2019-08-24, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Om du går in på https://qmap.pub och använder deras sökfunktion och skriver "tunnel" så får du fram flera drops där Q hänvisar till att det finns tunnlar under Epsteins tempel. Ett av dom var från 4e April och Q skriver:

Alla Q skeptiker i tråden borde lära sig kolla upp lite saker själva istället för att ständigt fråga "vad säger Q om saken?" men jag har förstått att ni inte bryr er utan endast trollar.

Procentuellt sett, hur mycket material avser "Deep state" i förhållande till Mossad som driver verksamheten?
Det är ju bara trams av dig att ta hänvisningar till tunnelingångar som syns på Google maps som inteckning för trovärdighet. Efterhandskonstruktioner är just det efterhandskonstruktioner.

Det blir ju lite som, Nu håller dom på att komma på oss, nu måste vi hitta på något.

Om Q vet vilken verksamhet som bedrivits har han full frihet att publicera det nu med bevis och lämna över det till federala åklagare i SDNY. Vet han vad som har bedrivits och inte gör det blir han delaktig i Mossad/Wexner/Maxwell/Epsteins övergrepp.

Skulle inte vara dumt om han redovisar sin identitet så vi vet vilka intressen som ligger bakom hans anklagelser åt alla håll och kanter.
Senast redigerad av Utredaren 2019-08-24 kl. 09:42.
Citera
2019-08-24, 09:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om du går in på https://qmap.pub och använder deras sökfunktion och skriver "tunnel" så får du fram flera drops där Q hänvisar till att det finns tunnlar under Epsteins tempel. Ett av dom var från 4e April och Q skriver:

Alla Q skeptiker i tråden borde lära sig kolla upp lite saker själva istället för att ständigt fråga "vad säger Q om saken?" men jag har förstått att ni inte bryr er utan endast trollar.

Bara så att vi som vanligt ska kunna fastslå att Q aldrig kommer med någon ny information:

Här diskuterades tunnlarna med foton på vägen in under templet redan år 2016.

Sen kan man ju passa på och garva lite åt konspirationsdårarna som vanligt.. Den här bilden cirkulerar flitigt på nätet som nån sorts bevis för att det skulle finnas en hiss och underjordiska sexgrottor under templet... Tydligen har lögnhalsarna helt missat att guldkupolen blåste bort under ett oväder 2017, och att det givetvis inte alls fanns någon hissmotor på taket under kupolen......
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-08-24 kl. 09:56.
Citera
2019-08-24, 09:52
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utredaren
Vet han vad som har bedrivits och inte gör det blir han delaktig i Mossad/Wexner/Maxwell/Epsteins övergrepp.

Skulle inte vara dumt om han redovisar sin identitet så vi vet vilka intressen som ligger bakom hans anklagelser åt alla håll och kanter.
Jösses.

Tänker du så om alla som vet något, men vill vara anonyma? Att de är delaktiga i det de vet?

Är du delaktig själv i allt du vet som du inte gått med till polisen?

Det är förstås viktigt att bedöma vem som försöker påverka vilka åt olika håll, men det är minst lika viktigt att kunna se på fakta och bedöma dessa för sig själva oavsett vem som lyft fram dem i ljuset.
Citera
2019-08-24, 09:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Procentuellt sett, hur mycket material avser "Deep state" i förhållande till Mossad som driver verksamheten?
Det är ju bara trams av dig att ta hänvisningar till tunnelingångar som syns på Google maps som inteckning för trovärdighet. Efterhandskonstruktioner är just det efterhandskonstruktioner.

Det blir ju lite som, Nu håller dom på att komma på oss, nu måste vi hitta på något.

Om Q vet vilken verksamhet som bedrivits har han full frihet att publicera det nu med bevis och lämna över det till federala åklagare i SDNY. Vet han vad som har bedrivits och inte gör det blir han delaktig i Mossad/Wexner/Maxwell/Epsteins övergrepp.

