2019-11-14, 20:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du beskriver hur barn vill ha det eller någon som bor på hotell.

Ja exakt att bo med mig ska vara så nära lyx-hotell upplevelsen som möjligt. Sexorgier inkluderat då, inte bara en i taget.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Du måste titta på hur mycket skada du åstadkommer.

Kvinnor som inte vill: skadas av att tvingas.

Du måste helt enkelt tänka på det.

Du kan inte vara så egoistisk och bara tänka på att du ska få något slags mentalt pirr.

Hur vet du att kvinnor skadas av att tvingas?

Citat:
Man kan inte säga att det är så generellt , märker att det finns en del kvinnor som verkar vara intresserade av att gifta sig med en man och leva med honom hela livet.

Hur många fler män vill du ha sex med för att det ska kännas bra för dig ?

1) Men de kvinnorna vill bara ha betabux utan att behöva ställa upp på sex.

2) Så många som möjligt.

Citat:
Män vill inte fortsätta att vara ett barn i vuxen ålder med en fru som agerar mamma och ger honom mat och lägger fram rena kläder.
Att du valde en man som fortfarande fungerar som ett barn innebär inte att andra män skulle trivas med att inte kunna klara sig utan personlig assistent .

Alla kvinnor som har barn lär ju uppfostra dessa och kan dessutom även jobba och sköta ett hem.

1) Är en man som har råd att bo på lyxhotell ett barn i vuxen ålder?

a) Min man kan klara sig utan en personlig assistent också. Men han väljer att ha en för att det gör hans liv mer bekvämt.

b) Det är som att shama en man som väljer att köra bil istället för att gå.

2) Shaming alert! Det lika okay för män att vara hemma och bli servade av kvinnor som det är för kvinnor att vara hemma och bli servade av män.

a) Du hade aldrig shamat alla kvinnor som går hemma och blir servade av män.

b) Vad är problemet så länge alla är samtyckande vuxna?

Citat:
Är väl i högsta grad som att leva som ett barn om en vuxen människa inte jobbar och har en fru som sköter allt i hemmet och dessutom sköter och uppfostrar mannens barn. Är inte direkt fråga om någon ekonomichef för storbolag som reser mellan olika länder 100 dagar om året som har en fru som till stora delar sköter allt det praktiska hemmet för att mannen mellan alla resor vill ta det lite lugnt och umgås med sina barn istället för att städa och tvätta

1) Så alla män som är ekonomiskt oberoende och väljer att inte jobba är barn för att?

2) Varför ska en man behöva vara ekonomichef för ett storbolag för att få basic service i sitt eget hem, av kvinnan som han har gift sig med?

a) Vad skulle jag göra för nytta om jag inte servade min man?
Senast redigerad av Babianen 2019-11-14 kl. 20:10.
Citera
2019-11-14, 20:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
1. Vad tramsig du är. Om mannen var hemma med barnen skulle han ju behöva ta hand om dem. Kanske till och med plocka undan efter dem och göra lite mat. Gud bevare oss väl.

2. Nä precis, båda får stanna hemma. Mannen i soffläge och kvinnan på benen. Och så får de hoppas på att staten eller föräldrar har pengar att ge dem.

1) Absolut inte. Det är bara att anställa en nanny. Helst en som är snygg så att mannen kan ha sex med henne också.

2) Det räcker med att mannen är hemma och kvinnan jobbar och sköter hemmet när hon kommer hem. Jag gjorde det när jag jobbade och det var inga problem.
Citera
2019-11-14, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja exakt att bo med mig ska vara så nära lyx-hotell upplevelsen som möjligt. Sexorgier inkluderat då, inte bara en i taget.

2) Så många som möjligt.

a) Min man kan klara sig utan en personlig assistent också. Men han väljer att ha en för att det gör hans liv mer bekvämt.

2) Shaming alert! Det lika okay för män att vara hemma och bli servade av kvinnor som det är för kvinnor att vara hemma och bli servade av män.

1) Så alla män som är ekonomiskt oberoende och väljer att inte jobba är barn för att?

