2019-11-15, 19:10
Medlem
NewsFlashss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
<cut>
Jo, men visst. Dumfan
(FB) Jönköping - 25 åring Kvinna häktad - grov våldtäkt mot barn

Ja, jag vet att du editerade in lagtexten efter mitt inlägg.

Det hade varit tacksamt om du följde god diskussionssed och inte editerar in inlägg i efterhand utan istället citerar i nytt eget inlägg.
Diskussionstråden blir oerhört rörig om någon har citerat dig och du därefter genom editering gör långa tillägg i det citerade inlägget.
Citera
2019-11-15, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Då är frågan om det gäller

Barn 0-15 år.

Eller

Ungdom 15-17 år.

Kan det vara en ny Dreamhack-kvinna? Som mutade tonåringar med Dreamhack-biljetter?

Hon med biljetterna förledde en de stackars pojkarna att lägga sin prepubertala penis mellan hennes tuttar vill jag minnas.
Citera
2019-11-15, 19:15
Medlem
Teabag-ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det var inte jag som sa någonting om antalet. Det var citerandet av paragrafen jag syftade på, att det inte måste ha förekommit hot eller våld för att det ska betraktas som grov våldtäkt. Barnet kan ju dessutom vara yngre än 14. Kanske t.om 10-13.

Råhet eller särskild hänsynslöshet låter nu inte heller som 14 årig BO, men om antalet nu räknas som hänsynslös, som andra påpekat kan fallet vara så, då kan jag köpa att åldern inte nödvändigtvis är väldigt lågt.
Citera
2019-11-15, 19:26
Medlem
loverlians avatar
Blir så äcklad av att bara läsa rubrikerna om detta men kan ändå inte låta bli att läsa. Dessa sexualförbrytare mot barn som det inte finns någon bot eller behandling för borde fasen få leva isolerade utan någon som helst kontakt med mänskligheten. Levande begravd vore också ett alternativ.
Citera
2019-11-15, 19:35
Medlem
Ganonitos avatar
Media har iaf börjat rapportera mer och mer om kvinnliga pedofiler. Först den där läraren i Stockholm och nu denna donna. Ska bli intressant att läsa FUP när den kommer.
Citera
2019-11-15, 19:39
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
Hon med biljetterna förledde en de stackars pojkarna att lägga sin prepubertala penis mellan hennes tuttar vill jag minnas.

Länk till det fallet? Hittade bara artiklar om en manlig Dreamhackpedofil när jag sökte.
Citera
2019-11-15, 19:50
Medlem
NewsFlashss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Media har iaf börjat rapportera mer och mer om kvinnliga pedofiler. Först den där läraren i Stockholm och nu denna donna. Ska bli intressant att läsa FUP när den kommer.

Inte att förglömma miss Vackeros som tvingade sin dotter/sina döttrar att utföra sexuella handlingar framför kameran.
Citera
2019-11-15, 19:52
Medlem
Belavias avatar
Hon är en vacker 25-årig kvinna. Vad skulle locka henne att våldta?

Det måste väl handla om att hon förgripit sig på ett barn för att ta bilder/filmer som hon kan sälja vidare och tjäna en hacka på.

Eller kan hon vara så skev att hon får ut något sexuellt av våldta barn? Att hon faktiskt blir kåt på ett barn?
Citera
2019-11-15, 19:56
Medlem
tuffkatts avatar
Solklart fall av white trash med dålig likviditet, hon och hennes feta pojkvän har säkert sålt lite material vidare till pedofiler. Snabba stålar.

En av ungarna ser för övrigt handikappad ut, någon som kan bekräfta?
Citera
2019-11-15, 20:12
Medlem
Citat:
Ytterligare en person är misstänkt i samma ärende och sitter anhållen, men där har kammaråklagare Jessica Andersson inte tagit ställning till om personen ska begäras häktad.

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=91&artikel=7344804

Jag antar att det är Ambjörnsson, och han borde häktas för att inte undanröja bevis. Det är dessutom möjligt att anhöriga eller vänner har nýckel så ett låsbyte är vad jag skulle fundera på.
Citera
2019-11-15, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=91&artikel=7344804

Jag antar att det är Ambjörnsson, och han borde häktas för att inte undanröja bevis. Det är dessutom möjligt att anhöriga eller vänner har nýckel så ett låsbyte är vad jag skulle fundera på.

Citat:
Ytterligare en person är misstänkt i samma ärende och sitter anhållen, men där har kammaråklagare Jessica Andersson inte tagit ställning till om personen ska begäras häktad.

Det verkar som om C*rita och pojkvännen har varit tillsammans i drygt ett år (av bilderna på ig att döma där de firar ett-årsdag nyligen). Jag bara hoppas att övergreppen inte har med deras relation att göra och pågått under ett helt år.

Jag blir så förvånad över att en ung och ganska vacker kvinna kan göra sig skyldig till våldtäkt mot barn. Varför? Om hon nu inte helt enkelt är pedofil. Även om det är svårt att tro.
Citera
2019-11-15, 20:37
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fringis
Det verkar som om C*rita och pojkvännen har varit tillsammans i drygt ett år (av bilderna på ig att döma där de firar ett-årsdag nyligen). Jag bara hoppas att övergreppen inte har med deras relation att göra och pågått under ett helt år.

Jag blir så förvånad över att en ung och ganska vacker kvinna kan göra sig skyldig till våldtäkt mot barn. Varför? Om hon nu inte helt enkelt är pedofil. Även om det är svårt att tro.
Jag skulle tippa på att hon bara är ännu en i raden av värdelösa mammor, födda på 90-talet, som inte orkar jobba och drömmer om rikedom - då kan några snabba femtusingar ett par musklick (pun) bort verka lockande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in