar med uppenbara troll. Enda anledningen till att jag öht skriver är för nöjet att se er gå igång på fullständiga absurditeter.

Jag har haft en del meningsutbyten med dig också, och jag har varken bu eller bä att säga om dessa förutom att du verkar vara ideologiskt färgad. Så ta nu inte detta som något konfrontativt, jag skriver vad jag skriver och skiter fullständigt i vad du har för åsikter om det.

För det är klart, Sveriges samlade IQ-reserv i form av feminister vet såklart bättre än alla de största människorättsorganisationerna.
Senast redigerad av Djupfrys 2019-11-17 kl. 14:41.
Citera
2019-11-17, 14:45
Avslutad
Förhoppningsvis blir det aldrig lagligt, lite av nöjet ligger ju i att det är förbjudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in