2) Varför ska en man behöva vara ekonomichef för ett storbolag för att få basic service i sitt eget hem, av kvinnan som han har gift sig med?

Jag tycker det är bra att du vill hjälpa din man , men du måste tillåta honom hjälpa dig också ,han behöver känna sig värdefull , konstigt nog kommer han att tycka mer om dig om han får hjälpa dig.

Han tänker ,jag är så duktig och jobbar för att hjälpa min fru, jag älskar henne verkligen.

Annars kommer han tänka ,jag är en slö person som inte vill bidra till min fru , jag kan inte älska henne så mycket.

Tvingar en man kvinnor , då känner han själv att han älskar inte kvinnor , så mannen blir lite förstörd själv av att tvinga kvinnor.

Man vet av erfarenhet att personen vill bestämma över sina liv ,det är få personer som vill vara slavar och kvinnor som inte får bestämma själv känner sig lite som en slav.
Citera
2019-11-14, 20:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja alltså det finns ju olika sätt att ta hand om en man på. Många män har gärna en kvinna som sköter hushåll och matlagning samt barnens vardagliga bestyr medan han arbetar.
Men det är klart, man kan ju inte hänga på gymmet 24/7, lägga ut halvanakna bilder med barnkläder på sociala medier, eller fippla med mobilen i största allmänhet.
Det krävs ju lite av en seriös hemmafru.

1) Män kan lägga 30 minuter på städning + slänga in mat i micron själva. Det behöver de ingen hemmafru för.

a) Barn gynnar kvinnor så det kostar extra. Jag betalar för det med lågt kroppsfett + sexfester.

2) Jag har jobbat som kock, jag har 4 barn, 12% kroppsfett. Och jag brukar lägga lite tid varje dag på att hitta andra par eller sexfester som vi kan gå på.

Citat:
Nä men kontentan är ju att du anser att mannen inte ska göra någonting annat överhuvudtaget.

Mannen ska ha sex, vara sällskap, och spendera tid med barnen. Allt annat kan kvinnan göra själv.

Citat:
Varför skulle han behöva ligga med andra om jag " ställer upp" när han vill?

För att han vill ha yngre och snyggare tjejer? Duh.
Citera
2019-11-14, 20:25
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity

Tyvärr har jag i svaga stunder suttit och berättat om mina svagheter för moment22x22 i pm, därför är jag ganska rädd för henne.

Du också? Haha det är så hon jobbar alltså

För övrigt - jag tänkte just på hur förnedrande det känns att vara oskuld långt över 20. Jag har iofs i efterhand förstått att det är många fler män än man tror som är det, men ändå. Även om ingen annan vet om det, att i sociala sammanhang med andra vuxna människor behöva bära på den hemligheten, helvete vilken vidrig och förnedrande känsla.

Men, idag har man helt andra hemligheter...

Jag insåg just idag att jag hade varit tvungen att ta mitt liv om jag inte hade upptäckt bordeller och sexköp (visste såklart att det fanns innan men trodde det var mycket krångligare och osäkrare och inte värt besväret). Anyway, lite skrämmande att tänka på men den känslan hade inte gått att leva med ända till nu. Helt ärligt.

Önskar man hade kunnat resa tillbaka 10 år i tiden och berätta för mitt 22-åriga jag att allt skulle ordna sig. Då hade man dessutom kunnat börja tidigare.

FKK-tråden på flashback borde vara obligatorisk läsning för samtliga killar i 9:an. Det skulle både minska psykisk ohälsa bland unga män samt ge dem motivation att studera.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-11-14 kl. 20:40.
Citera
2019-11-14, 20:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Babianen säger även att kvinnor ska arbeta heltid och ta över samhällsfunktioner i största allmänhet. Hon anser att mannen ska ligga hemma på sofflocket och spela Xbox samt ränna på bordell ibland.
Det vill säga, ett totalt degenererat samhälle är vad Babianen vill ha. Ett samhälle där män har noll funktioner och i princip inget värde överhuvudtaget.
Vad fyller en enbart soffliggare för funktion tycker du?

