Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Förstår du begreppet "sexuell vilja"???
Eller är det något du inbillar dig själv att bara män föds med?
ja, det är numera fullt lagligt ha sex, även utanför äktenskap ex. och därför är det mer än skäligt du fan skärper dig och enkom har sex med andra som vill detta på samma villkor och inte ägnar dig åt att köpa sex som om detta vore nått jävla mjölkpaket på en hylla.
Inte heller "ger människor bort sex". utan man HAR sex med någon annan, det är en GEMENSAM intim upplevelse, baserat just på sexuell vilja. Så även för kvinnor.
"Sexuell vilja" är ett moralistiskt hittepå-begrepp som du konstruerat. Det har ingenting med juridik att göra. Det enda intressanta är ur den synvinkeln är begreppet "samtycke".
Massvis med människor har sex i samtycke fast de inte har lust för tillfället. Det är inte kriminellt att ha sex med en person som samtycker fast hon egentligen inte har lust.
Fast när det gäller sexarbetare så trivs två tredjedelar på jobbet (fler än i vården alltså), och lika många ser det som en del av sin egen sexualitet (1). Själv har jag ibland inte lust att undersöka folks analöppningar eller fistlar, men det kan ingå i mitt jobb. Liksom horan så har jag ganska bra betalt för detta. Därför kan jag bita ihop och få jobbet gjort ändå.
(1) Källa: danska SFI-rapporten.
PS. Varför måste sex vara en "intim upplevelse"? Ska du bestämma åt andra vad de gillar i sängen?