2019-11-29, 15:31
Medlem
NamnlosBarns avatar
vart kan man läsa fup?
Citera
2019-11-29, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av certinaknox
Källa på att hon är svensk?
Hur går det förresten för BO, får hon ett vanligt liv igen tro?

Hon är helsvensk, 27 år gammal och från Höllviken. Jag vet vem hon är men tänker inte säga mer än så med tanke på anhöriga.
Citera
2019-11-29, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jetset94
Hon är helsvensk, 27 år gammal och från Höllviken. Jag vet vem hon är men tänker inte säga mer än så med tanke på anhöriga.
Grymt intressant!
Att du vet vem det är, alltså...
Citera
2019-11-29, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia
Grymt intressant!
Att du vet vem det är, alltså...

Om det är en aningen sarkasm jag känner i ditt svar skrev jag den mening för att inte behöva besvara alla frågor kring ”hur jag vet BOs etnicitet” osv...
Citera
2019-11-30, 13:21
Medlem
Cosmouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jetset94

Samma här, vet också vem det är. Kan intyga att det Jetset94 säger är korrekt.
Nu var det ett tag sedan jag träffade henne. Umgicks med henne en hel del för 6-7 år sedan. Extremt bra tjej var det, fruktansvärt trevlig, snäll, omtänksam och glad.
Lider oerhört med henne och hennes nära och kära...
Citera
2019-12-02, 22:40
Medlem
NamnlosBarns avatar
är hon kvar på sjukhuset?
Citera
2019-12-03, 22:24
Medlem
swebarbs avatar
ja det är väldigt tyst i media nu om detta, ska man tolka det som bra eller vad?? antar hon har allvarliga skador efter attacken tills motsatsen bevisas.. jag hoppas hon kan inom kort återgå till ett normalt liv om det nu går.
Citera
2019-12-04, 11:57
Medlem
Vem är MGM? Upp med ansiktsbok och bilder plz
Citera
2019-12-04, 12:12
Medlem
Klart det inte var helt oprovocerat

Citat:
Ursprungligen postat av Falkenberg91
kan någon sammanställa en kort sammanfattning? blev intresserad eftersom jag fick höra att det var helt oprovocerat, och i samband med råheten... dock inte sugen på att läsa 60+ sidor.

tacksam på förhand
Citera
2019-12-04, 12:18
Medlem
Kommer finnas på Malmö TR när förundersökningen är klar.

Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
vart kan man läsa fup?
Citera
2019-12-05, 22:19
Medlem
Amanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmouse
Samma här, vet också vem det är. Kan intyga att det Jetset94 säger är korrekt.
Nu var det ett tag sedan jag träffade henne. Umgicks med henne en hel del för 6-7 år sedan. Extremt bra tjej var det, fruktansvärt trevlig, snäll, omtänksam och glad.
Lider oerhört med henne och hennes nära och kära...

Vet du hur det är det med henne? Har tänkt en hel del på detta och tycker det är ett så oerhört tragiskt fall
Citera
2019-12-06, 20:35
Medlem
Kvinnan attackerades med en planka i busskuren på Lönngatan. Hon fördes till sjukhus med livshotande skador. Nu går det åt rätt håll, efter flera veckors intensivvård. ”Hon har inte längre respirator. Hon andas själv”, säger kammaråklagare Fredrik Jönsson.

Vi har sagt kritiskt men stabilt. Nu verkar det vara mera stabilt. Hon har kunnat flyttas från sjukhuset i Lund till sjukhuset i Malmö. Vi har fortfarande inte kunnat förhöra henne men såvitt jag förstår är det en positiv utveckling, säger Fredrik Jönsson.

https://www.sydsvenskan.se/2019-12-06/kvinnan-som-attackerades-i-busskuren-kan-andas-sjalv-halls
Senast redigerad av Larunko 2019-12-06 kl. 21:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in