2019-11-16, 18:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Disciplina
Det är kanske inte ett orimligt antagande, men statistiken vi har från dessa länder säger oss ju att missförhållandena kvarstår, alltså är effekten förmodligen inte så stor som du vill hoppas.

Det här med att sexköpande män skulle börja anmäla missförhållanden i större utsträckning på en legal marknad som WordWarrior vill göra gällande är bullshit.

Många och åter många sexköpande män är gifta familjefäder. De vill inte förekomma i en brottsutredning. Nu vet jag inte hur det fungerar i Tyskland om man kan vara anonym som vittne, om fuppar är offentlig handling osv, men chansen att familjen där hemma börja ställa frågor osv är stor och för de flesta sexköpare är det inte värt risken, plus att de inte bryr sig tillräckligt om sexsäljarna.

Dessutom har sexköparna ett intresse av att den legala sexmarknaden med enkla sexköp förblir som den är och slipper dras med allvarlig brottslighet som människohandel som kanske resulterar i restriktioner och lagar.

WordWarrior är en sexköpande man och drivs av en högst personlig agenda. Alla som yppar minsta problemformulering kring en fri sexmarknad klassar han som tråkiga frigida förtryckande feministkärringar.
Citera
2019-11-16, 18:19
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag älskade att se de första säsongerna av "Dexter" när han torterar och skär upp våldtäktsmän, pedofiler och mördare.

Var det för att du fick se blod du älskade att se när han skar upp dem? Grät du också av glädje när du såg det röda färska blodet? Det är obeskrivligt vackert. Det vibrerar av ljus och liv.

Citera
2019-11-16, 18:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Var det för att du fick se blod du älskade att se när han skar upp dem? Grät du också av glädje när du såg det röda färska blodet? Det är obeskrivligt vackert. Det vibrerar av ljus och liv.

Tänk om ditt barn hade blivit våldtagen av ett djur och du fick chansen att sätta en stor kniv i djurets bröstkorg och dragit den ner till pungen. Du hade gillat det, du gillar ju att se blod på djur. Otroligt vackert? Ja.
Citera
2019-11-16, 18:24
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Tänk om ditt barn hade blivit våldtagen av ett djur och du fick chansen att sätta en stor kniv i djurets bröstkorg och dragit den ner till pungen. Du hade gillat det, du gillar ju att se blod på djur. Otroligt vackert? Ja.

Du pratar så konstigt. Hur mår du egentligen?
Citera
2019-11-16, 18:26
Avslutad
Citat:
Du pratar så konstigt. Hur mår du egentligen?

Garanterat bättre än dig.
Citera
2019-11-16, 18:29
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Garanterat bättre än dig.

Du är inte arg på mig va? Vi är väl vänner va? Jag blir snurrig i skallen när du hoppar på mig.
Citera
2019-11-16, 18:36
Avslutad
Citat:
Du är inte arg på mig va? Vi är väl vänner va? Jag blir snurrig i skallen när du hoppar på mig.

Det är inte jag som gör dig snurrig i skallen, det är din psykiska sjukdom som gör dig snurrig i skallen. Det finns hjälp att få, men inte här. Vad vill du ha ut av din medverkan här på forumet? Vad tror du att vi andra ska kunna hjälpa dig med eller bidra med?
Citera
2019-11-16, 18:40
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Det är inte jag som gör dig snurrig i skallen, det är din psykiska sjukdom som gör dig snurrig i skallen. Det finns hjälp att få, men inte här. Vad vill du ha ut av din medverkan här på forumet? Vad tror du att vi andra ska kunna hjälpa dig med eller bidra med?

Jag vill kunna köpa sex och ta med tjejer ut i skogen där jag kan göra som jag vill med dem.
Och eftersom det inte går och sådana som du saboterar det så får jag tjafsa och bråka om det istället.

Det är ju ingen annan här som gör mig snurrig i skallen. Du är för aggressiv i dina påhopp. Du kanske skulle ta ett djupt andetag innan du skriver.

Snälla, säg att du gillar mig?
Citera
2019-11-16, 18:44
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Du menar att idioterna får skylla skylla sig själva. Jag vet att de flesta kvinnor tycker det. Men vill du leva med en idiot? Vill du ha en idiot som pappa till dina barn?

2) Sure det är mer bekvämt med en betacuck men IMO är det mer tillfresställande att leva med en man som man tänder på även om man måste betala för honom.

3) Ja en del "män" cuckar frivilligt. Men de männen har vanligtvis inget annat än sin cuck status att erbjuda en kvinna.

