2019-11-12, 11:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Vad vet du om män som hämtar sina barn på förskola dina barn går väl inte på någon förskola eftersom ni inte jobbar dessutom är väl något barn utomlands på privat skola

Det är förnedrande för männen. Kvinnor som älskar sina män gör inte sånt.
Citera
2019-11-12, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Hur rädda är kvinnor om sina män när de är feta och vägrar sex?

2) Hur rädda är kvinnor som förnedrar sina män med städschema och att hämta på dagis?

3) Om de kvinnorna var med en man som gav dem stryk hade de betett sig helt annorlunda.

4) Rädsla och smärta är det enda språk som många kvinnor förstår. Titta på hur de inte har feminism i MENA till exempel.

Jo, du tror säkert på det här och för det tycker jag lite synd om dig, faktiskt. Det är som att det saknas en stor bit liv som du aldrig fått uppleva i dina inlägg.

Jag har förstått att du inte kan förstå mig, och tvärtom. Det får vara så.
Citera
2019-11-12, 11:38
Medlem
Citat:
Det är förnedrande för män att de klarar av att helt på egen hand hitta och hämta rätt barn på förskolan, har din lurat i dig detta för att han inte skulle klara av att hitta sina barn i en större grupp av jämnstora barn..du vet fäder brukar normalt sett känna igen sin avkomma
Citera
2019-11-12, 11:53
Medlem
Citat:
Hur är det är du fundamentalistisk kristen och håller med vad Family Research Council arbetar för, förbjuda porr, inga preventivmedel för ogifta, undervisa endast avhållssamhet i skolan samt då att bibeln ska genomsyra allt i samhället
Citera
2019-11-12, 11:56
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Jo, du tror säkert på det här och för det tycker jag lite synd om dig, faktiskt. Det är som att det saknas en stor bit liv som du aldrig fått uppleva i dina inlägg.

Jag har förstått att du inte kan förstå mig, och tvärtom. Det får vara så.

Jag har upplevt allt som kvinnor tycker är bra och inget är bättre än att ta hand om sin man.

Citat:
Det är förnedrande för män att de klarar av att helt på egen hand hitta och hämta rätt barn på förskolan, har din lurat i dig detta för att han inte skulle klara av att hitta sina barn i en större grupp av jämnstora barn..du vet fäder brukar normalt sett känna igen sin avkomma

1) Att ta hand om barn är kvinno-jobb. Precis som att laga mat, tvätta och städa. Och det vet du mycket väl.

2) Det handlar bara om att förnedra män och inget annat.

Citat:
Hur är det är du fundamentalistisk kristen och håller med vad Family Research Council arbetar för, förbjuda porr, inga preventivmedel för ogifta, undervisa endast avhållssamhet i skolan samt då att bibeln ska genomsyra allt i samhället

1) Jag skulle aldrig hålla med nån som låter kvinnor ha auktoritet över män. Duh.

2) Att förbjuda porr och hindra män från att ha sex är bara kristen feminism.
Senast redigerad av Babianen 2019-11-12 kl. 11:59.
Citera
2019-11-12, 11:59
Medlem
Citat:
Den organisationen är en välkänd fundamentalistisk kristen organisation som dessutom räknas till en hatgrupp.

Googlade och kände igen, ja herregud vilka människor. Man får hoppas att detta forums egen lilla lurviga primat ändå har sluppit detta och bara råkade ramla på en referens som stöd till åsikterna.
Citera
2019-11-12, 12:02
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Örfilar skulle definitivt skada mig. Och jag vill ha ett samhälle generellt, och en relation i synnerhet, där man är rädd om varandra. Inte ett där det är OK att slå en annan så länge man är starkare än den personen. Vad är det för sjukt synsätt? Ska man inte vara som tryggast hos den som älskar en? Ska man inte vara som tryggast i sitt eget hem?

Jag har, till skillnad från dig, faktiskt badat bastu med ris och allt och att jämföra det med att örfila och sextrakassera kvinnor är en förolämpning mot både finländarna, bastun och björkriset, tamefan.

Som tur är, är inte män på det här viset. I såna fall hade de suttit i bur allihopa sen de blivit könsmogna. Inser du att du utmålar män som fullständiga offer för sina drifter, helt utan förmåga till självkontroll? Är det så du ser på dig själv, verkligen?

Har du inga armar och/eller händer får du träna upp din fantasi. Det är inte OK att vissa kvinnor ska offras för att du inte kan kontrollera dig själv.

Nu erbjuder ju inte kvinnor män någon trygghet. De erbjuder endast en hotfull känsla av det är bäst att lyda, annars blir det.. problem, typ..

Jag vet inte om det är min sexfantasi men vad jag hört så är det en sport att våldta tjejer i bastun i Finland.

Det går massvis av gruppvåldtäktsmän lösa som hoppar på kvinnor hur som helst närhelst de får en chans. Går alldeles utmärkt. Det är ingen av dem som sitter i en bur eller ens anses behöva sitta i en bur. Tvärtom så kan vi inte få tillräckligt många av dem.

Att kunna klicka hem en hora via nätet, som levereras delvis på statens bekostnad, från den lokala bordellen är en mänsklig rättighet. Fattar du inte det borde du sitta i en bur.
Senast redigerad av over-unity 2019-11-12 kl. 12:10.
Citera
2019-11-12, 12:19
Medlem
Citat:
Jag har upplevt allt som kvinnor tycker är bra och inget är bättre än att ta hand om sin man.

1) Att ta hand om barn är kvinno-jobb. Precis som att laga mat, tvätta och städa. Och det vet du mycket väl.

2) Det handlar bara om att förnedra män och inget annat.

1) Jag skulle aldrig hålla med nån som låter kvinnor ha auktoritet över män. Duh.

2) Att förbjuda porr och hindra män från att ha sex är bara kristen feminism.
Nu var det ju du som länkade till talare hos FRC
Citera
2019-11-12, 12:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nu var det ju du som länkade till talare hos FRC

Dana Loesch jobbade för NRA.
Citera
2019-11-12, 12:24
Medlem
Citat:
Googlade och kände igen, ja herregud vilka människor. Man får hoppas att detta forums egen lilla lurviga primat ändå har sluppit detta och bara råkade ramla på en referens som stöd till åsikterna.
Stora grupper i USA har den hållningen vilket ger högre andel oskulder eftersom få är beredda att gifta sig vid 16-17 år
Citera
2019-11-12, 12:25
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ingen man förtjänar att bli knivhuggen bara för att han sticker kuken i en kvinna. Sluta hata män.

Sticka kuk i någon och sticka kniv i någon - samma nivå enligt manshatare
Citera
2019-11-12, 12:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Stora grupper i USA har den hållningen vilket ger högre andel oskulder eftersom få är beredda att gifta sig vid 16-17 år

Självklart finns det inte stora grupper tonårskillar som vill vänta med sex tills de gifter sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in