2019-11-13, 12:06
Medlem
Citat:
Utredaren
Kongressen underlåter att utreda Jeffrey Epsteins möjliga koppling till CIA & Mossad.
(FB) Jeffrey Epstein självmördad 20190810 (konspirationsteorier ang Epstein)

Det finns alltid giftiga ämnen som ingen vill röra och kongressen är ju karriärister till stor del.
Vi vet att Epstein tillhandahöll tjänster till eliten och att ge sig på dom är ju politiskt självmord om man inte heter ron paul.

Också, på ett mer personligt plan, dom vet allihopa att epstein blev mördad i en högsäkerhetscell och det sänder em stark signal att inte börja nosa.
Citera
2019-11-13, 12:38
Medlem
Jeffrey Epstein var inte huvudmannen utan frontmannen.

Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Det finns alltid giftiga ämnen som ingen vill röra och kongressen är ju karriärister till stor del.
Vi vet att Epstein tillhandahöll tjänster till eliten och att ge sig på dom är ju politiskt självmord om man inte heter ron paul.

Också, på ett mer personligt plan, dom vet allihopa att epstein blev mördad i en högsäkerhetscell och det sänder em stark signal att inte börja nosa.

Det borde egentligen utredas och lagföras av SD NY men i brist på detta blir det kongressens ansvar.

Jeffrey Epstein var väl frontman för en underrättelseoperation i syfte att snärja statschefer/kungligheter, politiker, militärer, affärsmän och andra inflytelsebetydande personer för det uppenbara syftet att utverka fördelar, utpressning med andra ord. Det är inte att "tillhandahålla tjänster" utan att exploatera personliga svagheter, och naturligtvis att depravera personen hos målgruppen för underrättelseoperationen.

Jag är inte så säker på att han blev mördad. Han bör ha haft en försäkring i form av information på säkert ställe och så länge han håller ut offentliggörs inte den information han samlat in. En förhandlingslösning där Jeffrey Epstein tillåts ny identitet i Brasilien och fortsatt liv är ganska sannolik. Dessutom finns väl samma information hos underrättelseorganisationerna, läs CIA och Mossad.

Edit: Även libertianer kan ha snärjts i Epstein-nätet.
Senast redigerad av Utredaren 2019-11-13 kl. 12:50.
Citera
2019-11-13, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utredaren
Det borde egentligen utredas och lagföras av SD NY men i brist på detta blir det kongressens ansvar.

Jeffrey Epstein var väl frontman för en underrättelseoperation i syfte att snärja statschefer/kungligheter, politiker, militärer, affärsmän och andra inflytelsebetydande personer för det uppenbara syftet att utverka fördelar, utpressning med andra ord. Det är inte att "tillhandahålla tjänster" utan att exploatera personliga svagheter, och naturligtvis att depravera personen hos målgruppen för underrättelseoperationen.

Jag är inte så säker på att han blev mördad. Han bör ha haft en försäkring i form av information på säkert ställe och så länge han håller ut offentliggörs inte den information han samlat in. En förhandlingslösning där Jeffrey Epstein tillåts ny identitet i Brasilien och fortsatt liv är ganska sannolik. Dessutom finns väl samma information hos underrättelseorganisationerna, läs CIA och Mossad.

Edit: Även libertianer kan ha snärjts i Epstein-nätet.

Ja, iofs. korrekt att det var i utpressningssyfte eller iallafall att ha "dirt" på rätt folk.
Någon har sagt att CIA som gör sista kontrollen av domare, typ supreme court, inte godkänner dom som är helt vita, dom väljer kandidater som har gjort något inkriminerande...

Dock så ville väl inte rätt folk att Epstein skulle börja prata om hela operationen för då skulle ju "dirten" på dom flyta upp till ytan. Jag tror det låg i mångas intresse att försöka lägga locket på.

Jag tror han blev mördad, det är för många tillfälligheter, han sa till sin advokat att han var rädd för att bli mördad, cellkamraten flyttades, övervakningskameran fungerade inte och skadorna kan möjligen vara av självmord men förmodligen mord, strypning, anser en hel del erfarna i branschen.

Vi får inte glömma här att det också ligger i vissa av offrens intresse att blåsa upp det maximalt för att få medial uppmärksamhet för att kunna tjäna pengar så sanningen ligger väl någonstans mitt emellan.

Hade jag varit utredarna hade jag fokuserat på ghislaine maxwell genom de kanaler som finns, Dufre har väl något pågående mot henne?
Om hon mot förmodan skulle "ta självmord" också efter att hon blivit fängslad och erbjuden immunitet mot att sjunga så kan vi nog utgå ifrån att det är cover up men där är vi inte ännu
Citera
2019-11-13, 14:53
Medlem
Citat:
Ja, iofs. korrekt att det var i utpressningssyfte eller iallafall att ha "dirt" på rätt folk.
Någon har sagt att CIA som gör sista kontrollen av domare, typ supreme court, inte godkänner dom som är helt vita, dom väljer kandidater som har gjort något inkriminerande...

