2019-11-15, 16:59
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
detta hade alltså kunnat undvikas om vi hade haft en fungerade sjukvård? Om någon får en akut psykos på fredagen ska den väl tas hand om och inte vänta till måndagen pga av att man har helgstängt? Det är ju en massa mord på sistone som skett efter att GM sökt psykvård och blivit hemskickade...så tragiskt och onödigt.

Fruktansvärt tragiskt. Hoppas verkligen vår statligt subventionerade media kan ta upp denna nyhet med att psykosteamet hade helgstängt!
Citera
2019-11-15, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Nej men kan man tänka sig. Kvinnan ahr flytt til rika Höllviken och därifårn röstar troligen på M men jobbar och festar inne i Malmö. Dock är det mycket märkligt beteende att som Höllviken-kvinna att vistas på en sån skitpalts en lördagnatt.

Ja, verkligen! Det första jag tänkte när jag hörde om det där överfallet, var att det var en svensk kvinna och sedan vad gjorde hon liksom där? Nu har jag fått det bekräftat att det var en svensk kvinna och fortfarande undrar man ju lite hur hon kunde få för sig att vara just där en lördag vid tolvsnåret? Det närmast jag kan tänka mig är att hon varit och festat på någon av alla de ökända svartklubbar som finns i krokarna. Hon ville väl ha lite spänning och är man från trygga Höllviken, så är det väl inte helt omöjligt en aningens naiv och godtrogen.
Brottet begånget av ännu en invandrare där man verkligen undrar hur fan tänkte de när de gav honom uppehållstillstånd? eller var han så jäkla bra på att spela teater och hade så fantastiska meriter, så det var ingen tvekan.
Citera
2019-11-15, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
killen lider av en allvarlig störning samt autism / schizofren .. hör ljud och saker som vi andra friska inte hör..

han har attackerat andra.. jag tror pågrund av hans psykos . skulle gjort sådär oavsett vem.som suttit i busskuren... denna människan är störd och farlig och borde låsas in som ett djur och aldrig släppas ut..
Alcatras på livstid är det som gäller för denna sjuka galning.
Inlåst på livstid och bevakad dygnet runt av vakter.
Citera
2019-11-15, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Fruktansvärt tragiskt. Hoppas verkligen vår statligt subventionerade media kan ta upp denna nyhet med att psykosteamet hade helgstängt!

Tror eventuellt misstag är från psykakuten som hänvisar till psykosteamet, akuta fall ska alltid skötas på/via akuten. Kanske inte bedömdes som en akut fara, sen är platsläget på psykiatrin åt helvete vilket kan ha med saken att göra. Media borde nog gräva i hela psykiatrin.
Citera
2019-11-15, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
"Uppdatering: Tidigare obekräftade uppgifter till Samhällsnytt sa att kvinnan avled i början av veckan. Men enligt uppgifter från polisens talesperson Jimmy Modin till Nyheter Idag är dock kvinnan fortfarande vid liv och vårdas." - https://samnytt.se/uppgifter-kvinnan-som-anfolls-i-malmo-i-sondags-har-avlidit-har-ar-den-misstankte/

Idioter. Även de som påstått detta på Flashback är idioter. Så sprid inte sånt skit förrän det är officiellt.
Citera
2019-11-15, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsd1703
Vad menar du med din sista mening? Har något påstått något annat eller?
Ja i tråden Happy något.
Citera
2019-11-15, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Ja i tråden Happy något.

Vad har jag påstått?
Citera
2019-11-15, 19:36
Medlem
Darth-Stefans avatar
Vet inte om det framgått i tråden innan men jag hörde en riktigt avskyvärd berättelse från en av de första räddningstjänst på platsen, alltså ett första hands vittne. Det är knappt så jag vill skriva det men när de först kom dit låg kvinnans underkäke avslagen ett par meter från övriga kroppen och ansiktet var bara en röd sörja.

Om hon överlever kommer hon aldrig bli hel igen, det är helt säkert.
Citera
2019-11-15, 19:37
Medlem
KFCnoggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darth-Stefan
Vet inte om det framgått i tråden innan men jag hörde en riktigt avskyvärd berättelse från en av de första räddningstjänst på platsen, alltså ett första hands vittne. Det är knappt så jag vill skriva det men när de först kom dit låg kvinnans underkäke avslagen ett par meter från övriga kroppen och ansiktet var bara en röd sörja.

Jag har hört samma, ansiktet var totalt sönderslaget.
Citera
2019-11-15, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darth-Stefan

Detta är lögn och helt sjukt att folk hör tror att hennes underkäke låg METER FRÅN KROPPEN?! Tacksamma idioter som sväljer allt
Citera
2019-11-15, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galonbyxor
Detta är lögn och helt sjukt att folk hör tror att hennes underkäke låg METER FRÅN KROPPEN?! Tacksamma idioter som sväljer allt

Är det inte dags att börja tillföra information så folk slutar spekulera?
Citera
2019-11-15, 19:49
Medlem
Nä. Folk som är så fundamentalt dumma i huvudet att de antingen ljuger eller tror på rykten om en käke bredvid kroppen förtjänar ingenting. Hon lever och info kommer när familjen vill det. Ingen i hennes närhet kommer släppa vare sig namn eller detaljer för er gamar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in