Citat:
Ursprungligen postat av
pulverhonung
Efterlyser 1-2 till horde rogues på servern Gehennas med koll på vad den gör, minst prebis (helst pvp gear), 175 engineering för bomber och en del consumables redo. Till att börja med så ligger målet på rank 7 och tillgång till gear, vi båda som spelar tillsammans nu vill upp till rank 10 men det kan krävas en hel del extra engagemang med tanke på valet av server.
Spelar du restodruid så är även detta intressant, dra iväg ett pm om du vill joina denna framtida deathsquad.

Haha era jävlar. Ni har totalt lyckats döda servern ^^.
För en vecka sedan så var Ironforge ett sprudlande metropolis. Idag var det kanske tjugo-trettio pers.
Queuen som innan ofta legat på 120 min (om inte längre), var idag 5 min under "primetime".
De finns ett par fåtal envisa allies kvar. Men vi har gått ut i strejk pga av den sanslösa gankfesten. Nu gömmer vi oss i huvudstäderna (knappt man är säker där) eller sitter och slörunkar i brd, scholo och strath. Vi smyger oss dit kl 06:00 på morgonen, sen lämnar vi inte igen förens gearet är helrött.
Ni har lyckats att etniskt rensa en hel server. Hordsen på Gehennas får 30-talets nazister att framstå som fjuniga små chihuahor.
Jag är den sista av mitt slag, den siste paladikanen, och snart försvinner jag också. Lycka till att ranka upp ^^
"De som inte lär av det förgågna är dömda att upprepa det" - Lena Phillipsson