Du snackar strunt. Givetvis anmäler man missförhållanden om man inte riskerar legala sanktioner. Sedan har du rätt i att jag gillar unga och petita tjejer. Men jag håller mig på rätt sida om lagen. Mmm vad gott det smakar att slaska och slicka 18 års-fitta. Yummy!
Jag bor på Java/Indonesien och vid regnsäsong så har ungarna en tradition att springa på gatorna i sin skoluniform när det tokregnar. Småtjejerna på 14-17 år i liten behå och skolskjorta, allt genomskilnigt av regnet. Givetvis är det en chans för tjejerna att visa upp sig utan att bli dömda av samhället. Att det går en och annan tanke genom gubbens hjärna går inte att förneka. Min fru är ett litet mirakel på 1.52 som kan ta min storväxta balle och vi båda är glada för 'friktionen' det skapar men en sprillans ny liten tjej med stenhårda tuttar som inte ens hört talas om Newton än är en hormontrigger av rang. En blandning av fula tankar och ren beundran.
Märk väl galna Svenska kärringar; jag kan säga detta till min fru utan någon som helst efterräkning. Hon vet att det är så och vet också att det är sunt och normalt för en man.
Jo, det är ett bra mål. Jag hjälper kvinnor när jag kan. I mina psykoser ser jag sådant andra inte ser.
Tyvärr är vissa kvinnor mentalt instabila psykfall som Jenny9 som vill mörda och tortera människor och djur. Hon behöver psykiatrisk hjälp, jag trodde jag kunde hjälpa henne men hon verkar vara ett hopplöst fall, stackarn.
Hon verkar tycka att sexköpare ska torteras till döds och avvisar alla vänliga försök till hjälp.
Har du något förslag på hur man hjälper någon som är så illa däran?
Jo det har jag.
Om du vill vara vän med Jenny9 så kan du inte nedvärdera henne eller förespråka att man ska hoppa på kvinnor.
Hon tycker inte om det.
Pröva säga något snällt på ett ärligt sätt.
Fast om hon inte vill vara vän med dig får du acceptera det.
Jag bor på Java/Indonesien och vid regnsäsong så har ungarna en tradition att springa på gatorna i sin skoluniform när det tokregnar. Småtjejerna på 14-17 år i liten behå och skolskjorta, allt genomskilnigt av regnet. Givetvis är det en chans för tjejerna att visa upp sig utan att bli dömda av samhället. Att det går en och annan tanke genom gubbens hjärna går inte att förneka. Min fru är ett litet mirakel på 1.52 som kan ta min storväxta balle och vi båda är glada för 'friktionen' det skapar men en sprillans ny liten tjej med stenhårda tuttar som inte ens hört talas om Newton än är en hormontrigger av rang. En blandning av fula tankar och ren beundran.
Märk väl galna Svenska kärringar; jag kan säga detta till min fru utan någon som helst efterräkning. Hon vet att det är så och vet också att det är sunt och normalt för en man.
För att knyta detta till sexköp så får vi ju ändå konstatera att i många av dessa länder behöver man inte köpa sex för att få ligga med unga snygga tjejer. Det ligger i din hudfärg så att säga att du kan försörja. Vit hud betyder stor plånbok. Själv hade jag 12,000 dollar med mig senast. Long term tjejer, short term, no problem.
Mmm.. Jag skulle gärna titta på under regnsäsongen. Titta får man ju, även på småtjejerna? Yum, yum. Du är helt normal som tittar så länge de har en påbörjad pubertetsutveckling. Man kanske skulle adoptera en sådan liten chicky bit?
Jag skojar bara!
Jag har 19 cm och de flesta asiatiska kvinnor kan ta två tredjedelar av skaft och ollon.
Han spenderar tid med dem och finns närvarande i deras liv.
När de blir äldre kommer det självklart att spela roll. Vem vill ha en ful mamma? Eller en pappa som är betaprovider? Det är inte okay idag.
1) Män älskar bara snygga kvinnor. Så de flesta kvinnor är inte älskade av sina män från början.
2) Jag tror att män behöver ha sex med snygga kvinnor för att må bra. Alla män som går utan sex (eller med tråkigt sex) tillräckligt länge lämnar relationerna.
3) Idag går det fortare än förr i tiden. En man som hade stått ut med en sexlös relation i 10 år förr, kanske lämnar efter 1-2 år idag.
1) Min man har mig så (tråkigt nog) är sex inte speciellt viktigt för honom. Män som får ligga med snygga tjejer tappar intresset för att knulla runt.
2) Jag försöker aktivt jobba på att få honom intresserad av andra för jag tycker att det är bra för män att ha sex med olika kvinnor.
3) Frågan som du måste ställa är: "kommer mannen att vara nöjd med sitt liv när han är typ 50 om han inte har knullat runt?"
a) Jag tror att många män känner att de har slängt bort sina liv på att leka familj när de blir äldre.
