2018-11-08, 18:42
Avslutad
Var har du fått all info ifrån? Att tex McCain blev avrättad?!

Ge mig minsts lilla antydning som ens kan liknas vid bevis på något du påstår, så kan vi diskutera det.

Annars är allt bullshit.
Citera
2018-11-08, 18:46
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Dock, som många redan påpekat, lägger du alldeles för mycket tilltro till Trump.
Min tilltro ligger inte på Trump, utan på amerikanska försvarsmakten och dom patrioter som revoltar. Det finns en anledning till varför jag beskrev Trump som revolutionens företrädare, inte ledare.

Citat:
Ännu har inget ”deep state” avslöjats.
Inga åtal, inga avslöjanden.
För att kunna åtala och fälla korrupta element måste rättsystemet först åtgärdas. Det arbete som är synligast är just detta; justitiedepartementet och FBI har rensats rejält och korrupta domare har ersatts både på federal och statlig nivå.

För att över huvud kunna starta utredningarna och skydda dom mot korruption har trumpadministrationen förlagt verksamheten i Utah, ledda av John Huber. Till sitt förfogande har Huber 470 jurister (åklagare). Huber utsågs av Jeff Sessions.

Åtal finns det över 60.000 i försluten form. Siffran i sig är exceptionell. Det finns bara en undersökning om hur många förseglade åtal som anses normalt per år, som gjordes för året 2006. Det året förseglades 1077 federala brottsmål. Jag gick igenom vad siffrorna betyder i detta inlägg.

Citat:
Och vi vet alla att den judiska gemenskapen är den allra största nämnaren när det gälller konspirationer av sådan här världsomspännande magnitud. Och dessa är Trumps bästisar, glöm inte det.
Jag skulle kunna skriva lite mer ingående om min ståndpunkt när det gäller Trump, Israel och judar i ett separat inlägg framöver.
Citera
2018-11-08, 18:49
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Det heter lakej, men hur är han det? För att han är polare med Nethaniau och gillar staten Israel? Han går ju emot hela judeägda etablissemanget och alla som jobbar på judeägd media hatar honom innerligt. Fejkar dem?

Ställ dig själv frågan:
-Är det ens möjligt att bli president såvida du inte spelar boll på rätt planhalva?
Och om du skulle lyckas trots allt, skulle du leva länge nog att stöka som Trump gör?
Se Kennedy som exempel. Och han var inte ens i närheten av att avslöja det massiva nätverk som styr bakom kulisserna (vad vi vet iaf)
Visst, all eloge till Donald för att han styr upp USA, en nationalist helt enkelt, sådana behövs det fler av i världen.
Men dom ”äkta” nationalisterna lever oftast farligt, se Gaddafi eller Saddam som exempel.

Trump spelar en roll i det större spelet precis som dom andra, och kanske är ”fake news” medierna inte så upplysta om den större planen, de är trots allt nickedockor som skriver och säger det som matas dem med sked.

Divide and conquer.
Citera
2018-11-08, 18:56
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Han går ju emot hela judeägda etablissemanget och alla som jobbar på judeägd media hatar honom innerligt. Fejkar dem?
Det är min och mångas teori. Trump gillar Sun Tzus "On the Art of War", en skrift som även används i utbildningssyfte av militären.
All warfare is based on deception.
Citat:
Var har du fått all info ifrån?
Många års efterforskande, analyser och kritiskt tänkande.

Citat:
Att tex McCain blev avrättad?!
Jag citerar ett tidigare inlägg jag har skrivit:
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Mycket tyder på att Obama efter Hillarys valförlust gjorde allt hans makt tillät (och lite därtill) för att städa undan gamla synder, inklusive att ge amnesti till sig själv och sina kumpaner. En president kan ge federal amnesti, men inte statlig eller militär.

Jag tror inte att McCain hade cancer och därmed inte att han dog av det. Jag tror att han endera begick självmord, är fängslad eller avrättad.

