2019-11-15, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Om man tar Romas anfallsuppsättning Edin Dzeko, Cengiz Ünder, Diego Perotti, Nikola Kalinic etc är Zlatan bättre än någon av dessa idag tycker ni?

Skulle han slå sig in i startelvan om han värvades?

Jag hoppas givetvis och tror det.

Zlatan centralt flankerad av Under o Dzeko.

Trodde stenhårt på R.Madrid (från mina källor) men tydligen gillar inte Zidane Zlatan.
Citera
2019-11-15, 15:35
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat

Zlatan centralt flankerad av Under o Dzeko.

Trodde stenhårt på R.Madrid (från mina källor) men tydligen gillar inte Zidane Zlatan.

Om du får välja en klubb i Italien för Zlatan vilken tycker du vore roligast?
Senast redigerad av freeriderXII 2019-11-15 kl. 15:52.
Citera
2019-11-15, 15:43
Medlem
Citat:
Om du får välja en klubb i Italien för Zlatan vilken tycker du vore roligast?

Bra fråga; har inte stenkoll på ligan längre men jag tror faktiskt Napoli.

Hade annars varit ganska kul att se honom tuppfäkta med Ronaldo i "den gamla damen"

Vad tycker du själv?
Citera
2019-11-15, 15:52
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat

Bra fråga; har inte stenkoll på ligan längre men jag tror faktiskt Napoli.

Hade annars varit ganska kul att se honom tuppfäkta med Ronaldo i "den gamla damen"

Vad tycker du själv?

C. Ronaldo och Zlatan tillsammans vore ju intressant men kanske inte lyckat vem vet två så stora stjärnor i samma klubb kan ju bli kamp om huvudrollen. Fördelen att gå till Juventus är att han har chansen på Champions League förvisso. Milan är på nergång och jag tror inte att han ensam kan rädda klubben så Roma som ligger 6:a för närvarande men bara 2 poäng upp till trean Lazio vore trevligt särskilt för att det är den klassiska historiska staden Rom och att spela i den antika romerska arméns röda färg är ju coolt.

Från Napoli (Neapel) kommer ju pizzan men staden i sig är idag ganska smutsig och ruffig. Nej Rom är den stad jag vill att Zlatan hamnar i. Hans fru kan handla kläder på Via Veneto och Zlatan kan bli påven av Rom.
Senast redigerad av freeriderXII 2019-11-15 kl. 16:21.
Citera
2019-11-15, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
För det första skulle han aldrig våga gå dit och riskera att bli avslöjad av kompetenta italienska försvar anno 2019 och inte de sargade Calciopoli-försvar han mötte i sin prime.

Han har fegat ur i hela sin karriär. Fega ur från Juventus och gå till det enda ostraffade topplaget Inter som kunde promenera hem ligan med ca 30 poäng. Fega ur från Barcelona när han inte kunde acceptera att inte vara fixstjärnan. Fega ur från ett Milan på nedgång och skörda lätta ligasegrar med PSG. Fega ur från United och spela socker i en Kalle Anka-liga.

Att han gick till Barca och United när han gjorde det var liksom för bra möjligheter att säga nej till. Det är som att säga att Ole-Gunnar Solksjaer var "modig" som tackade ja till United-tränarjobbet. Så om han mot all förmodan får chansen i ett italienskt storlag där lagkamraterna kan ordna 10 straffar åt honom per säsong tror jag han tackar ja, men han skulle aldrig våga ett mittenlag.

Så sant, han skulle nog inte våga göra som "primadonnan" Ljungberg och gå till et lag som West Ham.
Citera
2019-11-15, 18:28
Medlem
tjallepetters avatar
Jag har varit en del utomlands på senaste tiden. Över hela världen.
Zlatan har gjort avtryck på alla platser jag varit på i Europa, Sydamerika och Usa.

Som en kille i LA så till mig:
Zlatan får mig att vilja byta medborgarskap till ett svenskt.

Ska bli kul att se vad nästa kapitel i sagan blir.
Citera
2019-11-15, 18:29
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Cingaro di Rom kanske.

