2019-11-14, 22:05
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är inte så att jag "går hemma" jag jobbar hårt med att ta hand om min man och mina barn.

2) Han har mig och jag kommer alltid att försörja honom.

Vad tror du själv? Han är gift, har flera barn, är normal.

Haha, där tittade humorn fram igen. " Är normal"
Citera
2019-11-14, 22:09
Avslutad
Citat:
1) Absolut inte. Det är bara att anställa en nanny. Helst en som är snygg så att mannen kan ha sex med henne också.

Jaa såklart en nanny som mannen/pappan kan ligga och knulla på då och då. Jättebra miljö för barnen att växa upp i, vilka bra föräldrar ni verkar vara. Sen när han är trött på den nannyn kan han ragga upp en ny. Super för barnen. Och så mycket respekt de kommer att ha för dig, ungefär lika mycket som du hade för din mamma som blev bedragen och trampad på.

Citat:
2) Det räcker med att mannen är hemma och kvinnan jobbar och sköter hemmet när hon kommer hem. Jag gjorde det när jag jobbade och det var inga problem.

Jamen då var det bara ni två.
Citera
2019-11-14, 22:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Så när barn berättar om min pappa är det och deg eller min pappa kan göra x och y så berättar dina barn att min pappa är gift och har många barn..I skolan berättar barn om sin pappa som gör det ena och det andra medan dina barn berättar att pappa chillar och äter

Jag vet inte när du gick i skolan men jag pratade aldrig med andra barn om mina föräldrars jobb. Ingen annan gjorde det heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Och varför ska mannen passas upp på utan att han gör ett dugg själv?

För att han ställer upp på att leka familj. Det är inte gratis.

Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jaa såklart en nanny som mannen/pappan kan ligga och knulla på då och då. Jättebra miljö för barnen att växa upp i, vilka bra föräldrar ni verkar vara. Sen när han är trött på den nannyn kan han ragga upp en ny. Super för barnen. Och så mycket respekt de kommer att ha för dig, ungefär lika mycket som du hade för din mamma som blev bedragen och trampad på.

1) Um, ja? Vill du att barnen ska växa upp med en betabux som aldrig får ligga?

2) Är man ful och lämnar sin snygga man ensam hemma då kan det bara sluta på ett sätt.

Citat:
Jamen då var det bara ni två.

De flesta har bara 2 barn och när barnen går på dagis är det inga problem att jobba och sköta hem och barn samtidigt. Hur gör alla singel-mammor?
Citera
2019-11-14, 22:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Jag tar inga mediciner, man blir så konstig av dem. Dessutom har jag hört att man blir kemiskt kastrerad vid långvarigt intag av vissa psykosmediciner. Det är därför jag är rädd för tvångsmedicinering.

Därför tror jag att bästa medicinen är att få köpa sex och trycka ner kvinnor. Men för att trycka ner någon måste man känna till den personens svagheter.

Tyvärr har jag i svaga stunder suttit och berättat om mina svagheter för moment22x22 i pm, därför är jag ganska rädd för henne.

Kan inte du berätta om dina svagheter? Det skulle göra det lättare med personangrepp om vi hamnar i diskussion. Jag skulle må bättre då.

Jag är inte här för att få dig att må bättre. Du är vuxen, det är ditt eget ansvar.
Citera
2019-11-14, 22:23
Medlem
Babianens avatar
Här är ett exempel på varför det är bättre för män att köpa sex av horor istället för av civila,

Citat:
I go to a tech school. There’s 2 girls in my class out of about 15 students. There’s this one guy that has a crush on one of the girls. He asks her out and got rejected. That’s fine it’s her choice. The next day (today) the school gets a call from her mother. She claims sexual harassment because she got offered to a movie. The guy won’t talk to her and now things have gotten really tense.

om den killen^ hade köpt sex istället hade han sluppit bli anklagad för sextrakasserier.
Citera
2019-11-14, 22:31
Avslutad
Citat:
1) Um, ja? Vill du att barnen ska växa upp med en betabux som aldrig får ligga?

Barn skiter i sånt, mammas och pappas sexliv brukar inte intressera barnen, tvärtom.

Citat:
2) Är man ful och lämnar sin snygga man ensam hemma då kan det bara sluta på ett sätt.

Ja ni är båda fula och efterblivna, det är väl därför din mamma betalar för er så att hon iallafall har lite koll på att barnbarnen inte far alltför illa.
Citera
2019-11-14, 22:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Barn skiter i sånt, mammas och pappas sexliv brukar inte intressera barnen, tvärtom.

Ja självklart. Men du vill inte ha en man som inte får ligga som pappa till dina barn right?

Citat:
Ja ni är båda fula och efterblivna, det är väl därför din mamma betalar för er så att hon iallafall har lite koll på att barnbarnen inte far alltför illa.

1) Copity Cope. Du är bara avundsjuk.

