Citat:
Ta det lite vackert nu. Som vi vet svarade KL att hon hade kommit ihåg det namn polisen nämnde nu i senaste förhören som identitet på den person som kommit in med anmälan om ”anstiftan 1”. Det var ju ett väldigt speciellt klingande namn. Alltså påstår KL att hon har ett ganska bra minne. Det behöver för övrigt en bra rådman och assessor också.
Hur skulle polisen kunna ha identitet på de personerna som misshandlat HOL utanför trapphuset men de är inte lagförda?
Så det måste vara anstiftan 1 som hon påstår att hon inte känner igen namnet på anmälaren som kontaktade polisen med anledning av uppdrag mord?
Edit: såg att jag var lite tvåa eller trea på bollen här.
Hur skulle polisen kunna ha identitet på de personerna som misshandlat HOL utanför trapphuset men de är inte lagförda?
Så det måste vara anstiftan 1 som hon påstår att hon inte känner igen namnet på anmälaren som kontaktade polisen med anledning av uppdrag mord?
Edit: såg att jag var lite tvåa eller trea på bollen här.
Alltså det här är ju bara ord mot ord i en evig runda.
Låt oss istället försöka oss hålla Isär det vi vet och det vi gissar. När vi utger det vi gissar för att vara sånt man vet så sabbar man.
Hur skulle KL kunna komma ihåg anstiftan 1, då den enligt henne inte inträffat.
Någon Random person har gått till polisen och skyllt på henne. Nedlagt.
Den s k anstiftan 2 är också nedlagt väl.
Man kan inte rada upp ett antal löst grundade misstankar och få dom framstå som starka bevis.
När det gäller hot och anstiftan så finns väl inte ett enda säkerställt bevis. KL har ”vunnit/slingrat” allt sånt.
Däremot finns en lång rad av mål där KL förlorat när det gäller äktenskapet, skilsmässan bodelning mm. Och så då alla fyllor, polisbråk och annat. Så att hon tycks ha motiv köper jag.
Det enda jag sett i vår ”utredning” som förutom motivet, pekar på KL är uppgiften om koll om barnen var hemma. Den är märklig. Och jag uppfattar den inte som en trådsanning?