The Room är ju småkul i all dess "quotability" och underlighet. "No I can't... Anyway how's your sexlife?"
Birdemic kommer jag att tänka på. Ingen dialog värd att komma ihåg, jag har filmat bättre scener på min telefon och när förvirringen över effekterna väl har lagt sig så har den INGET kvar att erbjuda i form av underhållning. Den är bara riktigt dålig. Inga repliker som fastnat heller. Allt är verkligen bara skit.
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av
ReiseReise
Troll 2 (jävligt rolig dock för att den är så dålig)
I samma ådra som The Room. Den är dålig på ett ytterst underhållande sätt. Även denna innehåller ju ett gäng roliga repliker: "NILBOG! It's GOBLIN spelled BACKWARDS!"
Edit 2: OK läste TS bättre. Vad gäller påkostade filmer så är Suicide Squad, som annan användare redan tagit upp, nog nära toppen för mig vid en kvick tanke. Jag höll inte ut länge där. Bara trailern gjorde mig trött. "We're bad guys! It's what we do!" Så jävla roligt jue? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...HA!
Edit 3:
Citat:
Ursprungligen postat av
johanjosefsson
Vad snackar du om? Stanley Kubricks 2001 är ett cinematiskt mästerverk.
För att ta Svenska filmer, så är Blå Måndag, Camp Slaughter och Hata Göteborg högt i kurs över riktigt pinsamma produktioner.
Hej hej Monica-killen och fotbollstränaren är dock ganska kul i Hata Göteborg? Tyckte de lyfte filmen. De andra två har jag inte sett.