Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Har du våldtagit någon kvinna ?
Nej, men jag har sett tjejer som jag velat hoppa på. Då trodde jag att det var något fel på mig, men idag inser jag att det är inget konstigt att vilja hoppa på en tjej eftersom det inte finns några lokala bordeller att besöka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Du är iallafall ärlig mot dig själv och andra, det behövs för att tillfriskna. Fortsätt jobba med dig själv, ta dina mediciner och ta emot den hjälpen som erbjuds. Så länge du inte begår självmord så finns det hopp.
Jag tar inga mediciner, man blir så konstig av dem. Dessutom har jag hört att man blir kemiskt kastrerad vid långvarigt intag av vissa psykosmediciner. Det är därför jag är rädd för tvångsmedicinering.
Därför tror jag att bästa medicinen är att få köpa sex och trycka ner kvinnor. Men för att trycka ner någon måste man känna till den personens svagheter.
Tyvärr har jag i svaga stunder suttit och berättat om mina svagheter för moment22x22 i pm, därför är jag ganska rädd för henne.
Kan inte du berätta om dina svagheter? Det skulle göra det lättare med personangrepp om vi hamnar i diskussion. Jag skulle må bättre då.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Ja herregud så stark du måste känna dig efter att ha tagit i från tårna och hävt ur dig att jag påminner dig om Jack Nicholson.
Beklagar, men jag mår bättre när jag får säga elaka saker till dig. Jag vill inte vara elak egentligen, men jag behöver det för att få en extra energiknuff ibland.
Det kan du väl stå ut med? För den goda sakens skull?