Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Jag är inte här för att få dig att må bättre. Du är vuxen, det är ditt eget ansvar.
Det går inte att bli vuxen när det inte finns bordeller tillgängliga. Jag måste kunna köpa sex för att vara frisk mentalt, begriper du det?
Det är ditt ansvar att se till att kvinnor inte ställer till sattyg och hindrar män från att köpa sex. Även om du är okey med bordeller så är det ditt ansvar att se till att andra kvinnor inte hindrar sexköp. Nu ska inte jag kalla dig bitch för det törs jag inte men anser du själv att du är en bitch?
Lite bitchig kan du väl hålla med om att du är?
Tänk om jag våldtar en kvinna i joggingspåret och hamnar på psyket? Ska jag sitta inlåst bara för att du hindrar män, eller låtar andra kvinnor hindra män från att köpa sex.
Jag fantiserar om att står du utfattig på gatan och tvingas sälja sex till mig. Det ger mig en viss kick faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Mår du även bättre av att jag påstår att du är en dålig människa?
Jag är inte rädd för dig, hönshjärna. Du är för liten och svag och lätt att tvåla till. Du är inte lika stark som Jenny9 och momentx22.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Vad skulle hända om du bara ändra dig och var snäll mot kvinnorna ?
Jag skulle vara jättesnäll mot kvinnor om det fanns lokala bordeller och möjlighet att klicka hem en hora via nätet.