Det har ju om och om igen visat sig att Q inte sitter på någon som helst information som inte redan är offentlig - chansen/risken att han skulle känna till, eller kunna avslöja något, verkar mikroskopisk..
Citera
2019-08-24, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Jösses.

Tänker du så om alla som vet något, men vill vara anonyma? Att de är delaktiga i det de vet?

Är du delaktig själv i allt du vet som du inte gått med till polisen?

Det är förstås viktigt att bedöma vem som försöker påverka vilka åt olika håll, men det är minst lika viktigt att kunna se på fakta och bedöma dessa för sig själva oavsett vem som lyft fram dem i ljuset.

Det jag vet som rört detta tillsammans med foto och namn mm, har jag vidarebefordrat via en domarinna med internationell domarutbildning som överlämnat det till domstol, ja.

Vad du har fått höra som rykten är upp till dig att överväga och bedöma trovärdigheten i och inte något som du nödvändigtvis behöver meddela polisen.

FBI har en internettjänst om du skulle ha ett som du tror relevant tips.
https://www.fbi.gov/tips

Edit: Jag kanske skall förtydliga att ett offer som blivit utsatt kan hålla på bevis i syfte att presentera det vid rättegång för att inte förövaren och hans jurister skall kunna "neutralisera"det.
Senast redigerad av Utredaren 2019-08-24 kl. 10:15.
Citera
2019-08-24, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det har ju om och om igen visat sig att Q inte sitter på någon som helst information som inte redan är offentlig - chansen/risken att han skulle känna till, eller kunna avslöja något, verkar mikroskopisk..

Tyvärr tror jag det är värre än så. Q har full information som delaktig i manipulation av den allmänna opinionen och när något "avslöjas" spinner han/hon det i syfte att vilseleda.

Edit: Jag är inte Q-skeptiker. Jag misstror Q.
Senast redigerad av Utredaren 2019-08-24 kl. 10:16.
Citera
2019-08-24, 11:09
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Tyvärr tror jag det är värre än så. Q har full information som delaktig i manipulation av den allmänna opinionen och när något "avslöjas" spinner han/hon det i syfte att vilseleda.

Edit: Jag är inte Q-skeptiker. Jag misstror Q.
Det var ett nytt perspektiv. Ser du det i så fall som att gamla etablissemanget med Bush, Obama och Clinton tillsammans med mainstreammedia inte vilseledde? Har du någon åsikt om vilka som är de goda och onda?
Citera
2019-08-24, 11:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det var ett nytt perspektiv. Ser du det i så fall som att gamla etablissemanget med Bush, Obama och Clinton tillsammans med mainstreammedia inte vilseledde? Har du någon åsikt om vilka som är de goda och onda?
Det går inte att säga "onda" och "goda" på det kategoriska sättet enligt mig..
Det finns idioter i alla läger, men även de flesta idioter har en och annan "god" sida.. Det är därför jag finner hela det polariserade tänket om en ondskefull deep state-kabal som agerar i skymundan och äter barn och konspirerar bakom våra ryggar med judar / illuminati / bankirer / msm etc så löjeväckande...

Självklart skriver msm vilseledande artiklar emellanåt - men kanske 99% är ren rapportering sedan många många år (den undersökande journalistiken är ju mer eller mindre satt på undantag..). Mycket av det de skriver är vinklat - men det förekommer ju åt båda håll..
Självklart gör Trump bra saker ibland, men han beter sig som en jättebebis och gör oerhört mycket dumt också, ser inte konsekvenserna av sitt eget agerande och gör både sig och USA till åtlöje mest hela tiden.
Självklart gjorde Obama dumheter, och Clintons och JFK, precis som alla andra gör - antagligen även du – men de framstod ju inte som fullständiga dårar när de gjorde det.
De tyckte säkert de var goda, det gör nog Trump också - men det är ju bara åsikter - andra tycker deras ideal är vansinne.. Men konspirationsteoretikerna här verkar försöka få det till en ond sida vs en god sida precis som i Bibeln / Star Wars eller nåt..
Citera
2019-08-24, 11:31
Medlem
Citat:

Alla politiker vilseleder mer eller mindre, ingen undantagen av de du nämner eller den du inte nämnde, Benjamin Netanyahu.