Il grande zingaro della Roma.
Citera
2019-11-15, 23:17
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
C. Ronaldo och Zlatan tillsammans vore ju intressant men kanske inte lyckat vem vet två så stora stjärnor i samma klubb kan ju bli kamp om huvudrollen. Fördelen att gå till Juventus är att han har chansen på Champions League förvisso. Milan är på nergång och jag tror inte att han ensam kan rädda klubben så Roma som ligger 6:a för närvarande men bara 2 poäng upp till trean Lazio vore trevligt särskilt för att det är den klassiska historiska staden Rom och att spela i den antika romerska arméns röda färg är ju coolt.

Från Napoli (Neapel) kommer ju pizzan men staden i sig är idag ganska smutsig och ruffig. Nej Rom är den stad jag vill att Zlatan hamnar i. Hans fru kan handla kläder på Via Veneto och Zlatan kan bli påven av Rom.
Vet inte om jag tycker att Rom är så jävla mycket bättre än Neapel.. hela Italien är smutsigt imo. Men vore kul att se han i ett topplag i Serie A faktiskt.
Citera
2019-11-16, 01:11
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Jag har varit en del utomlands på senaste tiden. Över hela världen.
Zlatan har gjort avtryck på alla platser jag varit på i Europa, Sydamerika och Usa.

Som en kille i LA så till mig:
Zlatan får mig att vilja byta medborgarskap till ett svenskt.

Ska bli kul att se vad nästa kapitel i sagan blir.

Det känns ganska onödigt att besöka en tråd som handlar om en narcissistisk föredetting (ingen vettig människa imponeras av hans målskörd i den löjliga korpligan MLS) som ska spela i nåt mediokert lag i Serie A men jag måste påpeka att det du skriver inte bär sanningens prägel. Ni zlatanister lever i en fantasivärld där narcissisten fortfarande är relevant.
Citera
2019-11-16, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det känns ganska onödigt att besöka en tråd som handlar om en narcissistisk föredetting (ingen vettig människa imponeras av hans målskörd i den löjliga korpligan MLS) som ska spela i nåt mediokert lag i Serie A men jag måste påpeka att det du skriver inte bär sanningens prägel. Ni zlatanister lever i en fantasivärld där narcissisten fortfarande är relevant.

Komiskt att man förbiser juvenilt beteende från en (38) är gammal person bara för att det fotboll, som att det är en rättighet att bete sig som man vill.
Senast redigerad av Gary-loomis 2019-11-16 kl. 05:42.
Citera
2019-11-16, 09:16
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Komiskt att man förbiser juvenilt beteende från en (38) är gammal person bara för att det fotboll, som att det är en rättighet att bete sig som man vill.

Det är ett så typiskt Mona Sahlin-beteende att ha så låga förväntningar på blattar att allt de gör kan ursäktas med att ”de vet inte bättre”. Godhetsknarkarna är de största rasisterna för de tycker att det är helt normalt att blattar våldtar, begår brott och gör kaos med Sverige. De låga förväntningarnas rasism kallas fenomenet.

Det är det som Mona Sahlin menade när hon sa att ”svenskarna måste integreras i det nya Sverige”. Underförstått att svenskarna är de enda med mental kapacitet att vara civiliserade.
Citera
2019-11-16, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Det är ett så typiskt Mona Sahlin-beteende att ha så låga förväntningar på blattar att allt de gör kan ursäktas med att ”de vet inte bättre”. Godhetsknarkarna är de största rasisterna för de tycker att det är helt normalt att blattar våldtar, begår brott och gör kaos med Sverige. De låga förväntningarnas rasism kallas fenomenet.

Det är det som Mona Sahlin menade när hon sa att ”svenskarna måste integreras i det nya Sverige”. Underförstått att svenskarna är de enda med mental kapacitet att vara civiliserade.

Så fruktansvärt pinsamt att media/folk daltar med honom bara för sportens skull, senast var det rasist anklagelser mot landslaget utan minsta grund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in