2019-11-17, 04:08
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Har du statistik på hur många kvinnor som kvoterats in på chefs- ledarposter här i Sverige och runtom i världen?

Vad i mitt påstående kräver statistik för att vara sant menar du?
Citera
2019-11-17, 04:22
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan

Citat:
Tvärtom, männen har kvoterat in även kvinnor som saknar kompetens och trots det har de svårt att komma fram, de är helt enkelt för dåliga.

Vi har gjort enorma framsteg men kanske skulle framstegen varit ännu större om inte inkompetenta kvinnor hade tagit kompetenta mäns platser pga kvotering.

Det fetade, jag är bara nyfiken på hur många det handlar om?
Citera
2019-11-17, 04:33
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det fetade, jag är bara nyfiken på hur många det handlar om?

Citera
2019-11-17, 04:41
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Jag frågar efter antal.
Citera
2019-11-17, 04:43
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag frågar efter antal.

Och jag frågar vad i mitt påstående kräver statistik för att vara sant, kan du svara?
Om du undrar över saker jag inte har påstått något om får du nog leta upp informationen själv, jag är inte din betjänt om du trodde det.
Citera
2019-11-17, 05:14
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Och jag frågar vad i mitt påstående kräver statistik för att vara sant, kan du svara?
Om du undrar över saker jag inte har påstått något om får du nog leta upp informationen själv, jag är inte din betjänt om du trodde det.

Du påstod att kvinnor blivit inkvoterade, att kompetenta män valts bort till förmån för inkompetenta kvinnor. Jag undrade då hur många det handlar om. Alltså hur många kvinnor har blivit inkvoterade?

Jag har inte ifrågasatt om det är sant eller falskt. Jag har bara ställt en högst normal fråga. Vad är det du inte förstår?
Citera
2019-11-17, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Det var sossarna (vänstern) som till slut satte stopp för flyktingmassorna som kom under Alliansens styre. Hänger du inte med alls i nyhetsrapporteringen?
leta reda på fakta innan du säger någonting och lyssna inte på aftonbladet
Citera
2019-11-17, 06:55
Medlem
WordWarriors avatar
Felpost.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-11-17 kl. 07:02.
Citera
2019-11-17, 11:44
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Denna diskussionen har jag redan haft här på feminismforumet eftersom antifeministerna här verkar vara autistiska psykfall som rabblar samma om och om igen.
Nu projicerar du bara. De autistiska psykfallen är ju ni manshatande feminister, och ni är dessutom även kvinnohatare (feminism är en mycket misantropisk ideologi).

Citat:
Då kom vi iallafall fram till att 66% av de svenska röstberättigade männen röstade för neger- och arabkuk. Så jag antar därför att svenska män också är jävligt sugna på svart bantustock i röven. Jävla röstboskap svenska män är alltså. Arab bitchar allihopa.
Det är ni feminister som röstar för neger- och arabkuk. Svenska män må vara cuckar, men de röstar i alla fall i högre utsträckning på SD än vad svenska kvinnor gör, detta kommer du inte ifrån. Varför kan ni feminister inte vara lite ärliga för en gångs skull, ta ansvar och erkänna att ni verkligen vill massimportera araber och negrer till Sverige? Feminism är en subversiv och samhällsförstörande ideologi. De "män" som röstar för tredje världen importen, är ju lika förstörda av feminism som ni kvinnor är.
Citera
2019-11-17, 12:54
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du påstod att kvinnor blivit inkvoterade, att kompetenta män valts bort till förmån för inkompetenta kvinnor. Jag undrade då hur många det handlar om. Alltså hur många kvinnor har blivit inkvoterade?

Jag har inte ifrågasatt om det är sant eller falskt. Jag har bara ställt en högst normal fråga. Vad är det du inte förstår?

Och jag svarade att om du vill veta fakta om saker jag inte har påstått något om får du ta reda på det själv, jag är inte din betjänt. Men du är väl van att män ska hjälpa dig märker jag, du är kanske också inkvoterad och har inte behövt att anstränga dig själv någon gång?
Citera
2019-11-17, 14:13
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Och jag svarade att om du vill veta fakta om saker jag inte har påstått något om får du ta reda på det själv, jag är inte din betjänt. Men du är väl van att män ska hjälpa dig märker jag, du är kanske också inkvoterad och har inte behövt att anstränga dig själv någon gång?

Du påstod att kvinnor blivit inkvoterade. Eller hur?

Du är så jävla undflyende som vanligt. Du har såklart inte en enda siffra för att backa upp ditt påstående om att inkompetenta kvinnor blivit inkvoterade på kompetenta mäns bekostnad.

Nämen ok, då säger vi att det har hänt 3 gånger och att det knappast är ett problem, så kan du sluta gnälla om det.

Nä jag är inte inkvoterad, var skulle det vara? Inkvoterad på Flashback hahahha.
Citera
2019-11-17, 14:17
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du påstod att kvinnor blivit inkvoterade. Eller hur?

Du är så jävla undflyende som vanligt. Du har såklart inte en enda siffra för att backa upp ditt påstående om att inkompetenta kvinnor blivit inkvoterade på kompetenta mäns bekostnad.

Nämen ok, då säger vi att det har hänt 3 gånger och att det knappast är ett problem, så kan du sluta gnälla om det.

Nä jag är inte inkvoterad, var skulle det vara? Inkvoterad på Flashback hahahha.

Ja jag påstår att kvotering av kvinnor förekommer:

1. ifrågasätter du det?
2. tror du att företag för statistik över hur ofta det sker?
3. tror du att jag har kommit med något påstående om hur ofta det sker?
4. om du vill veta något som jag inte har kommit med påståenden om så får allt stumpan själv undersöka saken istället för att be en man hjälpa henne. Men det är du kanske inte van vid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in