2019-11-11, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Första gången som jag går in i denna tråden och reagerade på precis samma sak. Tråden utgörs huvudsakligen av människor som solkar ner andra forum med oneliners såsom "snart lyfter raketen" och "passade på att öka innehavet nu när det är rea". Det ena tipset är värre än det andra.

Heywired. hoppade du på då?
Kanske lite nybörjartur här men dem som hoppat på lipidor och zignsec är ju rätt så glada nu
Citera
2019-11-11, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witpo
Heywired. hoppade du på då?
Kanske lite nybörjartur här men dem som hoppat på lipidor och zignsec är ju rätt så glada nu

Nej, jag antar att jag var en av dem som fick stå utanför när raketen gick av. Får helt enkelt trösta mig med ICA och Volvo.
Citera
2019-11-11, 18:26
Medlem
Jag vill också slå ett slag för attana, köpte in mig på 1,50 idag.

För den som vill veta lite mer om deras produkt så kan ni se ett föredrag där vd:n håller presentation och svarar på frågor, från aktiespararna färsk från förra veckan. Delar länk

https://www.aktiespararna.se/tv/attana-stora-aktiedagen-goteborg-4-november-2019
Citera
2019-11-11, 22:28
Medlem
Trevlig vecka på er
jag sitter kvar,
Dem har växt från 20-60 samarbeten på 18 månader. det blir cirka 2 per månad. hoppas utvecklingen fortsätter o vi blir rika som troll
Citera
2019-11-12, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goofymod
Jag vill också slå ett slag för attana, köpte in mig på 1,50 idag.

För den som vill veta lite mer om deras produkt så kan ni se ett föredrag där vd:n håller presentation och svarar på frågor, från aktiespararna färsk från förra veckan. Delar länk

https://www.aktiespararna.se/tv/attana-stora-aktiedagen-goteborg-4-november-2019

Kommer tala emot mig själv, Aktieraketen gav en TA analys ikväll på nedåt trend. Kanske många kommer handla därefter imorgon, så ligg lågt med köp imorgon. Tror jag kommer hålla mina ändå, långsiktigt kommer det gå fint
Citera
2019-11-12, 00:49
Medlem
Vad tror ni, är det för sent att hoppa in i zignsec? Har pengar där men funderar på att sätta över ytterligare. Aktien rusade 20% idag, hur ser närmaste framtiden ut tror ni?
Citera
2019-11-12, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landrous
Vad tror ni, är det för sent att hoppa in i zignsec? Har pengar där men funderar på att sätta över ytterligare. Aktien rusade 20% idag, hur ser närmaste framtiden ut tror ni?
vet inte hehe. jag tror vi ska upp högre innan rapporten. tror inte vi hamnar under 7 om vi går ned.
lycka till, var försiktig
Citera
2019-11-12, 11:19
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witpo
vet inte hehe. jag tror vi ska upp högre innan rapporten. tror inte vi hamnar under 7 om vi går ned.
lycka till, var försiktig

Efter 20% igår borde vi se vinsthämtning idag.

Men många som ännu inte fått upp ögonen för ZignSec, speciellt från AVA. Utvecklingen gör att ryktet sprids och Bank-ID är så mycket roligare än de andra förhoppningsbolagen.

Jag välkomnar starkt en rejäl dipp där jag kan öka, trodde den skulle komma idag men.

Någon som ser något negativt, risker eller annat med ZignSec så vore det intressant att höra dem. Shoot!
Citera
2019-11-12, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Efter 20% igår borde vi se vinsthämtning idag.

Men många som ännu inte fått upp ögonen för ZignSec, speciellt från AVA. Utvecklingen gör att ryktet sprids och Bank-ID är så mycket roligare än de andra förhoppningsbolagen.

Jag välkomnar starkt en rejäl dipp där jag kan öka, trodde den skulle komma idag men.

Någon som ser något negativt, risker eller annat med ZignSec så vore det intressant att höra dem. Shoot!

Gick in på 5,8, så snart dubblat mina pengar.

Jag kommer göra som dig, inväntar en rejäl dipp vid vinsthämtning och köper på mig fler. Tycker att bolaget är undervärderat. Jobbar inom liknande bransch och jag tror Zignsec har stor potential att växa enormt mycket kommande år.
Citera
2019-11-12, 13:39
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbigd
Gick in på 5,8, så snart dubblat mina pengar.

Jag kommer göra som dig, inväntar en rejäl dipp vid vinsthämtning och köper på mig fler. Tycker att bolaget är undervärderat. Jobbar inom liknande bransch och jag tror Zignsec har stor potential att växa enormt mycket kommande år.

Troligtvis väldigt köpvärd även på dessa nivåer men tänker som du, det borde komma en dipp att fynda i innan rapport.

RedEyd idag:
https://www.redeye.se/arena/posts/zignsec-gloedheta-id-verifiering-bolaget
Citera
2019-11-12, 14:29
Medlem
Valfrids avatar
Grattis ni som tog rygg på mig i ZignSec. Tror/gissar att vi har mkt positivt att se fram emot.
Citera
2019-11-12, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valfrid
Grattis ni som tog rygg på mig i ZignSec. Tror/gissar att vi har mkt positivt att se fram emot.

Tror på 15-18 efter rapport.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in