1) Som starka och självständiga kvinnor behöver vi inte män för våran försörjning. Vi behöver män för sex, sällskap, och att bilda familj.

2) Män har många viktiga funktioner,

a) Sex.

b) Sällskap.

c) Ögongodis.

d) Pappa till barn.

e) Förebild för barn.

3) När mannen inte gör nåt av det här ska han ligga och chilla eller träna så att han har ork att ligga.

4) Hur är det degenererat att starka och självständiga kvinnor jobbar och försörjer sina familjer på samma sätt som män alltid har gjort?
Senast redigerad av Babianen 2019-11-14 kl. 20:31.
Citera
2019-11-14, 20:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag tycker det är bra att du vill hjälpa din man , men du måste tillåta honom hjälpa dig också ,han behöver känna sig värdefull , konstigt nog kommer han att tycka mer om dig om han får hjälpa dig.

1) Om min man hjälpte mig skulle jag känna mig inkompetent och jag skulle tappa respekt för honom.

2) Jag vill ha en man och inte en kvinna i en mans kropp. Jag tror att de flesta kvinnor känner sig okvinnliga när det är mannen som städar och lagar mat.

Citat:
Man vet av erfarenhet att personen vill bestämma över sina liv ,det är få personer som vill vara slavar och kvinnor som inte får bestämma själv känner sig lite som en slav.

Tvärtom många kvinnor vill ha en pappa som fattar alla svåra beslut åt dem.
Citera
2019-11-14, 21:14
Medlem
Citat:

2) Så många som möjligt.

Ingen aning vilken nytta du kan göra istället för att gå hemma och försörjas av din gamla mor .
Hur är din man ekonomiskt oberoende om din mamma försörjer honom
Citera
2019-11-14, 21:16
Medlem
Citat:
1) Som starka och självständiga kvinnor behöver vi inte män för våran försörjning. Vi behöver män för sex, sällskap, och att bilda familj.

2) Män har många viktiga funktioner,

a) Sex.

b) Sällskap.

c) Ögongodis.

d) Pappa till barn.

e) Förebild för barn.

3) När mannen inte gör nåt av det här ska han ligga och chilla eller träna så att han har ork att ligga.

4) Hur är det degenererat att starka och självständiga kvinnor jobbar och försörjer sina familjer på samma sätt som män alltid har gjort?
Hur är din man en förebild för dina barn
Citera
2019-11-14, 21:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ingen aning vilken nytta du kan göra istället för att gå hemma och försörjas av din gamla mor .
Hur är din man ekonomiskt oberoende om din mamma försörjer honom

1) Det är inte så att jag "går hemma" jag jobbar hårt med att ta hand om min man och mina barn.

2) Han har mig och jag kommer alltid att försörja honom.

Citat:
Hur är din man en förebild för dina barn

Vad tror du själv? Han är gift, har flera barn, är normal.
Citera
2019-11-14, 21:55
Medlem
Citat:
1) Det är inte så att jag "går hemma" jag jobbar hårt med att ta hand om min man och mina barn.

2) Han har mig och jag kommer alltid att försörja honom.

Vad tror du själv? Han är gift, har flera barn, är normal.
Så när barn berättar om min pappa är det och deg eller min pappa kan göra x och y så berättar dina barn att min pappa är gift och har många barn..I skolan berättar barn om sin pappa som gör det ena och det andra medan dina barn berättar att pappa chillar och äter
Citera
2019-11-14, 22:03
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
1) Män kan lägga 30 minuter på städning + slänga in mat i micron själva. Det behöver de ingen hemmafru för.

a) Barn gynnar kvinnor så det kostar extra. Jag betalar för det med lågt kroppsfett + sexfester.

2) Jag har jobbat som kock, jag har 4 barn, 12% kroppsfett. Och jag brukar lägga lite tid varje dag på att hitta andra par eller sexfester som vi kan gå på.

Mannen ska ha sex, vara sällskap, och spendera tid med barnen. Allt annat kan kvinnan göra själv.

För att han vill ha yngre och snyggare tjejer? Duh.

Och varför ska mannen passas upp på utan att han gör ett dugg själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in