Ja tror att det hade varit svårt att tända på en soffliggare som inte lyfter ett finger ens för att hämta chipspåsen åt sig själv. För det är det väl du som gör antar jag
Citera
2019-11-16, 18:45
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Och om den våldtagna ville ha det precis så?

Då är det inte en våldtäkt. Våldtäkt innebär tvång, och det är alltså direkt omöjligt att kombinera med att "vilja ha det så".
Citera
2019-11-16, 18:54
Medlem
Det vore bra om männen kom in i spelet lite mer. Kvinnor tycker jag håller på och manövrerar för att de ska vara mer eftertraktade. Vad som saknas är balans mellan tillgång och efterfrågan. Det behövs inga prostituerade och mäns marknadsvärde ökar.

Vad män kan göra mest i USA och UK:

1 Kvinnor försöker aktivt föra upp svarta män som attraktiva. Nästan alla svarta män kan få tag i en vit kvinna verkar det som. Vad män kan göra är att göra svarta kvinnor attraktivare. Faktiskt man kan göra någon attraktiv genom propaganda , detta bevisas genom att olika folk kan finna olika drag attraktiva.Gör vita män svarta kvinnor attraktiva och dessutom behandlar dem väl kommer de vilja ha relationer med vita män. Svarta kvinnor klagar ofta på att svarta män gör dem oattraktiva och lämnar dem med barn ensamma. Vita män skulle få mycket mer kärlek om de lyckas med det. Dessutom måste svarta kvinnor uppmuntras närma sig vita män och de måste se att vita män gillar dem.Vita män kan inte vara rasistiska eller elaka utan försöka tålmodigt bygga upp ett förtroende.

2. Minska invandring av män , de skapar obalans. Försök istället få en balans där minst lika många unga kvinnor kommer om det ska komma några.

3. Män borde skaffa sig mer kärleks-aura ,det drar kvinnor till sig. Några kvinnor dras till aggressivitet men det är ett fåtal. Tänk dig Jesus som förebild.

4. Ha hårda straff för brott mot kvinnor , eftersom kvinnor blir lite förstörda varje gång de blir utsatta för brott. För män är kvinnor bättre ju mer oförstörda de är. Kvinnor kan alltså få trauman av våld från män och män borde hjälpa kvinnor komma över det.

5. Gör propaganda för att de kvinnor som är i relationer ska bli behandlade väl av sina makar ,att behandla kvinnor dåligt i en relation är också att förstöra kvinnor och kommer drabba gruppen män.
Naturligtvis drabbas kvinnorna också och barnen och kanske barnbarn också.
Citera
2019-11-16, 18:55
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jo, du snällare än Jenny9 som vill att de ska låsas in för gott. Hon tycker att människor som beter sig som djur och hoppar på de svaga är sjuka i huvudet.

Jag tänkte lite på vad som är rimligt sett till hur det ser ut i samhället. Det absolut största problemet med en överfallsvåldtäkt eller ännu värre gruppöverfall är antagligen att offret blir enormt rädd. Skräckslagen. Rädd för sitt liv, antagligen. Jag tänker att det är likställt med misshandel av grövre sorten, vilket också borde ge liknande fängelsestraff.
Det är någonting som är rejält fel i skallen om man överfaller en okänd person och tvingar sig på den. I grupp är det snäppet värre. Detsamma gäller misshandel. En sån person ska inte vara ute på gatorna på många många år, och visar det sig att personen är psykiskt störd eller har en våldsbenägenhet som är omöjlig att bota, så ska vederbörande stanna inlåst.

Jag såg en dokumentär om en psykopat som hade knivhuggit sin syster till döds när hon var fyra år. Han var då 13. Nu sitter han i fängelse och är 23 år. Konstaterat fullblodig psykopat, vilket man märkte på fem minuter när han pratade. Inte en tillstymmelse till känsla eller liv i hans ansikte, bara två mörka hål till ögon, gapandes av tomhet.
Experterna var helt överens om att han skulle kunna göra om dådet, även hans mamma (som ändå stöttat honom i fängelse), sa att under rätt omständigheter skulle han döda igen.
Hur kan man släppa ut en sån människa?

Ett gäng som begått en brutal överfallsvåldtäkt bör antagligen inte komma ut nånsin då de måste vara helt avtrubbade. Känslolösa människor är farliga för andra, om de har värderingar som är åt helvete.

Tänker på det som hände i Malmö vid busskuren också, kvinnan som nästan sloga ihjäl. Man vet väl inte än om hon kommer vakna.
Det var en galnings dåd, en psykiskt sjuk ung man som skulle suttit inlåst, men som vart utsläppt av vården. Så hände detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in