2) Ja det är klart att barnen far illa av att ha 3 vuxna som tar hand om dem. Det skulle vara mycket bättre om de gick på dagis där det går 1 vuxen på 5 barn.
Citera
2019-11-14, 22:49
Avslutad
Citat:
Ja självklart. Men du vill inte ha en man som inte får ligga som pappa till dina barn right?

Svarade jag inte på det precis? Barnen skiter i/vill inte veta något om varken mammas eller pappas sexliv.

Citat:

Absolut inte. Förnekelse de luxe från din sida.

Citat:
2) Ja det är klart att barnen far illa av att ha 3 vuxna som tar hand om dem. Det skulle vara mycket bättre om de gick på dagis där det går 1 vuxen på 5 barn.

I din familj finns det bara en vuxen och det är den som håller i pengarna. Den andra lägger ut fittan med yngsta barnet på armen på Flashback av alla jävla forum och den tredje är en totalt ansvarsbefriad mansbebis som är 100% beroende av andra.

Stackars barn som har sånna efterblivna mongos till "föräldrar". Tvångssteriliserar man inte sånna som er längre?
Senast redigerad av Jenny9 2019-11-14 kl. 23:04.
Citera
2019-11-14, 23:06
Medlem
Citat:

Så dina barn är alltså isolerade i hemmet med 3 vuxna där den ena chillar och den andra ägnar dagarna åt att sitta på mängder av forum och den tredje passar barnen
Citera
2019-11-14, 23:39
Medlem
Citat:
Svarade jag inte på det precis? Barnen skiter i/vill inte veta något om varken mammas eller pappas sexliv.

Absolut inte. Förnekelse de luxe från din sida.

I din familj finns det bara en vuxen och det är den som håller i pengarna. Den andra lägger ut fittan med yngsta barnet på armen på Flashback av alla jävla forum och den tredje är en totalt ansvarsbefriad mansbebis som är 100% beroende av andra.

Stackars barn som har sånna efterblivna mongos till "föräldrar". Tvångssteriliserar man inte sånna som er längre?
Numera har alla rätt att skaffa barn och ofta kan många med stöd i hemmet klara av att ha barnen hemma man kan få en nanny som kommer hem och styr upp det hela några timmar om dagen med stöd från övrig släkt hjälper till så kan det fungera tillräckligt bra
Citera
2019-11-15, 00:24
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Jag är inte här för att få dig att må bättre. Du är vuxen, det är ditt eget ansvar.

Det går inte att bli vuxen när det inte finns bordeller tillgängliga. Jag måste kunna köpa sex för att vara frisk mentalt, begriper du det?

Det är ditt ansvar att se till att kvinnor inte ställer till sattyg och hindrar män från att köpa sex. Även om du är okey med bordeller så är det ditt ansvar att se till att andra kvinnor inte hindrar sexköp. Nu ska inte jag kalla dig bitch för det törs jag inte men anser du själv att du är en bitch?

Lite bitchig kan du väl hålla med om att du är?

Tänk om jag våldtar en kvinna i joggingspåret och hamnar på psyket? Ska jag sitta inlåst bara för att du hindrar män, eller låtar andra kvinnor hindra män från att köpa sex.

Jag fantiserar om att står du utfattig på gatan och tvingas sälja sex till mig. Det ger mig en viss kick faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Mår du även bättre av att jag påstår att du är en dålig människa?

Jag är inte rädd för dig, hönshjärna. Du är för liten och svag och lätt att tvåla till. Du är inte lika stark som Jenny9 och momentx22.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Vad skulle hända om du bara ändra dig och var snäll mot kvinnorna ?

Jag skulle vara jättesnäll mot kvinnor om det fanns lokala bordeller och möjlighet att klicka hem en hora via nätet.
Citera
2019-11-15, 00:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Det går inte att bli vuxen när det inte finns bordeller tillgängliga. Jag måste kunna köpa sex för att vara frisk mentalt, begriper du det?

Det är ditt ansvar att se till att kvinnor inte ställer till sattyg och hindrar män från att köpa sex. Även om du är okey med bordeller så är det ditt ansvar att se till att andra kvinnor inte hindrar sexköp. Nu ska inte jag kalla dig bitch för det törs jag inte men anser du själv att du är en bitch?

Lite bitchig kan du väl hålla med om att du är?

Tänk om jag våldtar en kvinna i joggingspåret och hamnar på psyket? Ska jag sitta inlåst bara för att du hindrar män, eller låtar andra kvinnor hindra män från att köpa sex.

Jag fantiserar om att står du utfattig på gatan och tvingas sälja sex till mig. Det ger mig en viss kick faktiskt.

Varför framställer du dig själv såhär? Jag ser ner på dig eftersom du uttrycker dig så idiotiskt. Är du en idiot?

Är du verkligen såhär störd eller trollar du? Och om du trollar, vad är det för mening med att framställa sig själv som en lågbegåvad idiot? Detta är seriösa frågor.

Sen, hur gammal är du egentligen? Du behöver inte säga exakt utan typ "jag är mellan 20-25" eller "jag är mellan 25-30".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in