Citat:
Ursprungligen postat av
Teabag-d
Ja, står inget där om antalet. Vad finner du där om att flertalet gånger sex med en 14 åring ger automatisk grov våldtäkt rubricering? Du kan ha rätt, men undrar vad belägget är mer specifikt.
Handlingen sätter spår som aldrig någonsin kommer läka hos ett barn. Således är det av särskilt hänsynslöshet att begå flera övergrepp på ett och samma barn.
Ingen har väl i tråden påstått om att det är en 14årig fuckboy som trådens BO är? Mer lutar åt att det är incestuösa inslag.
Men lagen är väl likadan för en 7åring som för en 14åring i den frågan, kan jag tänka mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Teabag-d
Ja, står inget där om antalet. Vad finner du där om att flertalet gånger sex med en 14 åring ger automatisk grov våldtäkt rubricering? Du kan ha rätt, men undrar vad belägget är mer specifikt.
Handlingen sätter spår som aldrig någonsin kommer läka hos ett barn. Således är det av särskilt hänsynslöshet att begå flera övergrepp på ett och samma barn.
Ingen har väl i tråden påstått om att det är en 14årig fuckboy som trådens BO är? Mer lutar åt att det är incestuösa inslag.
Men lagen är väl likadan för en 7åring som för en 14åring i den frågan, kan jag tänka mig.
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av
NewsFlashs
Ja, jag vet att du editerade in lagtexten efter mitt inlägg.
Det hade varit tacksamt om du följde god diskussionssed och inte editerar in inlägg i efterhand utan istället citerar i nytt eget inlägg.
Diskussionstråden blir oerhört rörig om någon har citerat dig och du därefter genom editering gör långa tillägg i det citerade inlägget.
Haha - okej.
PS. inlägget fick en edit (som klarlades 3 minuter efter ditt inlägg) för att feta vad jag menade, medan du bara lämnade blanka punkter och oneliner-citat utan förklaring. God diskussion, japp!
edit2:Anledningen att jag mångciterar i samma inlägg är för att inte fylla en mastodonttråd med fullständigt värdelöst skit som du gör genom att böla om att jag citerat klart ett inlägg tre minuter efter att du postat ditt.