McDonalds vid Landvetter flygplats (Härryda, flygplatsvägen) är landets sämsta. Man får aldrig det man beställt, alltid något som blir fel. Personer med någon födoämnesallergi äter där på egen risk. De har ingen koll alls.
Det bästa vore att bara stänga ner anläggningen.
Det kommer snart att trilla in fler vittnesmål från denna "restaurang". Totalt kaos varje gång garanteras !
McDonalds vid IKEA Bäckebol är en dröm jämfört med denna (och det säger en hel del).
Senast redigerad av Revolutions 2019-11-15 kl. 21:20.
Mcdonalds i bromma är som förgående skribent nämnde, otroligt slöa. Man får nästan ringa innan och beställa. Samma problem, i alla år. Byt ut chefen för i helvete.
McDonalds vid Landvetter flygplats (Härryda, flygplatsvägen) är landets sämsta. Man får aldrig det man beställt, alltid något som blir fel. Personer med någon födoämnesallergi äter där på egen risk. De har ingen koll alls.
Det bästa vore att bara stänga ner anläggningen.
Det kommer snart att trilla in fler vittnesmål från denna "restaurang". Totalt kaos varje gång garanteras !
McDonalds vid IKEA Bäckebol är en dröm jämfört med denna (och det säger en hel del).
Kul att du nämner denna. Då jag anser att denna har varit bland dom bättre jag besökt. Det har varit lugnt och rent. Maten var bra för att vara McDonalds. Tycker du verkligen dem i centrum är bättre?
Själv tycker jag dom flesta McDonalds är kassa. Mycket buller, smutsigt och i högsta grad allmänt eländigt. Den sämsta upplevelsen har nog varit på Knutpunkten i Helsingborg då i princip varenda bord var fullt av skräp.
Då kanske det blivit bättre, min text är baserad på två eller kanske tre katastrofala besök. Sedan var det tack och godnatt, mer chanser fick de inte. Sista besöket för runt 2 år sedan.
Kan inte säga specifik mcdonalds.. Men är kassörskan en typ 18tjej som egentligen inte fattar att hon ska behöva jobba överhuvudtaget så är din beställning dömd att bli fel. Man får be dem repetera innan man betalar och noga kontrollera i påsen om man ska ta med sig
Nr 1 på min lista:
McDonalds Heleneholm i Malmö... slår alla rekord som smutsigaste och sunkigaste resturang. Personal som fattar noll, kan inte ens knappt förstå en vanlig jävla order på svenska. Underbemannade konstant.
Skulle precis föreslå denna, jag var där i somras och personalen var idioter allihopa, antagligen var alla anställda under någon bidragsform för de fuckade upp ALLA ordrar som lades och talade knappt Svenska och såg helt förvirrade ut bakom kassan, tyckte fan synd om dem för restaurangchefen skrek rakt ut när allt kaosade, även bråk med sura gäster som ville beställa och fick fel gjorde denna mardröm komplett.
Mc Donalds vid jordbron i Jönköping! Skitigt både på köksgolvet och där gästerna äter taskig lukt i lokalen lång väntetid där maten kommer i fel ordning! Vem fan vill ha en äppelpaj som förrätt🙈glassmaskinen är trasig oroväckande ofta! Ett riktigt skitställe helt enkelt sedan den gamla ägaren sålde.
Senast redigerad av Anywhan 2019-11-15 kl. 23:18.
Anledning: Stavfel
Stannade på McDonalds Trpl Rebellberga, Ängelholm, och blev mkt imponerad.
Lite lite längre tid men alla i bilen fick fräscha och helt nylagade hamburgare och tillbehör.
Oväntat men min bästa erfarenhet av McD.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!