Nu äter vi inte chips obv men ja jag gillar att servera honom. Det känns feminint.
Män kan inte få allt och inte kvinnor heller.
Vad män borde prioritera är sina relationer med familjen.
Män är nöjda om de har en familj och de är missnöjda om de är ensamma.
För att knyta detta till sexköp så får vi ju ändå konstatera att i många av dessa länder behöver man inte köpa sex för att få ligga med unga snygga tjejer. Det ligger i din hudfärg så att säga att du kan försörja. Vit hud betyder stor plånbok. Själv hade jag 12,000 dollar med mig senast. Long term tjejer, short term, no problem.
Mmm.. Jag skulle gärna titta på under regnsäsongen. Titta får man ju, även på småtjejerna? Yum, yum. Du är helt normal som tittar så länge de har en påbörjad pubertetsutveckling. Man kanske skulle adoptera en sådan liten chicky bit?
Jag skojar bara!
Jag har 19 cm och de flesta asiatiska kvinnor kan ta två tredjedelar av skaft och ollon.
Jag är gammal nog (och erfaren) att veta att det inte är värt det. Småtjejer som inte kan eller vet något som snackar hål i huvudet på en, nej tack!
Men för att knyta till sexuella tjänster; ja, det händer hela tiden för mig som prominent vit man här att jag blir erbjuden sex som betalning för ditten och datten
Jag ställer mig mycket tveksam till att män som själva köper sex skulle anmäla. Du får det att framstå so men självklarhet, men faktum är att du själv sitter här och lägger upp bilder på tonåringar med kroppar likt barn, och du har flera gånger yttrat att du tänder på unga tjejer med tighta kroppar, eller vad det nu är du sagt. Minns inte ordagrant.
Med detta i beaktande har jag svårt att tro att du skulle anmäla någonting som låg i gränslandet, du kanske till och med själv skulle köpa sex av en 14-15 åring om tillfälle gavs?
Ramlade över en uppsats som handlade om sexköpare bland annat på detta forum och där författaren hade granskat vad sexköparna själva sagt om sexköp.
I uppsatsen tyckte vissa att det var helt ok med att köpa sex av riktigt unga tjejer för det var bra att de fick lära sig av en riktig man
Sexköparna ansåg att de mer eller mindre sysslade med välgörenhet när de köpte sex eftersom de som sålde sex var fattiga
Sexköparna skattade sig som mycket attraktiva samtidigt som de inte lyckades att träffa några kvinnor som inte var prostituerade
Uppsatsen gav ingen positiv av de olika sexköpande nicken på flashback direkt
Ramlade över en uppsats som handlade om sexköpare bland annat på detta forum och där författaren hade granskat vad sexköparna själva sagt om sexköp.
I uppsatsen tyckte vissa att det var helt ok med att köpa sex av riktigt unga tjejer för det var bra att de fick lära sig av en riktig man
Sexköparna ansåg att de mer eller mindre sysslade med välgörenhet när de köpte sex eftersom de som sålde sex var fattiga
Sexköparna skattade sig som mycket attraktiva samtidigt som de inte lyckades att träffa några kvinnor som inte var prostituerade
Och där fick du och de andra hormonstyrda fruntimmren er lilla kick av moralpanik? En liten moralistorgasm. Känns det bra? Klart som fan att vi män av alla åldrar gillar allt som är könsmoget i sängen. Men inte köper man sex från någon under 18 år. Det är en big no-no. En laglig bordell skulle inte våga befatta sig med någon under 18 år, då fick stället slå igen direkt. Men jag kan tänka mig att det förekommer på en del illegala bordeller i Sverige.
Jag ställer mig mycket tveksam till att män som själva köper sex skulle anmäla. Du får det att framstå so men självklarhet, men faktum är att du själv sitter här och lägger upp bilder på tonåringar med kroppar likt barn, och du har flera gånger yttrat att du tänder på unga tjejer med tighta kroppar, eller vad det nu är du sagt. Minns inte ordagrant.
Med detta i beaktande har jag svårt att tro att du skulle anmäla någonting som låg i gränslandet, du kanske till och med själv skulle köpa sex av en 14-15 åring om tillfälle gavs?
1) Jag brukar ha kläder i storlek 146 det är för typ 10-12 åringar och jag är 36 år.
2) Självklart borde det vara lagligt att köpa sex av 15 åringar. Ska det vara lagligt att ha sex gratis då ska det vara lagligt att ha sex mot betalning också.
Och där fick du och de andra hormonstyrda fruntimmren er lilla kick av moralpanik? En liten moralistorgasm. Känns det bra? Klart som fan att vi män av alla åldrar gillar allt som är könsmoget i sängen. Men inte köper man sex från någon under 18 år. Det är en big no-no. En laglig bordell skulle inte våga befatta sig med någon under 18 år, då fick stället slå igen direkt. Men jag kan tänka mig att det förekommer på en del illegala bordeller i Sverige.