Dock så ville väl inte rätt folk att Epstein skulle börja prata om hela operationen för då skulle ju "dirten" på dom flyta upp till ytan. Jag tror det låg i mångas intresse att försöka lägga locket på.

Jag tror han blev mördad, det är för många tillfälligheter, han sa till sin advokat att han var rädd för att bli mördad, cellkamraten flyttades, övervakningskameran fungerade inte och skadorna kan möjligen vara av självmord men förmodligen mord, strypning, anser en hel del erfarna i branschen.

Vi får inte glömma här att det också ligger i vissa av offrens intresse att blåsa upp det maximalt för att få medial uppmärksamhet för att kunna tjäna pengar så sanningen ligger väl någonstans mitt emellan.

Hade jag varit utredarna hade jag fokuserat på ghislaine maxwell genom de kanaler som finns, Dufre har väl något pågående mot henne?
Om hon mot förmodan skulle "ta självmord" också efter att hon blivit fängslad och erbjuden immunitet mot att sjunga så kan vi nog utgå ifrån att det är cover up men där är vi inte ännu

Vi två kan nog hitta argument och diskutera ganska länge om Jeffrey Epstein blev mördad eller fick fri lejd till en plats i solen.
Och som jag skrev i detta inlägg

"DNA tester ger jag inte mycket för om inte mitt juridiska ombud kontrollerar processen."
(FB) Jeffrey Epstein självmördad 20190810 (konspirationsteorier ang Epstein)

Förra gången han skulle ställas inför rätta var han i Tel Aviv och förhandlade förmodligen om utgången av det åtalet. Denna gång blev det lite mer publik show med häktning också.
4-24-2008
Epstein was spotted at Tel Aviv Hilton over weekend, “is in Israel for Passover.
He’s meeting with Israeli scientists about medical research he’s funding
+ taking a tour of military bases w [Friends of Israel chairman] Benny Shabtai.”

Källor:
https://pagesix.com/2008/04/24/just-visiting/
https://www.newspapers.com/clip/34643753/jeffrey_epstein_military_base_tel/
Jag för min del tror att Jeffrey Epsteins uppdrag helt enkelt var att få utvalda personer att ha oskyddat eller skyddat samlag med någon av de flickor han kontrollerade. Sedan ”skördade han sperman från kondomen" och med en korrupt gynekolog stal han ett eller fertila ägg från valfri kandidat vid en vanlig gynekologisk undersökning alternativt att flickan blev gravid.

Med surrogatmoder alternativt att samlaget resulterade i graviditet och framfödda barn så hade de en känslomässig kontroll över målpersonen och kunde diskret utpressa denne med att säga:

”Vi har ditt barn och fostrar det som vi behagar på internatskola och du gör som vi säger annars offentliggör vi det på ett för dig ofördelaktigt sätt.”

Såväl skadestånd som arvsrätt och för den delen successionssordning ligger i potten. Att förneka foton offentligt som photoshoppade fungerar tills DNA test av barnet görs och modern viftar med lab resultatet i domstol eller massmedia.

Det finns offentliga exempel med regenter, ingen nämnd ingen glömd, som har fått erkänna barn utom äktenskapet. Det finns också en del exempel framstående män som säger sig ångra att det träffat Jeffrey Epstein efter att hans perversitet blivit känd offentligt. Jag tror säkert att dom ångrar sig.

Pliktskyldigast fortsätter SD NY och FBI sin utredning så vi får väl se hur det går.

Jeffrey Epstein: FBI ready to strike against paedophile's 'child groomers'
"Federal prosecutors believe they now have enough evidence to arrest alleged co-conspirators who recruited and “groomed” underage girls for the paedophile tycoon and his powerful friends. The source said: “They are ready to ask a judge to issue arrest warrants which will be acted on immediately.” The FBI will also seek search warrants for any properties in which the suspects are residing.

The source said: “The FBI is targeting those suspected of involvement in recruiting underage girls in America, Britain and Brazil.”

Källa:
https://www.express.co.uk/news/world/1202320/jeffery-epstein-investigation-fyi-arrest-paedophile-child-sex-traffic
Senast redigerad av Utredaren 2019-11-13 kl. 14:55.
Citera
2019-11-13, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Nej jag skrev min kommentar för att du skrev massa skitsnack och låtsades att det var fakta. Inta första eller sista gången du gör det jag ville bara göra det lite tydligare genom att håna dig för att du inte backar upp det du säger. Att du sen fortfarande efter mitt hån inte backar upp det du säger trots att det enligt dig är så enkelt att se är det som ger informationen att du inte har en aning om vad du snackar om, fortsätt så!
Ah du är så jävla töntig. Vad är inte fakta? Att rep. huset håller på att undersöka den mest korrupta presidenten i historien? Jo det är fakta. Att du sen tror att du kan sätta dig på dina intellektuella hästar genom att 'håna' mig utan att ens ha läst Muellerrapporten och ändå få folk att ta dig på allvar är en diagnos du får ta med din privatläkare. Jag antar att du och din familj har en sådan.Jag njuter inte av att klä av någon och exponera en dilettant men eftersom du är ovanligt korkad och ovanligt ignorant vad gäller det Amerikanska politiska spelet gör jag ett undantag. Jag ger dig en chans att försvara din heder. Vilka fakta har jag förmedlat här som inte stämmer?
Citera
2019-11-13, 16:07
Medlem
Utredaren,

Det vore ju väldigt intressant om så var fallet med att föda barn i hemlighet som var miljardärdsbarn men varför inte låta offren föda barnen istället för att gå omvägen via surrogatmoder?
Spermier lever väl en 4-5 dagar så visst skulle det fungera.
Det som gör det intressant är ju just arvet, genialisk plan.

