Citat:
Ursprungligen postat av
Jack.Cates
Nej men kan man tänka sig. Kvinnan ahr flytt til rika Höllviken och därifårn röstar troligen på M men jobbar och festar inne i Malmö. Dock är det mycket märkligt beteende att som Höllviken-kvinna att vistas på en sån skitpalts en lördagnatt.
Ja, verkligen! Det första jag tänkte när jag hörde om det där överfallet, var att det var en svensk kvinna och sedan vad gjorde hon liksom där? Nu har jag fått det bekräftat att det var en svensk kvinna och fortfarande undrar man ju lite hur hon kunde få för sig att vara just där en lördag vid tolvsnåret? Det närmast jag kan tänka mig är att hon varit och festat på någon av alla de ökända svartklubbar som finns i krokarna. Hon ville väl ha lite spänning och är man från trygga Höllviken, så är det väl inte helt omöjligt en aningens naiv och godtrogen.
Brottet begånget av ännu en invandrare där man verkligen undrar hur fan tänkte de när de gav honom uppehållstillstånd? eller var han så jäkla bra på att spela teater och hade så fantastiska meriter, så det var ingen tvekan.