Fallet McCain skiljer sig något från merparten av förrädarna genom att han har varit militär (om än en urusel sådan). Som jag tidigare har skrivit om är eden en militär svär för livet:
Citat:
En faktor gällande Robert Mueller som jag inte har tänkt på tidigare angående det faktum att han har varit marinkårofficer är att eden man svär är för livet. Att bryta mot eden är brottsligt. Trumpadministrationen kan ha använt detta faktum som påtryckningsmedel för att få Robert Mueller att sammarbeta.

Att McCain nu på ett eller annat sätt har "lämnat oss" kan bero på att han har ställts inför militärdomstol som miltär(veteran).

Civila förrädare (ex Hillary) som skall ställas inför rätta i militärdomstol som ej har tjänstgjort inom armén kommer att ställas inför rätta efter 1/1 2019 (se https://www.whitehouse.gov/presidential-actions/2018-amendments-manual-courts-martial-united-states/).
Eftersom McCain är gammal militär kunde han ställas inför rätta inför militärdomstol. Övriga landsförrädare som ej varit militärer kommer att åtalas efter nyårsskiftet då Trumps exekutiva order för militärtribunaler träder i kraft.
Citera
2018-11-08, 19:00
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ställ dig själv frågan:
-Är det ens möjligt att bli president såvida du inte spelar boll på rätt planhalva?
Och om du skulle lyckas trots allt, skulle du leva länge nog att stöka som Trump gör?
Trump skyddas av försvarsmakten, den enda organisation som är mäktigare än Deep State.

Deep State utövar sin makt genom utpressning, hot och lönnmord i det dolda (skulle allmänheten veta vad som händer bakom kulliserna skulle en folklig revolution ske på en natt).

Utpressning, hot och lönnmord står sig lätt mot automatgevär, pansarvagnar och missiler.
Citera
2018-11-08, 19:01
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
mycket text

Du har grunden rätt.
Men du läser in för mycket av vad Q säger, vilket med största sannolikhet är en counter-operation btw, jag gissar att du hämtar för mycket av din samlade bild från ett specifikt hörn av reddit, 4chan eller någon annan site.
Du behöver bredda din syn.
Du har rätt i mycket, men förlitar dig på hoppet att Trump vill mänsklighetens bästa och att det finns en falang inom amerikanska försvaret som orkastrerat en countercoup.
Det är exakt den typen av metod som motståndarna i det här fallet skulle använda sig av, infiltration.

Jag har inget negativt att säga om Trump rent politiskt, jag gillar karln och han gör i skrivande stund USA till en bättre plats.
Men han är inte någon som står utanför ”den stora konspirationen”, han är en del av den blodsugande kabbalen, tro inget annat.
Citera
2018-11-08, 19:04
Medlem
KahlanAmnells avatar
Vad händer med bitcoin/kryptovalutor nu när globalisterna sitter i klistret? Något Q nämnt? Har man spekulerat helt i onödan när världsregerings-globalismen inte får igenom planerna?
Citera
2018-11-08, 19:07
Avslutad
Citat:
Ställ dig själv frågan:
Se Kennedy som exempel. Och han var inte ens i närheten av att avslöja det massiva nätverk som styr bakom kulisserna (vad vi vet iaf)
Visst, all eloge till Donald för att han styr upp USA, en nationalist helt enkelt, sådana behövs det fler av i världen.
Men dom ”äkta” nationalisterna lever oftast farligt, se Gaddafi eller Saddam som exempel.

Trump spelar en roll i det större spelet precis som dom andra, och kanske är ”fake news” medierna inte så upplysta om den större planen, de är trots allt nickedockor som skriver och säger det som matas dem med sked.

Divide and conquer.

Så han är på "rätt' sida, men ändå inte?! Jag blir förvirrad här. Han är nationalist men inte så mycket att han blir skjuten? Varför har de inte gjort sig av med Victor Orban ispfall? Eller Alla andra som är betydligt mer nationalistiska än Saddam?

