2019-09-27, 23:10
Medlem
BushwickBills avatar
Man blir dum i huvudet av att läsa denna tråd, fler år av TDS rakt mot looserville. Inte ens diehard-demokrater i USA är så här korkade. Biden är slut, kommer aldrig bli nominerad.

Uppenbart att detta är DNCs sista chans annars skulle Pelosi aldrig göra detta, antagligen var det tidsbristen som gjorde att det föll på just det här, styrls av användaren ovan som poängterar att hon inte ens läst dokumenten innan hon annonserade impeachment inquiryn. Demokraterna kommer aldrig repa sig om dom inte lyckas impeacha GEOTUS, räkna med full attack från MSM närmaste månaderna. Känns som ett kuppförsök som kan sluta lite hur som helst, ingen verkar ens tänkt tanken på hur alla som röstat på Trump kommer reagera om det går igenom.

Angående 8ch så är det dött och begravet enligt hotwheels efter möte med 8ch-ägarna. Ser också ut som att de kommer öppna en ny sida och säkerställa att ”q-people” återvänder. Såklart synd för 8ch/pol var vida överlägset honey poten som 4ch/pol blivit. Inget qresearch och inget 8ch/pol suger hårt om man vill ha nyhetssammanfattningar.
Citera
2019-09-27, 23:13
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
möte med 8ch-ägarna. Ser också ut som att de kommer öppna en ny sida och säkerställa att ”q-people” återvänder. Såklart synd för 8ch/pol var vida överlägset honey poten som 4ch/pol blivit. Inget qresearch och inget 8ch/pol suger hårt om man vill ha nyhetssammanfattningar.

Det förvånar mig faktiskt inte att 8Chan är dött, det fanns för många problem från vissa typer av användare och nej jag pratar inte om konspirationsteoretikerna nu utan jag syftar på barnporren som fanns där och alla jävla Incels som la upp sina manifeston innan de började skjuta folk
Citera
2019-09-27, 23:16
Medlem
BushwickBills avatar
Kan ju vara HRC som orkestrerat det också för att röja Biden ur vägen inför en eventuell make or break-comeback. Isf kommer Warren åka på något närmsta tiden också då det i princip är den enda som återstår.
Citera
2019-09-28, 00:44
Medlem
DRAVKCABs avatar
Adam Shiff, ärligt talat går han på droger?? Kolla ögonen på gubben. Han sitter alltså och hittar på helt och hållet för att ge "sound bites" till anti Trump media under house intelligence committee hearing. Istället för att läsa vad som står i transkriptet så hittar han på en egen dialog. Han blir sedan tvingad att be om ursäkt och då ursäktar han det hela med parodi . Visste sen tidigare att han var en psykopat lögnare men riktigt så här illa trodde jag inte det var. Fullständigt total omdömeslöst av honom under detta för demokraterna viktiga förhör ( vi vet ju redan från början att även detta kommer rinna ut i sanden som alla andra påhittade anklagelser men det var ju tänkt som något bra för dems )

https://www.youtube.com/watch?v=MRh3-1TlUwg

https://www.youtube.com/watch?v=iXEWHtVlZJo
Senast redigerad av DRAVKCAB 2019-09-28 kl. 01:03.
Citera
2019-09-28, 01:12
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Kan ju vara HRC som orkestrerat det också för att röja Biden ur vägen inför en eventuell make or break-comeback. Isf kommer Warren åka på något närmsta tiden också då det i princip är den enda som återstår.

Clinton kommer inte tillbaka, kan folk snälla sluta drömma om att Clinton ska försöka utmana Trump igen, hon är pensionerad
Citera
2019-09-28, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Konstigt, jag har en tredje variant på detta.

Kortfattat:
De som vill stoppa Trumps galenskaper, dags att börja samarbeta.

Lite längre:
Demokrater och Republikaner (ni som inte är korrupta) behöver samarbeta för att förhindra Trump från att vidta desperata åtgärder som kommer att leda till ytterligare förödelse.

Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Och jag har en fjärde och troligen slutgiltig översättning.

"(De) Demokrater och Republikaner (Som har ett samvete) behöver arbeta tillsamans för att förhindra Trumps desperata försök som kan leda betydligt värre skada framöver."
Japp, den är ordagran.
Den kortare versionen har samma betydelse.
Medan den längre är en tillrättad variant från en annan i tråden.
Citera
2019-09-28, 08:11
Medlem
Pussykings avatar
Media räknar kallt med att deras läsare är korkade och vill förbli oupplysta. Man påstår att utskriften av samtalet med Ukrainas president antyder en sak när var och en kan läsa själva att det inte stämmer. Politiska analytiker hävdar att Trump är skakad på riktigt den här gången. Sällan har man väl sett någon bli så lycklig över ett åtal.

Impeachmentcirkusen för med sig att man eldar på sina egna väljare. 15 miljoner dollar till Trumps kampanj, 50 000 nya givare, men även Demokraternas väljare går naturligtvis i gång på detta.

Man kan spekulera i om detta är allt de hoppas på, vill de verkligen dra igång ett åtal som bygger på att de fultolkat ett samtal som vem som helst kan kontrollera? Nu har de rösterna i kongressen, men vad jag hört har de inte ens röstat om det, men nog borde de bli tvingade till att rösta för att inte framstå som snickesnackare?

