2018-05-24, 17:02
Medlem
Ranndalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.P.Werk
Ja , det verkar klart lovande, bästa hittills!
Jasså du är inte ägaren av shoppen då?
Citera
2018-05-24, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranndall
Jasså du är inte ägaren av shoppen då?
Nej verkligen inte, köper helst kratom utrikes!
Citera
2018-05-27, 20:14
Moderator
Morfar-52s avatar
Inlägg om drogtest flyttade till rätt tråd: (FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget . Låt bli att gå OT med dessa frågor i denna tråd./mod
Citera
2018-05-31, 15:56
Avslutad
Beställde inrikes nå mix med 3 sorter perfekt för mig som är ganska färsk. Skönt med lite alternativ på hemmaplan, blir alltid så osäker på utrikes, särskilt nu när inte ens tullen verkar ha koll på sina jäkla avgifter
Citera
2018-06-01, 09:28
Medlem
Radical-6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Beställde inrikes nå mix med 3 sorter perfekt för mig som är ganska färsk. Skönt med lite alternativ på hemmaplan, blir alltid så osäker på utrikes, särskilt nu när inte ens tullen verkar ha koll på sina jäkla avgifter
Inom EU har du ingen orsak att vara osäker på utrikes. Enkelt, bekvämt, snabbt, och bättre än SS. Inga avgifter från tullen. Tullen inspekterar sällan kratom inom EU och om det händer är det bara utav en slump.
Citera
2018-06-01, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radical-6
Inom EU har du ingen orsak att vara osäker på utrikes. Enkelt, bekvämt, snabbt, och bättre än SS. Inga avgifter från tullen. Tullen inspekterar sällan kratom inom EU och om det händer är det bara utav en slump.
Kan bara instämma i att det känns säkert att beställa kratom inom EU , har aldrig själv råkat ut för någon inspektion!
Citera
2018-06-01, 19:32
Medlem
TheVoids avatar
Någon som vet på ett ungefär hur mycket ett överfullt kryddmått kan innehålla av kratom-pulver?

Vågen litar jag lika mycket på som.postnord sen den bestämde sig för att vara fast i ounze läge m.m...

Thai maeng da är det som skall inmundigas, har redan tagit en del men vore kul att veta hur mkt jag tagit på ett ungefär...
Skakar skiten i vatten och tvingar mig att dricka, smakar som dåligt blandad cement...
Citera
2018-06-01, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Någon som vet på ett ungefär hur mycket ett överfullt kryddmått kan innehålla av kratom-pulver?

Vågen litar jag lika mycket på som.postnord sen den bestämde sig för att vara fast i ounze läge m.m...

Thai maeng da är det som skall inmundigas, har redan tagit en del men vore kul att veta hur mkt jag tagit på ett ungefär...
Skakar skiten i vatten och tvingar mig att dricka, smakar som dåligt blandad cement...
Med ett rågat kryddmått kratom visade vågen ca 0.6g.
Citera
2018-06-01, 19:41
Medlem
bitterhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid

En tesked motsvarar runt 2,5g (±0,5g) kratom beroende på hur finmalet det är.
Det går 5 kryddmått per tesked så ett kryddmått bör således vara ca 0,5g (±0,1g).

Källa: Dosage conversion chart - Kratomscience.com

Med vänlig hälsning,
Bitterhet
Citera
2018-06-01, 19:41
Medlem
Löser sig bättre och smakar godare i "tevarmt" vatten tycker jag. Thai Maeng Da är en av mina favoriter!
Citera
2018-06-01, 20:45
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitterhet
En tesked motsvarar runt 2,5g (±0,5g) kratom beroende på hur finmalet det är.
Det går 5 kryddmått per tesked så ett kryddmått bör således vara ca 0,5g (±0,1g).

Källa: Dosage conversion chart - Kratomscience.com

Med vänlig hälsning,
Bitterhet

Tackar för ett jävligt bra svar! Det är väldigt finmalt och de kryddmåtten jag tagit har varit små "berg" så har nog isf varit närmare 0.7-0.8 i mitt fall och 4-5st sådana redan så försöker väl få i mig lite mer.

En sida värd att bokmärke och kolla in närmare vid tillfälle.

Ska söka i tråden men vet du om Pregabalin/Lyrica samt Benzo påverkar ngt?
Inga doser jag ens märker av men det finns i systemet iaf...
Citat:
Ursprungligen postat av J.P.Werk
Löser sig bättre och smakar godare i "tevarmt" vatten tycker jag. Thai Maeng Da är en av mina favoriter!

Jo förr när jag tog Krypton som var precis så finmalt och smakade lika illa som detta så hade jag ofta tillgång till te-vatten direkt samt olika pulver för att maskera smaken, brukade bara ta lite vatten och kryptonet som behövdes samt lite citronte-pulver men krypton behövde man så mkt mindre av pga o-des så det var ju ingen större problem men att få i sig 5-10g av detta är ingen trevlig upplevelse, har inget hemma direkt att smaksätta med fan inte ens socker och att dricka detta ljummet i denna värmen tror jag får vänta tills tempen sjunker eller att jag får tag i lite honung lr ngt.

Tackar för svaren!
Citera
2018-06-02, 05:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Radical-6

Aha, tack för infon det uppskattas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in