Vad har du för bevis att Kennedy mördades av judar? Vad har du för bevis överhuvudtaget?

Om Hillary och Obama också står på judarnas sida, varför försöker de så motarbeta en på samma sida?

Du måste förklara dig.
Citera
2018-11-08, 19:10
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Du har grunden rätt.
Men du läser in för mycket av vad Q säger, vilket med största sannolikhet är en counter-operation btw, jag gissar att du hämtar för mycket av din samlade bild från ett specifikt hörn av reddit, 4chan eller någon annan site.
Du behöver bredda din syn.
Min styrka ligger i att analysera stora mängder information och kunna sortera ut vad som är sant. Jag har hela internet till mitt förfogande, bredare än så kan det inte bli (iom att böcker idag är tillgängliga på nätet).

Citat:
Du har rätt i mycket, men förlitar dig på hoppet att Trump vill mänsklighetens bästa och att det finns en falang inom amerikanska försvaret som orkastrerat en countercoup.
Vänligen presentera dina åsikter som talar emot min ståndpunkt.

Citat:
Det är exakt den typen av metod som motståndarna i det här fallet skulle använda sig av, infiltration.
Ett av dom inlägg jag planerar att skriva tar upp just den frågan och varför jag har kommit fram till att det är en genuin revolution.

Citat:
Men han är inte någon som står utanför ”den stora konspirationen”, han är en del av den blodsugande kabbalen, tro inget annat.
Du måste argumentera för dina påståenden om jag skall kunna besvara dom. Vad indikerar att han tillhör Deep State?
Citera
2018-11-08, 19:10
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Trump skyddas av försvarsmakten, den enda organisation som är mäktigare än Deep State.

Vad får dig att tro att försvarsmakten skulle vara mäktigare än den organisation som styrt bakom kulliserna i århundranden, som dessutom spelar helt utan regler med utpressning mot allt och alla?
Förklara på vilket sätt försvarsmakten skulle besitta någon form av makt alls mot s.k ”deep state”.
Citera
2018-11-08, 19:16
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
Vad händer med bitcoin/kryptovalutor nu när globalisterna sitter i klistret? Något Q nämnt? Har man spekulerat helt i onödan när världsregerings-globalismen inte får igenom planerna?
Kryptovalutor är en Deep State-konstruktion utformad för att lura investerare på pengar.

Kryptovalutor har inget värde annat än ren spekulation. Eftersom näst intill ingen handel (utbyte) sker med kryptovalutor krävs väldigt lite startkapital för att kontrollera värdet på valutan. När värdet blåsts upp genom införsel av nytt kapital (investerarna), spräcks bubblan genom att sälja av en tillräckligt stor (läs: förhållandevis liten) del valuta. Rinse and repeat.

Tänk på att kryptovalutor endast används till spekulation och i minimal del till droghandel. 99,9% av värdet är spekulation.
Citera
2018-11-08, 19:18
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Du måste argumentera för dina påståenden om jag skall kunna besvara dom. Vad indikerar att han tillhör Deep State?

Jag gav två exempel ovan som borde tilltala dig.
Melanias pyramid-klänning och Donalds konstant viftande med 666-handsign vid inaugurationen, exempelvis.
Det är ganska tydliga tecken för någon som är så ”påläst” som dig och kan reda ut ”vad som är sant” och inte.

Du behöver ta ett par djupa andetag.
Reda ut vad som är vad, fundera på EGEN hand, och komma till en Egen logisk slutsats.
Svaren finns inte på reddit, 4chan eller flashback.
Svaret på gåtan finns inte någonstan på hela vida internet, oavsett hur stort det är.

Mycket av det du skriver bär ankare, men hälften framstår som religiös övertygelse.

”Den som vet att den inget vet är den som vet.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in