Det är väl ofarligt att rösta kan man tycka, det går ju ändå inte igenom i senaten. Men tänk om senaten släpper igenom det, tänk om detta är precis vad Trump vill.

Obstruction var ju åtminstone tillräckligt luddigt för att mannen på gatan inte skulle kunna avgöra vad som är lagligt eller inte, men detta?

Om det blir åtal, impeachment, så har Trump naturligtvis rätt att försvara sig. Man kan kalla in vittnen som rör Crowdstrike eftersom samtalet berör detta och starten på Rysslandutredningen. Vittnesmål från James Comey, John Brennan, Hillary Clinton och många fler under ed, kan vi se fram emot. Det kan bli riktigt underhållande.
Citera
2019-09-28, 08:17
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Media räknar kallt med att deras läsare är korkade och vill förbli oupplysta. Man påstår att utskriften av samtalet med Ukrainas president antyder en sak när var och en kan läsa själva att det inte stämmer. Politiska analytiker hävdar att Trump är skakad på riktigt den här gången. Sällan har man väl sett någon bli så lycklig över ett åtal.

Impeachmentcirkusen för med sig att man eldar på sina egna väljare. 15 miljoner dollar till Trumps kampanj, 50 000 nya givare, men även Demokraternas väljare går naturligtvis i gång på detta.

Man kan spekulera i om detta är allt de hoppas på, vill de verkligen dra igång ett åtal som bygger på att de fultolkat ett samtal som vem som helst kan kontrollera? Nu har de rösterna i kongressen, men vad jag hört har de inte ens röstat om det, men nog borde de bli tvingade till att rösta för att inte framstå som snickesnackare?

Det är väl ofarligt att rösta kan man tycka, det går ju ändå inte igenom i senaten. Men tänk om senaten släpper igenom det, tänk om detta är precis vad Trump vill.

Obstruction var ju åtminstone tillräckligt luddigt för att mannen på gatan inte skulle kunna avgöra vad som är lagligt eller inte, men detta?

Om det blir åtal, impeachment, så har Trump naturligtvis rätt att försvara sig. Man kan kalla in vittnen som rör Crowdstrike eftersom samtalet berör detta och starten på Rysslandutredningen. Vittnesmål från James Comey, John Brennan, Hillary Clinton och många fler under ed, kan vi se fram emot. Det kan bli riktigt underhållande.
Och om Trump blir fälld och fängslad (vilket jag naturligtvis inte tror) så skulle du antagligen påstå att det är en del av planen så Trump kan hjälpa till och göra iordning fängelset från insidan åt Hillary o co. - så stark förefaller din bias vara i det här ämnet, det spelar ju ingen som helst roll vad som händer, allt är ”enligt Trumps plan”, ”som Trump vill”...
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-09-28 kl. 08:19.
Citera
2019-09-28, 09:01
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Och jag har en fjärde och troligen slutgiltig översättning.

"(De) Demokrater och Republikaner (Som har ett samvete) behöver arbeta tillsamans för att förhindra Trumps desperata försök som kan leda betydligt värre skada framöver."
Vad är det för skador som ni oroar er för att Trump ska orsaka? Är det att muren är för dyr att bygga? Att han han sårar folks känslor genom att kalla dom saker? Att han fuskar i golf? Eller är det bara så att ni bara har åsikten att orange man bad för att mainstreammedia konstant hjärntvättat er med det?

Den korrupta eliten är vättskrämda av Trump och det är därför MSM matar ut anti-Trump-propaganda. Som Hillary Clinton ska ha sagt bakom stänga dörrar till NBC efter en jobbig utfrågning:
"If I lose, we all go down and that Fascist Fuck will have us swinging from nooses! What the fuck is wrong with you idiots"

Men om Trump nu är så dålig, varför startas inga nya krig längre? IS är så gott som utrotat. Arbetslösheten minskar, ekonomin starkare. Folk verkar störa sig på "personen Trump" mer än det faktum att han skapar en bättre värld.

Vissa föredrar Obama för hans personlighet. Att han är orsaken till IS dominans i Mellanöstern och halshuggningar, tortyr av kristna spelar ingen roll. Hans personlighet är vad man dyrkar. Inte vad han i själva verket gör!
Citera
2019-09-28, 10:33
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Vad är det för skador som ni oroar er för att Trump ska orsaka?

Nu var det jag som gjorde en genuin översättning utan att lägga in en åsikt i översättningen, så jag är tyvärr fel person att fråga just denna gång.

Den enda skada som jag kan tänka mig att Trump kan göra är att bli desperat och kräva att hans supportrar skall starta ett beväpnat uppror eller dylikt
Citera
2019-09-28, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Vad är det för skador som ni oroar er för att Trump ska orsaka?

Trump gör saker som kan skada honom själv väldigt mycket om det kommer fram. Och då finns risken för att han utsätts för utpressning av främmande makt. Det är naturligtvis inte bra. Direkt dåligt skulle jag säga.
Citera
2019-09-28, 10:59
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ertil
Trump gör saker som kan skada honom själv väldigt mycket om det kommer fram. Och då finns risken för att han utsätts för utpressning av främmande makt. Det är naturligtvis inte bra. Direkt dåligt skulle jag säga.
Ah, så ni vill åtala Trump för hans eget bästa, så att han inte skall riskera att bli utpressad i framtiden. Så nobelt av er.

Hur dumma tror ni att vi är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in