Citat:
Ursprungligen postat av
abandoftrust
Segt att Nadal rök trots vinst, bara en kvar av the big 3 då, missar tyvärr den matchen pga jobb, men slänger nåt getöga härinne, ni brukar upptatera bra. Ha en fortsatt trevlig helg

Håller med, alltid trevlig att titta till den här tråden och bli uppdaterad med det senaste som händer. Kunniga och trevliga skribenter genomgående i tråden(Inte minst du), så ser det inte ut i alla trådar på fb direkt, hehe
Jag hoppas på Fed och Thiem i semifinalerna. Jag var så förtjust i Tsitsipas precis när han kom fram, men det unga gardet har svårt att fånga mig, lite tråkiga personligheter på något sätt, undantaget Thiem(om han nu kan räknas till de unga), som känns så full av integritet, ödmjukhet och lugn. Tror fan Thiem kommer ta hem RO nästa år, det känns liksom dags för det.
Men först hoppas vi på en final mellan Thiem och
den gode DG
Apropå Nadal, världsettan, surt att hamna på en 3:e-plats efter 2/3 vunna matcher. Men betänk att han har möjlighet att tangera Feds GS-record om bara någon månad i AO. Och skulle han inte lyckas där så har han naturligtvis möjligheten att tangera rekordet på gruset vid Boulogneskogen.
Och med Djokern som vill Komma ifatt(och förbi), med Medvedev som aspirerar på att bli den nya fixstjärnan, så har vi nog mycket tennisgodis att se fram emot under 20-talet också.