Det finns ju OTALIGA exempel på kvinnor som försöker få barn med rätt person så varför inte effektivisera processen lite.

Jag visste inte att han var högt ansedd i israel.

EDIT: vad har du för referenser till att skördande av miljardärsspermier pågick?
Citera
2019-11-13, 16:39
Medlem
Citat:
Utredaren,

Det vore ju väldigt intressant om så var fallet med att föda barn i hemlighet som var miljardärdsbarn men varför inte låta offren föda barnen istället för att gå omvägen via surrogatmoder?
Spermier lever väl en 4-5 dagar så visst skulle det fungera.
Det som gör det intressant är ju just arvet, genialisk plan.

Det finns ju OTALIGA exempel på kvinnor som försöker få barn med rätt person så varför inte effektivisera processen lite.

Jag visste inte att han var högt ansedd i israel.

EDIT: vad har du för referenser till att skördande av miljardärsspermier pågick?

I en del fall var det nog offren som fick föda. I andra fall ville man väl para ihop ovilliga mödrar mot deras vetskap med "villiga" fäder för arvets skull. Som exempel kan ju Donald Trumps "obsession" för prinsessan Diana nämnas, han var ju kompis med Jeffrey Epstein.

Jag tror inte att Jeffrey Epstein var högt ansedd någonstans utan ett verktyg. Som bekant skall verktyg underhållas för att tjäna sitt syfte.

Några referenser har jag inte utan har läst dokument uppbackat av Riksarkivets register där en moder blev fråntvingat sitt barn av fadern, dock inte miljardär, därav intresset och förståelsen av att sådant kan hända och diskuterat tidigare i tråden av mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Utredaren
Alla politiker vilseleder mer eller mindre, ingen undantagen av de du nämner eller den du inte nämnde, Benjamin Netanyahu.

Jag är inte politiskt engagerad men intresserad av samhällshändelser i den mån de berör mig. I det här "fallet", eller snarare sagt periferin därav, har jag närstående som blivit drabbade, typ moder som blev fråntvingat sitt barn.

I förtäckta ordalag är David Lagercrantz kiosknyckelroman "Mannen som sökte sin skugga" ett snaskigt exempel på detta skulle jag säga, fast inte med stulen sperma utan stulna barn, även kallat adoption. Barn under tre år kan bli "historielösa" så att säga utan att känna till sitt eget ursprung.

Jag har diskuterat det i en egen tråd här.
(FB) Millennium 5 - Mannen som sökte sin skugga
Senast redigerad av Utredaren 2019-11-13 kl. 16:45.
Citera
2019-11-13, 18:45
Medlem
Nya ramblings av Q.
https://qmap.pub/read/3588
https://qmap.pub/read/3589
https://qmap.pub/read/3590
Citera
2019-11-13, 23:07
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av protekk
Hur mycket av det Q har skrivit har stämt hittills?
Hur mycket är svårt att svara på och irrelevant eftersom Q även postar disinformation.

Ta en titt på denna video så förstår du bättre: https://youtu.be/VK1sKT1hjUQ
Citera
2019-11-14, 07:50
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Hur mycket är svårt att svara på och irrelevant eftersom Q även postar disinformation.

Ta en titt på denna video så förstår du bättre: https://youtu.be/VK1sKT1hjUQ
Information PLUS en massa desinformation = brus och inget annat, dvs totalt värdelöst.

(Och så stavas det "desinformation" på svenska.)
Citera
2019-11-14, 09:41
Medlem
Dags för 2014 års nyheter.

https://qmap.pub/read/3592

3592
Citat:
Q
!!mG7VJxZNCI
13 Nov 2019 - 8:04:59 PM
https://www.washingtontimes.com/news/2014/jul/17/company-co-founded-nancy-pelosis-son-charged-secur/?📁
Follow the family.
Q

Co-founded?

Och en uppdatering 2018.
https://www.sec.gov/litigation/admin/2018/33-10598.pdf
Citat:
Among other things, Cohen and Corazzi recruited Anaya and Pelosi to serve as officers of the public company, recommended various board members, officers, employees, attorneys, and auditors
Recruited vs Co-founded. Nån skillnad?
Citera
2019-11-14, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Hoax?
Sorry, men mer sant är Q.

Vittna, det vore ok dock.

Visselblåsaren, Eric Ciamarella borde absolut vittna inför kongressen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in