Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Det hade jag också tyckt. Att det vore märkligt vill säga.
.. Om det inte vore för polisiär misär när det kommer till den andra manipulativa damen vid namn Möller. Inte en reaktion att hon sitter som en hondjävul mitt i spindelnätet i flera år.
Förutom ett försäkringsbolag och förtvivlade anhöriga.
Sen fortsätter hyndan ge order om misshandel. Ingen reaktion. Inga förhör.
Sen blir det grövre misshandel. Nothing. Sen mord.
Hon flyter runt som en amöba sen skilsmässan från exet som är livrädd för henne. Omgivningen verkar förblindad av hennes kvinnliga väsen, status och utbildning.
En kränkt narcissist är inte att leka med. Revenge.
Hur vet du att hon har konstant kontakt? Du har väl inte träffat henne på ett par år, förutom att följa efter henne i fyra kvarter eller vad du nu skrev om.
Karin är inte jämförbar på många plan med Möller.
Det är en enorm skillnad på att använda knivbeväpnad toyboy, vatten eller gift som medel, jämfört med att skicka på folk med mobiltelefoner och skjutvapen.
Vidare är deras historik och förekomst i rättsärenden väsensskild.
Jag har inte träffat Karin på ett bra tag, men öronen snappar ju ändå upp vad som försiggår runt henne. Det finns ju folk som står mellan henne och mig och prat sprids.
Hon ringer sin dotter sågott som varje dag tex.
Jag följde inte aktivt efter henne. Råkade befinna mig på rätt plats vid rätt tidpunkter bara, och klart jag följde henne med blicken då vi ju känner varandra.
Samt det uppenbara i hennes sällskap då, vilket gjorde att jag kände att jag behövde nog titta mer noga och rent av muntligen följa upp det med folk som hon och hennes sällskap pratat med ute på deras lilla ärende.
Jag kan med stor säkerhet iaf säga att Billy inte var en av herrarna hon så nervöst flanerade ihop med.