2019-11-17, 20:21
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fuck vilken mundiarré du är drabbad av. Ska jag räkna upp alla manliga ledare som "käbblat" och raserat civilisationer och förstört nationer och plundrat och manipulerat likt små ruttna fittor får jag sitta här i fem dagar och skriva.

Som jag skrev från början, visst finns det sjuka kvinnor, men det finns sjuka män också.
Gör det om du vet något om dem, för jag kommer korsförhöra dig om du inte kan bakgrunden. Och du, du får inte nämna något exempel som är äldre än de jag nämnde.
Citera
2019-11-18, 00:43
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Ja jag påstår att kvotering av kvinnor förekommer:

1. ifrågasätter du det?
2. tror du att företag för statistik över hur ofta det sker?
3. tror du att jag har kommit med något påstående om hur ofta det sker?
4. om du vill veta något som jag inte har kommit med påståenden om så får allt stumpan själv undersöka saken istället för att be en man hjälpa henne. Men det är du kanske inte van vid?

"2. tror du att företag för statistik över hur ofta det sker?"

Så det kan lika gärna inte ha skett. Eller skett max 3 gånger. Isåfall är det ju knappast ett problem, iallafall inget stort problem.
Citera
2019-11-18, 00:45
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Gör det om du vet något om dem, för jag kommer korsförhöra dig om du inte kan bakgrunden. Och du, du får inte nämna något exempel som är äldre än de jag nämnde.

Poängen flög högt över ditt huvud tydligen.
Citera
2019-11-18, 00:48
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
"2. tror du att företag för statistik över hur ofta det sker?"

Så det kan lika gärna inte ha skett. Eller skett max 3 gånger. Isåfall är det ju knappast ett problem, iallafall inget stort problem.

Bara för att det inte förs statistik hur ofta det sker så betyder inte det att det inte sker. BRÅ slutade föra statistik över hur mycket av kriminaliteten som utfördes av invandrare också men det ledde inte till att de slutade begå brott.
Citera
2019-11-18, 00:52
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Bara för att det inte förs statistik hur ofta det sker så betyder inte det att det inte sker.BRÅ slutade föra statistik över hur mycket av kriminaliteten som utfördes av invandrare också men det ledde inte till att de slutade begå brott.

Det har säkert förekommit, kanske max tre gånger, vad vet vi. Som sagt, knappast något större problem isåfall.
Citera
2019-11-18, 00:55
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det har säkert förekommit, kanske max tre gånger, vad vet vi. Som sagt, knappast något större problem isåfall.

Haha max tre gånger

Bara på mitt företag har det skett fler gånger än så. Företag skryter t.o.m om att de ser det som meriterande med kvinnliga sökanden.
Citera
2019-11-18, 01:38
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Haha max tre gånger

Bara på mitt företag har det skett fler gånger än så. Företag skryter t.o.m om att de ser det som meriterande med kvinnliga sökanden.

Jag har läst många företags jobbannonser som ser det som meriterande med manliga sökanden. I yrken med stor kvinnodominans tex. Jag antar att du är lika upprörd över det. Jag menar hur många kompetenta kvinnor har inte fått lämna plats åt inkompetenta män? Säkert fler än 3 där också.
Citera
2019-11-18, 01:41
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag har läst många företags jobbannonser som ser det som meriterande med manliga sökanden. I yrken med stor kvinnodominans tex. Jag antar att du är lika upprörd över det. Jag menar hur många kompetenta kvinnor har inte fått lämna plats åt inkompetenta män? Säkert fler än 3 där också.

Ja jag är emot könsdiskriminering oavsett vilket kön som kvoteras.
Citera
2019-11-18, 01:42
Medlem
Jag har gett upp svenska kvinnor sedan länge, ändå sen man började resa och upptäcka andra kulturer så ser man att det är stora fel på svenska kvinnor. Okej inget fel på kvinnan i sig, men det är mentalitet dem har, kan inte sätta ord på det.
Citera
2019-11-18, 02:28
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ja jag är emot könsdiskriminering oavsett vilket kön som kvoteras.

Se där, jag också.
Citera
2019-11-18, 18:52
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Poängen flög högt över ditt huvud tydligen.
Är det där ditt svar, så avslöjar du dig som en okunnig bigott.

En vidrig självrättfärdigad pissrotta.
Den här feminazikyrkan gäller inte här, så antringen backar du in i något av era "safespaces" eller så avslöjar vi ert hyckleri här i fullt dagsljus där du kan få ett ärligt svar.

Vill du försöka igen med ett vettigt svar?
Senast redigerad av GaylordYanker 2019-11-18 kl. 18:54.
Citera
2019-11-18, 19:54
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Är det där ditt svar, så avslöjar du dig som en okunnig bigott.

En vidrig självrättfärdigad pissrotta.
Den här feminazikyrkan gäller inte här, så antringen backar du in i något av era "safespaces" eller så avslöjar vi ert hyckleri här i fullt dagsljus där du kan få ett ärligt svar.

Vill du försöka igen med ett vettigt svar?

Som sagt, det var en jävla mundiarré du lider av. Kan du inte suga på en Dimor eller nåt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in