Citat:
Ursprungligen postat av
fluffypuffy
Dock, som många redan påpekat, lägger du alldeles för mycket tilltro till Trump.
Min tilltro ligger inte på Trump, utan på
amerikanska försvarsmakten och dom
patrioter som revoltar. Det finns en anledning till varför jag beskrev Trump som revolutionens
företrädare, inte ledare.
Citat:
Ursprungligen postat av
fluffypuffy
Ännu har inget ”deep state” avslöjats.
Inga åtal, inga avslöjanden.
För att kunna åtala och fälla korrupta element måste
rättsystemet först åtgärdas. Det arbete som är synligast är just detta; justitiedepartementet och FBI har
rensats rejält och korrupta domare har ersatts både på federal och statlig nivå.
För att över huvud kunna starta utredningarna och skydda dom mot korruption har trumpadministrationen förlagt verksamheten i Utah, ledda av John Huber. Till sitt förfogande har Huber
470 jurister (åklagare). Huber utsågs av Jeff Sessions.
Åtal finns det över 60.000 i försluten form. Siffran i sig är
exceptionell. Det finns bara en undersökning om hur många förseglade åtal som anses normalt per år, som gjordes för året 2006. Det året förseglades
1077 federala brottsmål. Jag gick igenom vad siffrorna betyder i
detta inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
fluffypuffy
Och vi vet alla att den judiska gemenskapen är den allra största nämnaren när det gälller konspirationer av sådan här världsomspännande magnitud. Och dessa är Trumps bästisar, glöm inte det.
Jag skulle kunna skriva lite mer ingående om min ståndpunkt när det gäller Trump, Israel och judar i ett separat inlägg framöver.