Citat:
Ja exakt att bo med mig ska vara så nära lyx-hotell upplevelsen som möjligt. Sexorgier inkluderat då, inte bara en i taget.
Citat:
Hur vet du att kvinnor skadas av att tvingas?
Citat:
1) Men de kvinnorna vill bara ha betabux utan att behöva ställa upp på sex.
2) Så många som möjligt.
Citat:
Män vill inte fortsätta att vara ett barn i vuxen ålder med en fru som agerar mamma och ger honom mat och lägger fram rena kläder.
Att du valde en man som fortfarande fungerar som ett barn innebär inte att andra män skulle trivas med att inte kunna klara sig utan personlig assistent .
Alla kvinnor som har barn lär ju uppfostra dessa och kan dessutom även jobba och sköta ett hem.
Att du valde en man som fortfarande fungerar som ett barn innebär inte att andra män skulle trivas med att inte kunna klara sig utan personlig assistent .
Alla kvinnor som har barn lär ju uppfostra dessa och kan dessutom även jobba och sköta ett hem.
1) Är en man som har råd att bo på lyxhotell ett barn i vuxen ålder?
a) Min man kan klara sig utan en personlig assistent också. Men han väljer att ha en för att det gör hans liv mer bekvämt.
b) Det är som att shama en man som väljer att köra bil istället för att gå.
2) Shaming alert! Det lika okay för män att vara hemma och bli servade av kvinnor som det är för kvinnor att vara hemma och bli servade av män.
a) Du hade aldrig shamat alla kvinnor som går hemma och blir servade av män.
b) Vad är problemet så länge alla är samtyckande vuxna?
Citat:
Är väl i högsta grad som att leva som ett barn om en vuxen människa inte jobbar och har en fru som sköter allt i hemmet och dessutom sköter och uppfostrar mannens barn. Är inte direkt fråga om någon ekonomichef för storbolag som reser mellan olika länder 100 dagar om året som har en fru som till stora delar sköter allt det praktiska hemmet för att mannen mellan alla resor vill ta det lite lugnt och umgås med sina barn istället för att städa och tvätta
1) Så alla män som är ekonomiskt oberoende och väljer att inte jobba är barn för att?
2) Varför ska en man behöva vara ekonomichef för ett storbolag för att få basic service i sitt eget hem, av kvinnan som han har gift sig med?
a) Vad skulle jag göra för nytta om jag inte servade min man?
Senast redigerad av Babianen 2019-11-14 kl. 20:10.
Senast redigerad av Babianen 2019-11-14 kl. 20:10.