2019-11-14, 14:58
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
1. Vad tramsig du är. Om mannen var hemma med barnen skulle han ju behöva ta hand om dem. Kanske till och med plocka undan efter dem och göra lite mat. Gud bevare oss väl.

2. Nä precis, båda får stanna hemma. Mannen i soffläge och kvinnan på benen. Och så får de hoppas på att staten eller föräldrar har pengar att ge dem.

Barnen ska vara på dagis eller i skolan medan kvinnan arbetar eller horar, begriper du väl. Sedan lagar kvinnan mat som mannen bara behöver värma upp vid lunch.
Citera
2019-11-14, 15:09
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Du måste titta på hur mycket skada du åstadkommer.

Kvinnor som inte vill: skadas av att tvingas.

Du måste helt enkelt tänka på det.

Du kan inte vara så egoistisk och bara tänka på att du ska få något slags mentalt pirr.

Jo, kvinnor är ju så väldigt sköra och känsliga, de små liven. Det gäller att vara mjuk och försiktig med dem så de inte bryter ihop.
Citera
2019-11-14, 15:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Jo, kvinnor är ju så väldigt sköra och känsliga, de små liven. Det gäller att vara mjuk och försiktig med dem så de inte bryter ihop.

Och det kommer från en man som började med att skriva om sina psykoser och hur han gick och sparkade sönder lokala busskuren. Vad är det om inte ett sammanbrott? Men du har ingen självinsikt eller ödmjukhet?
Citera
2019-11-14, 15:23
Medlem
Citat:

Jo man ska ej göra dem sköra och känsliga.

Ju snällare du är mot dem desto trevligare är de mot dig.

Vad är du rädd för ?
Citera
2019-11-14, 16:24
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Babianen säger även att kvinnor ska arbeta heltid och ta över samhällsfunktioner i största allmänhet. Hon anser att mannen ska ligga hemma på sofflocket och spela Xbox samt ränna på bordell ibland.
Det vill säga, ett totalt degenererat samhälle är vad Babianen vill ha. Ett samhälle där män har noll funktioner och i princip inget värde överhuvudtaget.
Vad fyller en enbart soffliggare för funktion tycker du?

Är man inte kompetent så ställer man bara till problem för andra om man tvingas söka hundra jobb i månaden p.g.a krav från socialen/arbetsförmedlingen. Tänk dig själv om du drev ett företag och fick ta emot hundratals idiotansökningar i månaden.

Är det brist på jobb så är det bättre att andra som vill jobba ges möjligheter att jobba.

Det är bättre att kompetenta arbetsvilliga människor jobbar så kan lata inkompetenta människor lata sig.

Dessutom kan lata inkompetenta människor skapa arbetstillfällen för andra genom att andra får städa upp efter dem när de ställer till problem.
Citera
2019-11-14, 16:25
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Och det kommer från en man som började med att skriva om sina psykoser och hur han gick och sparkade sönder lokala busskuren. Vad är det om inte ett sammanbrott? Men du har ingen självinsikt eller ödmjukhet?

Jo, jag var starkare innan jag fick mina psykoser. Idag är jag svagare. Det därför jag har större behov av att platta till kvinnor, se dem i underläge.

Jag är egentligen bara ödmjuk när jag får stryk. Jag hoppar på alla som är svagare än mig(kvinnor) och gömmer mig för de som är starkare än mig.

En busskur kan inte försvara sig, inte heller en fattig kvinna som tvingas sälja sex.

De flesta kvinnor är sköra och svaga. Tyvärr är kvinnor som du svåra att sätta på plats. Men jag försöker så gott jag kan.

Tur att Ipsi är lätt att trycka ner så man kan känna sig lite starkare än vad man är.

Citat:
Jo man ska ej göra dem sköra och känsliga.

Ju snällare du är mot dem desto trevligare är de mot dig.

Vad är du rädd för ?

Jag är rädd för starka kvinnor. För de går inte att våldta eller sätta på plats.

Det är därför jag vill att kvinnor ska vara fattiga och tvingas sälja sex.
Citera
2019-11-14, 16:29
Medlem
Citat:
Jo, jag var starkare innan jag fick mina psykoser. Idag är jag svagare. Det därför jag har större behov av att platta till kvinnor, se dem i underläge.

