Citat:
Ursprungligen postat av
awddle
Till och börja med tar jag aldrig nodd doser och vill inte heller befinna mig sådant skick. Tog oxikodon för den kognitiva förbättring jag fick inom det sociala med mera. Jag förväntade mig endast effekt av någon slag men inget kom så av egen erfarenhet är kratom blä. Får laborera mer dock och kul Får dom där det funkar men inte för mig och förmodligen många fler
Nu har dock min tolerans sjunkit helt så får se hur skitet funkar imorgon
Är själv inte heller mycket för att nodda. Men dricker jag kratom innan läggdags så noddar jag, inte som man gör på opiater men det är något liknande. På opiater så noddar man ju hela tiden om man tar för mycket och slappnar av och så blir det ju inte på kratom.
Oxy är fint, och inte alls i samma klass som kratom. Men sedan är det ju olika på folk och folk. Själv så tycker jag att cannabis sällan och aldrig fungerar på mig, medans andra verkligen älskar det.
Och om kratom inte fungerar för dig så är det ju synd att du kastat pengarna i sjön, men för mig är kratom det bästa som finns. Jag slipper ha kontakt med mina fd. knarkarkompisar och slipper i och med det en massa andra problem, snutnoja m.m.
Kratom fungerar bra för mig och tänker fortsätta så länge det finns att få tag på.