Jag är inte politiskt engagerad men intresserad av samhällshändelser i den mån de berör mig. I det här "fallet", eller snarare sagt periferin därav, har jag närstående som blivit drabbade, typ moder som blev fråntvingat sitt barn.

Jag delar inte in människor i onda och goda. Så fort du bedömer någons karaktär så bedömer du implicit din egen karaktär och ditt eget omdöme.

Säger Du att någon är god och denne begår ondskefulla handlingar så visar det på att ditt omdöme brister.

Säger att du att du inte känner till att någon begått ett lagbrott och det visas att denne begått brott så visar det på okunnighet hos dig. Förstår du skillnaden att bedöma karaktär och någons handlingar?

MSM tillika med Q och alternativa media finansieras av någon med agenda i vars intresse de presenterar sina nyheter och reportage.
Senast redigerad av Utredaren 2019-08-24 kl. 11:57. Anledning: Syftningsfel rättat.
Citera
2019-08-24, 18:50
Medlem
Citat:
Trollar?
Ja, jag betraktas som en troll av FH.
Men trollar jag, nej.
Försöker jag kolla upp vad Q sagt?
Ja.
Har jag krossat en del av Q troendes teorier etc?
JA. 1 av dessa har inte ens Q tagit upp, pga att denne varit smartare än en del av de troende.
Som sett Q symboler varsomhelst.

Jag har sett sådana som säger sig vara Q-troende, men som verkar inte vara det i verkligheten.
Citera
2019-08-26, 10:09
Medlem
Inga Q drops på 8chan före 5 september. CM för 8chan förtydligar:

Citat:
Ron @CodeMonkeyZ, 24 aug.

To everybody asking, we will remain offline until *at least* September 5, 2019. Thank you for all your support and kind words. As law-abiding Americans, we will need you all to be respectfully vocal in the days before the hearing. Please stay tuned.

Från Q's senaste drop:

Citat:
The month of AUGUST is traditionally very HOT.

Augusti är sannerligen en het månad politiskt sett. Trump skruvade upp tarifferna mot Kina till full trottle, när de når full effekt 1 oktober ser tarifferna ut enl. följande:

$250 miljarder dollar gånger 30% tax = $75 miljarder.
$300 miljarder dollar ggr 15% tax = $45 miljarder.
Motsvarande ca 1 triljon kronor som trillar in till statskassan i USA i skatter/tariffer från Kina.

Så kan det gå när globalisterna skickade ut jobb till Kina och trodde att de kunde sälja tillbaka dessa produkter gratis till USA. Inte under Trump's administration, nån som trodde att Trump jobbar från globalisterna kan nog ta och tänka om..
Citera
2019-08-26, 10:32
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Inga Q drops på 8chan före 5 september. CM för 8chan förtydligar:

Från Q's senaste drop:

Augusti är sannerligen en het månad politiskt sett. Trump skruvade upp tarifferna mot Kina till full trottle, när de når full effekt 1 oktober ser tarifferna ut enl. följande:

$250 miljarder dollar gånger 30% tax = $75 miljarder.
$300 miljarder dollar ggr 15% tax = $45 miljarder.
Motsvarande ca 1 triljon kronor som trillar in till statskassan i USA i skatter/tariffer från Kina.

Så kan det gå när globalisterna skickade ut jobb till Kina och trodde att de kunde sälja tillbaka dessa produkter gratis till USA. Inte under Trump's administration, nån som trodde att Trump jobbar från globalisterna kan nog ta och tänka om..

Har du gått och fått dyskalkyli de senaste dagarna?

Inte ens 300 miljarder dollar uppnår det som krävs för att det skulle bli 10^18, och 45 miljarder är absolut inte ens i närheten av 1 triljon kronor.

300 Miljarder dollar är dock uppe på biljoner i svenska kronor men absolut inte triljoner, dollarn är absolut inte så stark som du verkar tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in