Jag är egentligen bara ödmjuk när jag får stryk. Jag hoppar på alla som är svagare än mig(kvinnor) och gömmer mig för de som är starkare än mig.

En busskur kan inte försvara sig, inte heller en fattig kvinna som tvingas sälja sex.

De flesta kvinnor är sköra och svaga. Tyvärr är kvinnor som du svåra att sätta på plats. Men jag försöker så gott jag kan.

Tur att Ipsi är lätt att trycka ner så man kan känna sig lite starkare än vad man är.

Jag är rädd för starka kvinnor. För de går inte att våldta eller sätta på plats.

Har du våldtagit någon kvinna ?
Citera
2019-11-14, 18:13
Avslutad
Citat:

Du är iallafall ärlig mot dig själv och andra, det behövs för att tillfriskna. Fortsätt jobba med dig själv, ta dina mediciner och ta emot den hjälpen som erbjuds. Så länge du inte begår självmord så finns det hopp.
Citera
2019-11-14, 18:14
Avslutad
Citat:

Ja herregud så stark du måste känna dig efter att ha tagit i från tårna och hävt ur dig att jag påminner dig om Jack Nicholson.
Citera
2019-11-14, 19:21
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Har du våldtagit någon kvinna ?

Nej, men jag har sett tjejer som jag velat hoppa på. Då trodde jag att det var något fel på mig, men idag inser jag att det är inget konstigt att vilja hoppa på en tjej eftersom det inte finns några lokala bordeller att besöka.

Citat:
Du är iallafall ärlig mot dig själv och andra, det behövs för att tillfriskna. Fortsätt jobba med dig själv, ta dina mediciner och ta emot den hjälpen som erbjuds. Så länge du inte begår självmord så finns det hopp.

Jag tar inga mediciner, man blir så konstig av dem. Dessutom har jag hört att man blir kemiskt kastrerad vid långvarigt intag av vissa psykosmediciner. Det är därför jag är rädd för tvångsmedicinering.

Därför tror jag att bästa medicinen är att få köpa sex och trycka ner kvinnor. Men för att trycka ner någon måste man känna till den personens svagheter.

Tyvärr har jag i svaga stunder suttit och berättat om mina svagheter för moment22x22 i pm, därför är jag ganska rädd för henne.

Kan inte du berätta om dina svagheter? Det skulle göra det lättare med personangrepp om vi hamnar i diskussion. Jag skulle må bättre då.

Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja herregud så stark du måste känna dig efter att ha tagit i från tårna och hävt ur dig att jag påminner dig om Jack Nicholson.

Beklagar, men jag mår bättre när jag får säga elaka saker till dig. Jag vill inte vara elak egentligen, men jag behöver det för att få en extra energiknuff ibland.

Det kan du väl stå ut med? För den goda sakens skull?
Citera
2019-11-14, 19:32
Avslutad
Citat:
Nej, men jag har sett tjejer som jag velat hoppa på. Då trodde jag att det var något fel på mig, men idag inser jag att det är inget konstigt att vilja hoppa på en tjej eftersom det inte finns några lokala bordeller att besöka.

Jag tar inga mediciner, man blir så konstig av dem. Dessutom har jag hört att man blir kemiskt kastrerad vid långvarigt intag av vissa psykosmediciner. Det är därför jag är rädd för tvångsmedicinering.

Därför tror jag att bästa medicinen är att få köpa sex och trycka ner kvinnor. Men för att trycka ner någon måste man känna till den personens svagheter.

Tyvärr har jag i svaga stunder suttit och berättat om mina svagheter för moment22x22 i pm, därför är jag ganska rädd för henne.

Kan inte du berätta om dina svagheter? Det skulle göra det lättare med personangrepp om vi hamnar i diskussion. Jag skulle må bättre då.

Beklagar, men jag mår bättre när jag får säga elaka saker till dig. Jag vill inte vara elak egentligen, men jag behöver det för att få en extra energiknuff ibland.

Mår du även bättre av att jag påstår att du är en dålig människa?
Citera
2019-11-14, 20:05
Medlem
Citat:

Vad skulle hända om du bara ändra dig och var snäll mot kvinnorna ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in